اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960318251345491

آموزش انتخاب یک سرویس هاست مناسب

با خرید هاست و دامنه، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید

کد: 13960318251345491

https://goo.gl/q8vVVA

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): تهیه هاست و دامنه اولین مراحل راه‌اندازی یک وب‌سایت در اینترنت هستند. در این مقاله در ابتدا شما را با مفهوم هاست و دامنه آشنا کرده و سپس پیشنهادهایی جهت استفاده از هاست و دامین مناسب به خواننده ارائه می‌شود.

با خرید هاست و دامنه وب سایت خود را راه اندازی کنید

به گزارش روابط عمومی شرکت میزبان فا، با خرید‌ هاست و دامنه از همین امروز قادر هستید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید. در واقع تمام وب‌سایت‌هایی که در اینترنت مشاهده می‌کنید توسط یک‌ هاست و دامنه راه‌اندازی شده اند، انتخاب و خرید‌ هاست و دامین مناسب اولین قدم جهت راه‌اندازی یک وب‌سایت محسوب می‌شود.

هم اکنون در ابتدا شما را با مفهوم‌ هاست و دامنه آشنا می‌کنیم، سپس پیشنهاداتی جهت استفاده از‌ هاست و دامین مناسب خدمت شما ارائه می کنیم:

  • دامنه: دامنه یکی از اصلی ترین ارکان راه‌اندازی وب‌سایت محسوبمی‌شود که با ذکر یک مثال شما را با مفهوم دامنه آشنا می کنیم، تصور کنید که در یکی از پاساژ‌های تجاری شهر خود یک مغازه راه‌اندازی می‌کنید، هم اکنون اگر افرادی تصمیم داشته باشند به مغازه شما مراجعه کنند اصلی ترین راه مراجعه به مغازه شما، آدرس محل کار شماست، در واقع هرکس آدرس مغازه شما را داشته باشد می تواند به آن مراجعه کند، هم اکنون اگر تصمیم داشته باشید شعبه دوم مغازه یا کسب و کار خود را در اینترنت راه‌اندازی کنید، باید یک آدرس منحصر به فرد داشته باشید تا افراد قادر باشند با وارد کردن آن آدرس در اینترنت وارد وب‌سایت شما شوند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. به آدرس هر وب‌سایت در اینترنت دامنه می گویند. آدرس دامنه بعد از قرار می گیرد و انواع مختلفی دارند مانند .com، .ir و … مهم ترین نکته اینجاست که آدرس دامنه ای که شما خریداری می‌کنید برای همیشه متعلق به شماست و با معرفی آدرس دامنه وب‌سایت خود به دیگران، قادر هستید مشتریان خود را به سمت وب‌سایت اینترنتی خود هدایت کنید.

 

  • هاست: بعد از خرید دامنه، خرید‌ هاست قدم دوم راه‌اندازی وب‌سایت محسوبمی‌شود که با ذکر یک مثال شما را با مفهوم‌ هاست آشنا می کنیم. تصور کنید که تصمیم دارید یک مغازه پر رونق در یکی از پاساژ‌های شهر تاسیس کنید، در مثال قبل آدرس مغازه را به دامنه تشبیه کردیم، هم اکنون متراژ، امنیت، تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، نورپردازی و کیفیت زیربنای مغازه را در ذهن خود تصور کنید، مسلما هرچقدر این موارد در درجه کیفیت بالاتری باشند شما قادر هستید فروش بیشتری داشته باشید و پاسخگوی تعداد مشتریان بیشتری در مغازه خود باشید.‌ هاست نیز داخل اینترنت فضایی است که شما در آن قادر هستید نرم افزار‌های مدیریت و طراحی وب‌سایت خود را پیاده سازی کنید، به طور خلاصه می توان گفت که‌ هاست فضایی در اینترنت است که پس از خرید در اختیار شما قرار می گیرد و توسط ابزار‌های درون‌ هاست قادر هستید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.‌ هاست قسمتی از یک کامپیوتر همیشه روشن در اینترنت است و زمانی که شما وب‌سایت خود را در‌ هاست راه‌اندازی می‌کنید به دلیل این که این کامپیوتر همیشه روشن است و به شبکه جهانی اینترنت متصل است، تمام مخاطبین اینترنت در هر نقطه از جهان و در هر ساعت از شبانه روز قادر هستند وارد وب‌سایت شما شوند و از خدمات شما استفاده کنند.‌ هاست نیز دقیقا مانند دامنه انواع مختلفی دارد:‌ هاست اشتراکی،‌ هاست نیمه اختصاصی،‌ هاست اختصاصی،‌ هاست وردپرس،‌ هاست ابری،‌ هاست دانلود و … که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

اگر شما نیز به تازگی تصمیم گرفته اید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید اولین قدم، خرید‌ هاست و دامین مناسب محسوبمی‌شود. اما انتخاب یک‌ هاست مناسب بدون تجربه قبلی، به آسانی ممکن نیست زیرا‌ هاست‌ها نیز مانند سایر اقلام در دنیای فیزیکی و مجازی، دارای انواع مختلفی با سطوح کیفیتی متفاوتی هستند. کارشناسان متخصص میزبانی در شرکت میزبان فا، پس از سال‌ها تجربه در این عرصه که از میزبانی بیش از ۲۰٫۰۰۰ وب‌سایت طی این سال‌ها حاصل شده است و نظر سنجی بین ۴۰۰۰ مدیر وب‌سایت درمورد ویژگی‌های یک‌ هاست ایده آل، از سرویس‌های جدید خود تحت عنوان‌ هاست شگفت انگیز رونمایی کرده اند. سرویس‌های‌ هاست شگفت انگیز با امکانات و ویژگی‌های خارق العاده امکان راه‌اندازی هر نوع وب‌سایتی را با کمترین هزینه و بیشترین امکانات برای شما فراهم می کنند.

هم اکنون در ادامه این مقاله آموزشی تصمیم داریم ۱۵ ویژگی اصلی‌ هاست شگفت انگیز را جزء به جزء برای شما شرح دهیم تا پس از مطالعه این موارد قادر باشید متوجه شوید که چه معیار‌هایی باعث ایجاد تفاوت‌های بسیار زیاد بین‌ هاست معمولی و‌ هاست شگفت انگیز می‌شود:

 

1- فضای بسیار بالا

در واقع اگر شما یک استارت آپ تازه تاسیس باشید و تصمیم داشته باشید با خرید‌ هاست و دامنه، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید، یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در رشد و موفقیت کسب و کار آنلاین شما، توسعه محتوای متنی و چند رسانه ای یا به طور خلاصه تولید محتوای مفید محسوبمی‌شود. میزبان فا طی تحقیقات خود متوجه شد که‌ هاست‌های رایج در سطح کشور با فضای ۱۰۰ مگابایت یا حتی ۱ گیگابایت نیز قادر نیست پاسخگوی نیاز‌های یک وب‌سایت در حال رشد محتوا باشد. بنابراین شرکت میزبان فا برای اولین بار در کشور سرویس‌های‌ هاست سی پنل خود را با فضای بیش از ۱۰ گیگابایت با قیمت مقرون بصرفه ارائه نمود.

 

2- پهنای باند بسیار بالا

به میزان تراکنش داده‌ها بین یک وب‌سایت و بازدیدکنندگان وب‌سایت، پهنای باند یا ترافیک مصرفی می گویند. در واقع هرچقدر که میزان بازدید وب‌سایت شما بیشتر باشد پهنای باند مصرفی وب‌سایت شما نیز بیشتر است. میزبان فایی‌ها طی تحقیقات خود دریافتند که یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت یک وب‌سایت پس از تولید محتوای موثر، تبلیغات و جذب بازدیدکننده در وب‌سایت است، برای محقق شدن این امر، اگر یک وب‌سایت بخواهد میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان به صورت روزانه در وب‌سایت خود باشد، به پهنای باند نسبتا بالایی در‌ هاست خود نیاز دارد، بنابراین شرکت میزبان فا، پهنای باند سرویس‌های‌ هاست لینوکس اروپا خود را با میزان پایه ۲۰۰ گیگابایت پهنای باند ماهانه ارائه نمود تا این‌ هاست‌ها قادر باشند پهنای باند مورد نیاز یک وب‌سایت پربازدید را برآورده کنند.

 

3- هارد‌های ssd پرسرعت

هارد‌های ssd نسل جدید،‌هارد‌های پرسرعت استفاده شده در سرور‌های میزبانی محسوب می شوند. داخل این نوع‌هارد‌ها از هیچ قطعه مکانیکی استفاده نشده است و اجزای این‌هارد‌ها بسیار مقاوم تر از‌هارد‌های معمولی است و احتمال کندی و خرابی‌های ناگهانی در این نوع‌هارد‌ها بسیار کمتر از‌هارد‌های معمولی است در نتیجه سرعت این‌هارد‌ها سه برابر بیشتر از‌هارد‌های معمولی است و‌ هاست‌های ssd سه برابر سرعت و پایداری بالاتری نسبت به‌ هاست‌های معمولی دارند، علاوه بر تمام این‌ها هزینه این نوع‌هارد‌ها سه برابر بیشتر از‌هارد‌های معمولی است و فضای اندک تری نیز در اختیار دارند. با این وجود شرکت میزبان فا با سرمایه گذاری‌های متعدد سرور‌های خود را به‌هارد‌های نسل جدید ssd مجهز نموده است تا‌ هاست‌های این شرکت از سه برابر سرعت بیشتر نسبت به‌هارد‌های معمولی برخوردار باشند.

 

4- وب سرور سازگار و سریع

وب سرور در واقع یک نوع نرم افزار است که بر روی سرور‌های ارائه دهنده‌ هاست نصبمی‌شود، وظیفه وب سرور ترجمه کد‌های برنامه نویسی شده وب‌سایت‌ها و نمایش آن به صورت حالت گرافیکی به بازدیدکنندگان آن وب‌سایت است. بنابراین نوع وب سرور‌ هاست در سرعت، کیفیت و سازگاری‌ هاست‌های ارائه شده تاثیر گذار است. در حال حاضر از سه نوع وب سرور در‌ هاست‌های ارائه شده در سطح جهان استفادهمی‌شود: آپاچی، لایت اسپید و انجینکس. در واقع می توان گفت که آپاچی سازگار ترین وب سرور‌ هاستینگ در پشتیبانی از سیستم مدیریت محتوای تحت لینوکس محسوبمی‌شود و انجینکس نیز پرسرعت ترین وب سرور‌ هاست محسوبمی‌شود. شرکت میزبان فا با تلفیق وب سرور آپاچی و پلاگین انجینکس قادر شده است علاوه بر سازگاری بسیار زیاد در‌ هاست‌های ارائه شده، سرعت بالا را نیز در‌ هاست‌های عرضه شده توسط این شرکت به مشتریان خود ارائه دهد.

 

5- سیستم عامل امن‌ هاست

استفاده از یک سیستم عامل امن و سازگار با نرم افزار‌های مشتریان، یکی از اصلی ترین ارکان یک‌ هاست مناسب محسوبمی‌شود؛ در حال حاضر از دو نوع سیستم عامل در‌ هاست‌ها استفادهمی‌شود: لینوکس و ویندوز. با توجه به این که بیش از ۹۰ درصد از وب‌سایت‌های جهان با زبان برنامه نویسی php نوشته شده اند، فقط سیستم عامل لینوکس یا همان لینوکس پاسخگوی نیاز آن وب‌سایت‌ها است، اما لینوکس خود به تنهایی امکانات چندانی ندارد. شرکت میزبان فا با سرمایه گذاری‌های متعدد تمام سرور‌های خود را به سیستم عامل کلاد لینوکس (cloud linux) مجهز نموده است. این سیستم عامل توسعه یافته لینوکس، در واقع امنیت وب‌سایت‌ها را در برابر حملات سایبری ddos مقاوم می کند و همچنین به کارشناسان شرکت‌های‌ هاستینگ این اجازه را می دهد که نسخه‌های مختلفی از ورژن‌های php را در‌ هاست‌ها ارائه کنند. شرکت میزبان فا نیز با استفاده از سیستم عامل محبوب کلاد لینوکس توانسته است‌ هاست‌های امن تر و سازگار تری را به مشتریان خود ارائه کند.

 

6- منابع سخت افزاری مشخص

قدیم تر‌ها زمانی که مشتریان جهت خرید‌ هاست به شرکت‌های‌ هاستینگ مراجعه می کردند از شرکت‌های‌ هاستینگ پرس و جو می کردند که میزان ram، cpu و قدرت سرور‌های شما در چه اندازه است، در واقع این نگرانی از آنجا حاصل می شد که شرکت‌های‌ هاستینگ در هنگام ارائه‌ هاست اشتراکی، تمام منابع سرور را در اختیار تمام‌ هاست‌های ارائه شده بر روی آن سرور قرار می دادند و مشتریان کمی حرفه ای تر همواره نگران این بودند که اگر چندین وب‌سایت پر مصرف بر روی‌ هاست‌های این شرکت میزبانی شوند و آن وب‌سایت‌ها همواره تمام منابع را به اشغال خود درآورند، سایر وب‌سایت‌ها با کندی و اختلال مواجه می شوند. شرکت میزبان فا با ارائه سرویس‌های‌ هاست حرفه ای مدیریت شده، تمام این نگرانی‌ها را برطرف نموده است، طوری که میزبان فا با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته میزبانی، منابع خاصی از ram، cpu و تعداد کانکشن لحظه ای در اختیار هر وب‌سایت قرار می دهد و این منابع مشخص همیشه در رزرو آن سایت قرار دارند و استفاده کنندگان از این نوع‌ هاست‌ها هیچ نگرانی از بابت کمبود منابع ندارند.

 

7- دامنه رایگان بر روی‌ هاست

در واقع بیش از ۹۰ درصد افرادی که تصمیم به خرید‌ هاست دارند، برای مرتبه اول است که به دنبال تهیه یک‌ هاست هستند و می خواهند به تازگی توسط‌ هاست، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنند. همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، افراد جهت راه‌اندازی یک سایت علاوه بر‌ هاست، به دامنه هم نیاز دارند و اکثر خریداران این نوع سرویس‌ها ناچارا میبایست در ابتدای راه‌اندازی وب‌سایت علاوه بر‌ هاست، هزینه خرید دامنه جدید را نیز بپردازند. شرکت میزبان فا در جهت آسودگی مشتریان و کاهش هزینه‌های اولیه راه‌اندازی یک وب‌سایت، بر روی تمام سرویس‌های‌ هاست سالانه، یک دامین رایگان به مشتریان ارائه می دهد. بر روی برخی از پلن‌ها، دامنه رایگان .ir بر روی‌ هاست ارائهمی‌شود و بر روی برخی دیگر از‌ هاست‌های سالانه این شرکت، دامنه .com رایگان به مشتریان ارائهمی‌شود. ارائه‌ هاست با دامنه رایگان باعث شده که مشتریان میزبان فا به طرز چشمگیری در پرداخت هزینه‌های اولیه راه‌اندازی وب‌سایت صرفه جویی کنند.

 

8- قالب رایگان بر روی‌ هاست

تصور کنید که‌ هاست و دامنه را خریداری کرده اید و هم اکنون دامنه شما نیز فعال شده و به‌ هاست متصل گردیده و وب‌سایت شما آماده راه‌اندازی و انجام مراحل بعدی است. برنامه شما چیست و با چه نرم افزاری یا سیستم مدیریت محتوایی تصمیم دارید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید ؟ اکثر مشتریان برای قدم بعدی یعنی راه‌اندازی سایت بر روی‌ هاست و دامنه هیچ برنامه ای ندارند و پس از خرید‌ هاست و دامنه به دنبال شرکت‌ها و متخصصین طراح سایت هستند تا وب‌سایت آن‌ها را راه‌اندازی کنند، اما مشتریان در مراجعه به این شرکت‌ها با هزینه‌های بسیار سنگین طراحی سایت مواجه می شوند و این باعثمی‌شود که مشتریان در این مرحله به صورت کلی از راه‌اندازی وب‌سایت صرفه نظر کنند. شرکت میزبان فا با برنامه ریزی‌های متعدد و سرمایه گذاری‌های مختلف در بخش طراحی وب‌سایت، قادر شده است وب‌سایت‌های آماده و زیبایی را راه‌اندازی کند و آن‌ها را بنا به انتخاب مشتری، تحت عنوان قالب‌های گرافیکی وب‌سایت به همراه سیستم مدیریت محتوا به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهد. شما با خرید‌ هاست سالانه از میزبان فا، علاوه بر دریافت دامنه رایگان قادر هستید یک وب‌سایت زیبا و از پیش طراحی شده به همراه کنترل پنل مدیریت فارسی دریافت نموده و به آسان ترین شکل ممکن وب‌سایت خود را اختصاصی سازی و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی وب‌سایت زیبای خود را راه‌اندازی کنید و محصولاتتان را در آن قرار دهید.

 

9- دوره‌های متنوع خرید‌ هاست

اگر تا به حال تصمیم به خرید‌ هاست داشته بودید، حتما متوجه می شدید که اکثر شرکت‌های‌ هاستینگ، معمولا‌ هاست‌های خود را در دوره‌های طولانی مدت مانند سالانه یا دو سالانه ارائه می کنند. در واقع استفاده از سرویس‌های‌ هاست سالانه علاوه بر این که ممکن است هزینه‌های راه‌اندازی وب‌سایت شما را در ابتدای کار افزایش دهد، همچنین اگر سرویس‌ هاست خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود شما قادر نیستید سرویس خود را کنسل کنید و به ناچار مجبور هستید از‌ هاست خریداری شده تا یک سال استفاده کنید و با مشکلات آن‌ هاست یا شرکت‌ هاستینگ دست و پنجه نرم کنید. شرکت میزبان فا برای اولین بار در کشور با اطمینان بر کیفیت سرویس‌های ارائه شده، قادر شده است که‌ هاست‌های خود را در دوره‌های کوتاه مدت مانند ماهانه، سه ماهه، شش ماهه ارائه کند. به این صورت، شما قادر هستید در ابتدا با پرداخت هزینه اندک، از میزبان فا‌ هاست ماهانه خریداری کنید و از کیفیت سرویس دریافتی اطمینان حاصل کنید، سپس در صورتی که آن‌ هاست مناسب کار شما بود و پاسخگوی تمام نیاز‌های وب‌سایت شما بود در صورت تمایل آن را به‌ هاست سالانه ارتقاء دهید. در واقع شرکت‌هایی که حاضر هستند سرویس‌های خود را به صورت ماهانه ارائه دهند نسبت به کیفیت و استاندارد بودن سرویس ارائه شده اطمینان بیشتری دارند.

 

10- امکان ارتقاء لحظه ای‌ هاست

تصور کنید که‌ هاست ماهانه خریداری نموده اید و پس از گذشت مدت اندکی تصمیم گرفته اید آن را به‌ هاست سالانه تبدیل کنید، یا این که در ابتدای کار از یک پلن ارزان‌ هاست استفاده نموده اید و هم اکنون با توسعه فعالیت و افزایش بازدیدکنندگان وب‌سایت خود تصمیم گرفته اید‌ هاست خود را به پلن‌های بالاتر ارتقاء دهید تا پلن‌های قدرتمند بتوانند پاسخگوی نیاز‌های وب‌سایت شما باشند. در هر زمان از شبانه روز و از هر سرویسی که استفاده نموده باشید در شرکت میزبان فا قادر هستید به صورت لحظه ای و تمام اتوماتیک‌ هاست خود را به پلن‌های بالاتر ارتقاء دهید، همچنین در میزبان فا شما قادر هستید در هر زمان که تشخیص دادید منابع و قیمت‌ هاست انتخابی و خریداری شده فراتر از نیاز‌های شماست، آن را به پلن‌های ضعیف تر تنزیل دهید و مابقی اعتبار مالی خود را به صورت سیستمیک و تمام اتوماتیک تحویل بگیرید. در میزبان فا با خیالی آسوده، نسبت به انتخاب و خرید‌ هاست مورد نظر خود اقدام کنید و اطمینان داشته باشید در هر زمانی که به منابع و امکانات بیشتری نیاز داشتید به صورت لحظه ای و تمام اتوماتیک قادر هستید‌ هاست خود را به پلن‌های بالاتر ارتقاء دهید.

 

11- امکان عودت وجه در صورت نارضایتی

تصور کنید که نسبت به خرید‌ هاست از یک شرکت‌ هاستینگ اقدام نموده باشید و پس از کمی کار کردن با‌ هاست، متوجه شوید که سرویس دارای نقص‌هایی است که قابل برطرف شدن نیست و یا این که آن‌ هاست مناسب کار شما نیست، شرکت میزبان فا تا ۷ روز امکان عودت وجه سرویس را بدون هیچگونه قید و شرطی برای مشتریان خود فراهم کرده است، به این ترتیب شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید‌ هاست مورد نظر خود اقدام کنید و در صورتی که از کیفیت سرویس دریافتی رضایت نداشتید، دکمه درخواست لغو سرویس را بفشارید و با واحد مالی میزبان فا وارد ارتباط شوید و وجه‌ هاست خریداری شده را به صورت تمام و کمال از میزبان فا پس بگیرید.

 

12- بکاپ گیری منظم از‌ هاست‌ها

بکاپ یکی از اصلی ترین و مهم ترین ارکان میزبانی و نگهداری از اطلاعات محسوبمی‌شود، معمولا شرکت‌های‌ هاستینگ به صورت دوره از تمام اطلاعات موجود بر روی سرویس‌های کاربران، بکاپ گیری انجام می دهند تا در صورت بروز اختلال در وب‌سایت مشترک، و یا ایجاد مشکلات همگانی مثل خرابی در سخت افزار سرور و یا بلایای طبیعی از نابودی اطلاعات مشتریان خود جلوگیری کنند. میزبان فا در زمینه بکاپ گیری از اطلاعات مشتریان خود، پا را فراتر گذاشته است و از تمام اطلاعات‌ هاست‌های ارائه شده در ۳ نسخه متفاوت بر روی ۳ سرور کاملا جداگانه بکاپ گیری انجام می دهد تا در صورت بروز اختلالات کلی، از نابودی همیشگی اطلاعات مشتریان خود جلوگیری کند، همچنین در صورتی که داخل وب‌سایت خود تغییرات غیر قابل بازگشت اعمال نمودید و باعث بروز مشکلاتی در وب‌سایت شما شد که قادر به رفع آن‌ها نبودید، می توانید از کارشناسان میزبان فا درخواست کنید تا وب‌سایت شما را به حالت قبلی بازگردانند و بکاپ شما را مجددا بارگزاری کنند و از نابودی زحمات خود بر روی وب‌سایتتان جلوگیری کنید.

 

13- پشتیبانی ۲۴ ساعته متعهد

پشتیبانی از‌ هاست‌های ارائه شده نیز یکی از اصلی ترین عوامل مهم در انتخاب شرکت‌ هاستینگ محسوبمی‌شود. به صورتی که اکثر مشتریانی که اقدام به خرید‌ هاست جدید می کنند و از یک‌ هاست به‌ هاست دیگر مراجعه می کنند به دلیل عدم رضایت از پشتیبانی آن شرکت این اقدام را انجام می دهند. با توجه به استاندارد‌های میزبانی مطمئن، مشتریان میزبان فا قادر هستند در هر زمان توسط ارسال تیکت پشتیبانی، سوالات و مشکلات خود را با دپارتمان‌های پشتیبانی میزبان فا مطرح کنند و از بخش پشتیبانی میزبان فا در رفع مشکلات خود یاری بگیرند.

 

14- آپ تایم و پایداری بسیار بالا

اصلی ترین ویژگی یک‌ هاست خوب، آپ تایم بالا است. آپ تایم یا پایداری در واقع معیاری است که نمایش دهنده میزان فعال و در دسترس بودن سرور‌های شرکت‌ هاستینگ در طول یک سال است. هرچقدر که آپ تایم یک‌ هاست بالاتر باشد، آن‌ هاست قطعی‌های کمتری دارد. شما باید توجه داشته باشید که آپ تایم صد در صد داخل سرویس‌های‌ هاست اشتراکی یک شعار تبلیغاتی بیش نیست، اما شرکت میزبان فا پایداری بیش از ۹۹ درصد در طول سال را بر روی سرویس‌های خود تضمین می کند. به این صورت توسط‌ هاست‌های میزبان فا با آپ تایم گارانتی شده بیش از ۹۹ درصد در طول سال، کمترین میزان قطعی و کندی را در سرویس‌های این شرکت تجربه می‌کنید.

 

15- امکان دریافت‌ هاست رایگان تا ۳۰ روز

اگر از کیفیت سرویس‌های ارائه شده توسط میزبان فا اطمینان خاطر ندارید، این شرکت هیچ جایی برای تردید در استفاده از سرویس‌ها باقی نگذاشته است، شما قادر هستید تا ۳۰ روز بدون پرداخت هیچ هزینه ای از سرویس‌های‌ هاست رایگان میزبان فا استفاده کنید و کیفیت‌ هاست‌های ارائه شده توسط این شرکت را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار دهید و پس از ۳۰ روز اگر تمایل به همکاری با میزبان فا داشتید از طریق ناحیه کاربری که در اختیار شما قرار گرفته است سرویس خود را از‌ هاست رایگان به‌ هاست‌های تجاری ماهانه یا سالانه به صورت دلخواه ارتقاء دهید و از مزایای‌ هاست‌های تجاری و قدرتمند تر بهره ببرید.

 

شرکت میزبان فا با شعار خرید‌ هاست مطمئن یعنی شروع یک تجارت مطمئن، مدت بسیار زیادی است که خدمات خود را در قالب سرویس‌های شگفت انگیز میزبانی وب، با هدف ورود به بازار‌های جهانی در این عرصه ارائه می کند و طی سالیان اخیر توانسته است خدمات خود را به طیف عظیمی از وب‌سایت‌های اینترنتی در سرتاسر کشور ارائه کند. در صورتی که شما نیز به دنبال یک‌ هاست قدرتمند و حرفه ای هستید از سرویس‌های میزبان فا دیدن کنید و به جمع کاربران همیشه خوشحال میزبان فا بپیوندید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میزبان فا

میزبان فا ارائه دهنده سرویس های هاست و دامنه و میزبانی وب می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]