اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960314250957225

همگام با فن‌آوری جهانی به بازار عرضه شد:

تولید میزهای اپتیکی ضد ارتعاش توسط یک شرکت ایرانی

کد: 13960314250957225

https://goo.gl/CeN5nF

، تهران , (اخبار رسمی): میزهای اپتیکی یکی از اساسی‌ترین نیازهای آزمایشگاه های تحقیقاتی در زمینه اپتیک و فوتونیک هستند. برای پاسخ به این نیاز صنعت تجهیزات آزمایشگاهی کشور، شرکت پلاریتک، اقدام به تولید طیف وسیعی از میزهای اپتیکی، پایه‌های میز اپتیکی ثابت و پنوماتیک و بردبوردهای اپتیکی کرده است.

میز اپتیکی ضد ارتعاش پنوماتیک

شرکت پلاریتک تولید کننده طیف وسیعی از میزهای اپتیکی، پایه های میز اپتیکی ثابت و پنوماتیک و بردبوردهای اپتیکی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلاریتک، میزهای اپتیکی دارای دو نقش کلیدی هستند: اول اینکه آن ها سطحی صاف و یکنواخت جهت نصب قطعات و دستگاه ها را فراهم می کنند و دوم آنکه این قطعات و دستگاه ها را از ارتعاشات وارده از محیط اطراف ایزوله می سازند.

برای پاسخ به این نیاز صنعت تجهیزات آزمایشگاهی کشور، شرکت پلاریتک، اقدام به تولید طیف وسیعی از میزهای اپتیکی، پایه‌های میز اپتیکی ثابت و پنوماتیک و بردبوردهای اپتیکی کرده است. میزهای اپتیکی پلاریتک در 5 سایز استاندارد 100*50، 100*100، 200*100، 250*125 و 300*150 سانتی متر توسط این شرکت قابل ارائه هستند. سطح رویی میزهای اپتیکی از جنس استیل (مغناطیسی و یا غیر مغناطیسی بنا به انتخاب خریدار) و به قطر 5 میلی متر ساخته می‌شود. در داخل بنچ اپتیکی، جهت میراسازی ارتعاشات وارد شده از کف، ساختارهای لانه زنبوری قرار گرفته است. پایه های میزهای اپتیکی در دو نوع ثابت و پنوماتیک قابل انتخاب هستند.

یکی از مشکلات میزهای پنوماتیک داخلی، عدم امکان تنظیم ارتفاع میز پس از قرار دادن اجسام سنگین بر روی آن است. در این میزها، با قرار دادن هر جسمی بر روی میز، تعادل و تراز بودن میز دچار مشکل می شود و سطح بنچ اپتیکی دیگر به حالت اول باز نمی گردد. میزهای اپتیکی شرکت پلاریتک با بهره مندی از مکانیزم تنظیم ارتفاع خودکار، این نقیصه را به طور کامل بر طرف کرده اند. در این میزها، پس از تنظیم ارتفاع نهایی، قرار گرفتن هر جسمی (چه اجسام سنگین و چه اجسام سبک) باعث تغییر ارتفاع کوتاه مدت میز می شود، و پس از مدت کوتاهی میز دقیقا به ارتفاع قبلی خود باز می گردد. این مکانیزم تنها در میزهای گران قیمت شرکت‌های بین‌المللی نظیر Newport قابل مشاهده است. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصولات می‌توانند به سایت شرکت پلاریتک به آدرس http://polaritech.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلاریتک

شرکت "تجهیزات پیشرفته الکترواپتیک پارس" با نام تجاری "پلاریتک" در سال 1394 با هدف امکان بخشیدن به دسترسی سریع ، ارزان و مطمئن پژوهشگران علم اپتیک و فوتونیک به تجهیزات و قطعات آزمایشگاهی ساخت داخل تاسیس شد. این شرکت با تکیه بر تجربه ی اعضا، در مدت کوتاهی اقدام به عرضه طیف وسیعی از تجهیزات آزمایشگاهی از قبیل ماژول لیزرهای دیودی، قطعات اپتومکانیک، انواع میز و بردبورد اپتیکی، انواع چیدمان های اندازه گیری اپتیکی، انواع جابجاگرهای خطی و چرخان موتوردار، آشکارسازهای فوتونی و قطعات اپتیکی نمود. این تجهیزات و قطعات، با توجه به طی مراحل کنترل کیفی سختگیرانه، دارای کیفیت بالا و همچنین به دلیل پایین نگه داشتن هزینه های تولید، دارای قیمت پایین می باشند. جهت شفاف سازی فرآیند فروش محصولات و همچنین ایجاد امکان نظارت فراگیر مشتریان بر شرکت، تمامی مشخصات کالاها، شرایط فروش و زمان تحویل اجناس در سایت شرکت پلاریتک درج گردیده است. ضمانت بهترین قیمت و تضمین برترین کیفیت، تعهد شرکت پلاریتک به مشتریانی است که با اعتماد به این شرکت، در راستای حمایت از تولید کننده کالای با کیفیت داخلی قدم برمی دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید