اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960321251517300

به همت مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا ایران و در22 تیر ماه 1396

همایش بزرگ آینده‌ی کسب و کارهای نوپا در ایران برگزار می‌شود

کد: 13960321251517300

https://goo.gl/tU8dsP

، تهران , (اخبار رسمی): همایش بزرگ اینده‌ی کسب و کارهای نوپا در ایران با حضور بزرگان استارتاپ و کارآفرینی ایران در تاریخ 22 تیر ماه 1396 برگزار می‌شود.

22 تیر ماه 1396 / دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

این برنامه افتتاحی بر مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا ایران بوده و پس از آن این مجموعه با تمام تلاش خود در راستای فرهنگ‌سازی صحیح کارافرینی در ایران انجام خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی مدرسه ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا ایران، همایش بزرگ اینده ی کسب و کارهای نوپا در ایران با حضور بزرگان استارتاپ و کارآفرینی ایران در تاریخ 22 تیر ماه 1396 به میزبانی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی توسط این شرکت برگزار می‌شود.

برهان مجیدی مدیر عامل مدرسه ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا ایران هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش جامعه ی استارتاپی ایران و جوانان علاقه‌مند به استارتاپ و کارآفرینی بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت استارتاپ و کارآفرینی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

برهان مجیدی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این همایش یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های کارآفرینی ایران خواهد بود.

وی مدرسان دوره آموزشی همایش بزرگ اینده ی کسب و کارهای نوپا در ایران را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مهدی علیپور سخاوی (دکتر استارتاپ)، علی شهیر (مدیرعامل شرکت شتا) ، علی حاج محمدی (بنیان گذار همیار وردپرس ) ، مجید حسینی (بنیان گذار وب سایت علی بابا) ، مجید کثیری ( بنیانگذار اخبار رسمی) ، سهیل شهیدی (بنیان گذار پیمنت 24 ) ، شایان شلیله (بنیان گذار ای نتورک) و تعداد زیادی از کارآفرینان دیگر که در این سمینار حضور دارند همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: این برنامه افتتاحی بر مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا ایران بوده و پس از آن این مجموعه با تمام تلاش خود در راستای فرهنگ‌سازی صحیح کارافرینی در ایران انجام خواهد داد.

گفتنی است هزینه حضور در این دوره آموزشی 59 هزار تومان الی 199 هزار تومان خواهد بود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند از وبسایت http://www.fobs.cf بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا

مدرسه استانداردهای کسب و کارهای نوپا در جهت استانداردسازی کسب و کارهای نوپا ( استارتاپ ها ) موجود و در حال توسعه ایجاد شده است. این مدرسه با برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی و فنی به آموزش دست اندرکاران حوزه استارتاپ و کارآفرینی در این زمینه کمک خواهد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]