اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960318251297225

چیدمان آزمایشگاهی z-scan

کد: 13960318251297225

https://goo.gl/WivnBY

، تهران , (اخبار رسمی): تکنیک Z-Scan روش آزمایشگاهی ساده و محبوبی جهت اندازه گیری وابستگی پذیرفتاری غیر خطی مواد به شدت است. در این روش، نمونه در جهت کانونی شدن یک پرتو گوسی (در راستای محور Z) حرکت می کند و شدت میدان دور به عنوان تابعی از مکان نمونه اندازه گیری می شود.

چیدمان آزمایشگاهی z-sczn | شرکت پلاریتک

تکنیک Z-Scan روش آزمایشگاهی ساده و محبوبی جهت اندازه گیری وابستگی پذیرفتاری غیر خطی مواد به شدت است.

به گزارش شرکت تجهیزات پیشرفته الکترواپتیک پارس، تکنیک Z-Scan روش آزمایشگاهی ساده و محبوبی جهت اندازه گیری وابستگی پذیرفتاری غیر خطی مواد به شدت است. در این روش، نمونه در جهت کانونی شدن یک پرتو گوسی (در راستای محور Z) حرکت می کند و شدت میدان دور به عنوان تابعی از مکان نمونه اندازه گیری می شود. تحلیل شدت بر حسب مکان نمونه منحنی Z-Scan، قسمت حقیقی و موهومی پذیرفتاری مرتبه سوم را بدست می دهد. 

چیدمان آزمایشگاهی Z-Scan شرکت پلاریتک، شامل یک جابجاگر دقیق موتورایز جهت اسکن خطی، سه عدد آشکارساز به عنوان آشکارسازهای باز، بسته و مرجع، کلیه قطعات اپتیکی و اپتومکانیکی مورد نیاز جهت برپایی چیدمان، یک عدد لیزر دیودی به عنوان منبع نور، میز اپتیکی جهت قرار دادن پایدار چیدمان و همچنین نرم افزار داده برداری و تحلیل داده ها می باشد. تمامی اجزا، قطعات و نرم افزارهای این چیدمان قبل از تحویل به خریدار، جهت اطمینان از صحت عملکرد آن ها کاملا تست می شوند. ضمانت بهترین قیمت و تضمین برترین کیفیت، تعهد شرکت پلاریتک به مشتریانی است که با اعتماد به این شرکت، در راستای تقویت تولید کننده کالای با کیفیت داخلی قدم برمی دارند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلاریتک

شرکت "تجهیزات پیشرفته الکترواپتیک پارس" با نام تجاری "پلاریتک" در سال 1394 با هدف امکان بخشیدن به دسترسی سریع ، ارزان و مطمئن پژوهشگران علم اپتیک و فوتونیک به تجهیزات و قطعات آزمایشگاهی ساخت داخل تاسیس شد. این شرکت با تکیه بر تجربه ی اعضا، در مدت کوتاهی اقدام به عرضه طیف وسیعی از تجهیزات آزمایشگاهی از قبیل ماژول لیزرهای دیودی، قطعات اپتومکانیک، انواع میز و بردبورد اپتیکی، انواع چیدمان های اندازه گیری اپتیکی، انواع جابجاگرهای خطی و چرخان موتوردار، آشکارسازهای فوتونی و قطعات اپتیکی نمود. این تجهیزات و قطعات، با توجه به طی مراحل کنترل کیفی سختگیرانه، دارای کیفیت بالا و همچنین به دلیل پایین نگه داشتن هزینه های تولید، دارای قیمت پایین می باشند. جهت شفاف سازی فرآیند فروش محصولات و همچنین ایجاد امکان نظارت فراگیر مشتریان بر شرکت، تمامی مشخصات کالاها، شرایط فروش و زمان تحویل اجناس در سایت شرکت پلاریتک درج گردیده است. ضمانت بهترین قیمت و تضمین برترین کیفیت، تعهد شرکت پلاریتک به مشتریانی است که با اعتماد به این شرکت، در راستای حمایت از تولید کننده کالای با کیفیت داخلی قدم برمی دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]