با هدف بهبود خدمات رسانی به کاربران محترم انجام شد

ارتقا و بهینه‌سازی سایت مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا 

کد: 13960910269867300

https://goo.gl/9623qq

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا  از  1396/9/11 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره‌ی تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت مدرسه ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا 
ارتقا و بهینه‌سازی سایت مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا 

به گزارش روابط عمومی مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا؛ وب‌سایت این شرکت فعال در حوزه‌ی استارتاپ از تاریخ 1396/9/11 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس  http://sbsschool.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به‌روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های مشاوره، دوره‌های مجازی، مصاحبه با کسب و کارها و... به فهرست وب‌سایت اضافه و امکان مشاهده‌ی این بخش‌ها برای مخاطبان میسر شده است.

برهان مجیدی مدیر عامل مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا با اعلام این خبر، گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه‌ی استارتاپی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: بهبود خدمات رسانی به کاربران محترم از دیگر اهداف این سایت است.

او همچنین همگامی‌ مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ایجاد سیستم یادگیری فرد به فرد به صورت مجازی هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه هم‌زمان با روز قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ایران، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا

مدرسه استانداردهای کسب و کارهای نوپا در جهت استانداردسازی کسب و کارهای نوپا ( استارتاپ ها ) موجود و در حال توسعه ایجاد شده است. این مدرسه با برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی و فنی به آموزش دست اندرکاران حوزه استارتاپ و کارآفرینی در این زمینه کمک خواهد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]