اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960317251247300

با هدف استارت فعالیت مجموعه و اطلاع رسانی بهتر  رخ داد

رونمایی از وبسایت مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا 

کد: 13960317251247300

https://goo.gl/fGi8Kc

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا باهدف استارت فعالیت مجموعه و اطلاع رسانی بهتر درحوزه استارتاپ و کارآفرینی رونمایی شد.

رونمایی از وبسایت مدرسه ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا 

به گزارش روابط عمومی مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه استارتاپ و کارآفرینی از اردیبهشت 96 فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این وب‌سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس www.sbsschool.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر پایه این اطلاع، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل اطلاع از سمینار ها ، دریافت گواهینامه های معتبر ، درخواست مشاوره و... در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

برهان مجیدی مدیرعامل مدرسه ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و جامعه‌ی استارتاپی ایران بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: این وب‌سایت شروعی بر فعالیت های مداوم این مجموعه میباشد .

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ارتقا هرچه بهتر این وب‌سایت و تکامل آن هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا

مدرسه استانداردهای کسب و کارهای نوپا در جهت استانداردسازی کسب و کارهای نوپا ( استارتاپ ها ) موجود و در حال توسعه ایجاد شده است. این مدرسه با برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی و فنی به آموزش دست اندرکاران حوزه استارتاپ و کارآفرینی در این زمینه کمک خواهد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]