اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960310250630011

ثبت نام اینترنتی خط تلفن ثابت تهران

در کمتر از 5 دقیقه صاحب تلفن گویا شوید

کد: 13960310250630011

https://goo.gl/3f7rgy

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می‌توان در کمتر از ۵ دقیقه صاحب یک شماره تلفن ثابت تهران با کد ۲ شد؟ پاسخ مثبت است، اکنون می‌توانید با کمک «دفتر شما» اقدام به ثبت نام اینترنتی خط تلفن ثابت کنید و خیلی ساده صاحب یک شماره تلفن ثابت در تهران شوید.

ثبت نام اینترنتی خط تلفن ثابت تهران

با ثبت نام اینترنتی خط تلفن ثابت «دفتر شما» دیگر نه نیاز به مراجعه به مخابرات و سیم کشی دارید، و نه مجبورید برای استفاده از خط تلفن ثابت خود همیشه در یک مکان حضور داشته باشید

به گزارش روابط عمومی دفتر شما، نکته جالب‌تر این است که مهم نیست ساکن چه شهر یا کشوری هستید. با خرید خط تلفن از «دفتر شما» می‌توانید از هر گوشه‌ی این جهان تماس‌های خود را مدیریت کنید.
تا همین چند سال پیش که هنوز دفتر کار مجازی در ایران وجود نداشت، برای اجاره خط تلفن ثابت باید شال و کلاه می‌کردید و با  مراجعه به اداره مخابرات در صف و نوبت می‌ماندید تا به توجه به آدرس و محل سکونت خود یک خط تلفن ثابت به شما تعلق می‌گرفت. در نهایت هم باید مأمور مخابرات خط را در ورودی ساختمان به شما تحویل می‌داد و مسئولیت کشیدن خط تا داخل واحد هم بر دوش خودتان بود. اما این روزها دیگر نه نیازی به انتظار است و نه سیم کشی تنها با ثبت نام اینترنتی خط تلفن می‌توانید صاحب شماره تلفن ثابت تهران شوید.

همین الان می‌توانید از طریق فعال کردن سرویس تلفن گویا یا منشی مجازی «دفتر شما» صاحب یک خط تلفن ثابت شوید. برای این که مشتریان به این خدمات اطمینان بیشتری حاصل کنند، دفتر شما، یک فرصت ۱۵۵ روزه برای آزمایش کردن این سرویس در اختیار افراد و شرکت‌ها قرار داده است. با این امکان، مشتریان برای ۱۵ روز می‌توانند به رایگان از این سرویس استفاده کنند و در صورت رضایت، با اطلاع به کارشناسان فروش دفتر شما، خط را به نام خود اجاره کنند.

با ثبت نام اینترنتی خط تلفن ثابت «دفتر شما» دیگر نه نیاز به مراجعه به مخابرات و سیم کشی دارید، و نه مجبورید برای استفاده از خط تلفن ثابت خود همیشه در یک مکان حضور داشته باشید. می توانید هم شماره تلفن ثابت با کد ۲ داشته باشید، و هم تمامی تماسهای خود را روی تلفن همراهتان پاسخ دهید.

به گزارش دفتر شما، امکان تهیه‌ی خط تلفن ثابت تهران برای کسب و کارهای مستقر در شهرستان نیز توسط این شرکت فراهم شده که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://goo.gl/pSCVfa اطلاعات بیشتر را در این زمینه کسب کنند. 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]