اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960422254395491

هاست ویژه وردپرس برترین تکنولوژی میزبانی وردپرس در ایران

کد: 13960422254395491

https://goo.gl/zBGcFZ

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و مخصوص وردپرس در سرویس‌های هاست ویژه وردپرس قادر است سرعت و پایداری وب‌سایت‌های وردپرسی را تا پنج برابر افزایش دهد.

هاست ویژه وردپرس برترین تکنولوژی میزبانی وردپرس در ایران

اگر مدیر یک وب‌سایت وردپرسی بزرگ و درحال‌توسعه هستید، از محدودیت‌های میزبانی اشتراکی و مجازی خسته شده‌اید و به یک هاست پرسرعت و قدرتمند نیاز دارید، سرویس‌های هاست وردپرس برای شما طراحی شده‌اند.

سرویس‌های هاست ویژه وردپرس آخرین دستاورد میزبانی از وردپرس در ایران محسوب می‌شوند. درحال حاضر وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای جهان محسوب می‌شود و بیش از 70 درصد از وب‌سایت‌های سرتاسر جهان از وردپرس برای راه‌اندازی و مدیریت وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم کاملا پیشرفته و پویاست، باتوجه به این که در حال حاضر سیستم مدیریت محتوای وردپرس به کمک قالب‌ها و افزونه‌های فوق‌حرفه‌‌ای امکان راه‌اندازی وب‌سایت با انواع موضوعات خبری، فروشگاهی، شرکتی، دانلودی و... را برای کاربران خود فراهم کرده است. این سیستم برای ارائه بهترین بازخورد به استفاده‌کنندگان از آن به منابع نسبتا بالایی از cpu و ram سرور (هاست) نیاز دارد و در سرویس‌های هاست اشتراکی معمولا این میزان از منابع در اختیار وب‌سایت‌های وردپرسی قرار نمی‌گیرد، درنتیجه وب‌سایت‌های وردپرسی در حال رشد همواره با اختلال مواجه هستند. از هم‌اکنون سرویس‌های جدید هاست مخصوص وردپرس میزبان‌فا با برخورداری از تکنولوژی کاملا اختصاصی قادر شده‌اند تمام این مشکلات را برطرف کنند.

 

هاست وردپرس چگونه سرعت وب‌سایت‌ها را افزایش می‌دهد؟

استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و مخصوص وردپرس در سرویس‌های هاست ویژه وردپرس قادر است که سرعت و پایداری وب‌سایت‌های وردپرسی را افزایش دهد. استفاده از وب‌سرور Nginx مستقل و محبوب وردپرس همراه PHP-FPM و کش سرورهای قدرت‌مند memcached و  zend opcode cache، استفاده از بانک اطلاعاتی محبوب و پرسرعت وردپرس Maria DB به جای MysQL، استفاده از هاردهای پرسرعت SSD نسل جدید، بهینه‌سازی و رفع مشکلات بهینه‌سازی وب‌سایت‌های وردپرسی، میزبانی کم‌جمعیت در حد فقط 10 وب‌سایت روی هر سرور هاست وردپرس در بهترین دیتاسنترهای جهان و استفاده از سخت‌افزارهای کاملا نو با تکنولوژی‌های سخت‌افزاری نسل جدید باعث شده‌اند که هاست وردپرس قادر باشد سرعت و بهره‌وری وب‌سایت‌های وردپرسی را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

 

هاست وردپرس چگونه باعث بهبود سئو وب سایت‌ها می‌شود؟

یکی از اصلی‌ترین و پایه‌ای‌ترین ارکان سئو هر وب‌سایت که در مقاله جامع فاکتورهای سئو و بهینه‌سازی نیز به آن اشاره شده است، سرعت و پایداری بالای وب‌سایت است، به این معنا که گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو همواره وب‌سایت‌هایی را در صدر نتایج جست‌وجو قرار می‌دهند که بالاترین پایداری و سرعت را در برابر رقبای خود دارند. اصلی‌ترین نکته‌ای که درمورد این مسئله باید بدانیم این است که سرعت باز شدن و لود وب‌سایت‌ها، برای ربات‌های گوگل همواره از بالاترین درجه اهمیت در سئو برخوردار است، این درحالی است که برخی از متخصصان سئو این موضوع را به صورت اشتباه تحلیل کرده‌اند که اگر سرعت لود یک وب‌سایت برای کاربران آن سایت بالا باشد آن سایت در گوگل رشد می‌کند. البته که سرعت لود یک وب‌سایت باید برای کاربران آن سایت بالا باشد، اما یک مسئله مهم‌تر نیز وجود دارد؛ علاوه بر این که سرعت لود هر سایت برای کاربران آن وب‌سایت باید بالا باشد، سرعت لود وب‌سایت برای ربات‌های موتورهای جست‌وجو نیز باید بالا باشد و در سرویس‌های هاست ایران به دلیل دور بودن موقعیت جغرافیایی سرورهای گوگل به هاست‌های داخل ایران، معمولا ربات‌های گوگل با سرعت کم‌تری نسبت به هاست‌های خارجی به بررسی محتوای داخل وب‌سایت‌ها قادر هستند. در سرویس‌های هاست وردپرس به دلیل نزدیک‌بودن موقعیت دیتاسنتر این سرویس‌ها که در اروپا واقع شده است به موقعیت دیتاسنت های گوگل، همواره وب‌سایت‌های روی هاست وردپرس با سرعت بیش‌تری در نتایج گوگل ایندکس می‌شوند و سایت‌های وردپرسی که وب‌سایت خود را به هاست وردپرس منتقل کرده‌اند پس از مدتی شاهد افزایش رتبه‌های خود در گوگل نیز بوده‌اند.

 

مشتریان هاست وردپرس چه می‌گویند؟

به عقیده ما تنها شعار کافی نیست. حدود هشت ماه از ارائه موفق سرویس‌های هاست وردپرس گذشته است، طی این مدت وب‌سایت‌های مشهور وردپرسی بسیار زیادی از هاست‌های حرفه‌ای و سرور مجازی به هاست مخصوص وردپرس مهاجرت کرد‌ه‌اند و نتایج قطعی، رضایت بیش از 97 درصدی مشتریان سرویس‌های هاست وردپرس را در عمل ثابت کرده است.

درصورتی که شما هم مدیر یک وب‌سایت وردپرسی بزرگ و درحال‌توسعه هستید، از محدودیت‌های میزبانی اشتراکی و مجازی خسته شده‌اید و به یک هاست پرسرعت و قدرتمند نیاز دارید، سرویس‌های هاست وردپرس برای شما طراحی شده‌اند. پس از خرید هاست وردپرس هیچ نگرانی برای انتقال اطلاعات خود از هاست قدیمی به هاست وردپرس نداشته باشید. کارشناسان میزبا‌ن‌فا در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ قطعی، وب‌سایت شما را به هاست وردپرس منتقل می‌کنند.

 

شرکت میزبان‌فا با شعار خرید هاست حرفه‌ای و مطمئن یعنی شروع یک تجارت مطمئن، همواره به دنبال راهکارهایی نو برای خلق یک تجربه لذت‌بخش برای علاقه‌مندان به حوزه کسب درآمد از اینترنت و تجارت الکترونیک است، این شرکت فعالیت خود را از سال 1392 به صورت رسمی آغاز کرده است و همواره با ارائه سرویس‌های بهتر در حال ورود به بازارهای جهانی است و در این مقاله نیز، آخرین دستاورد این شرکت با عنوان هاست مخصوص وردپرس نقد و بررسی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میزبان فا

میزبان فا ارائه دهنده سرویس های هاست و دامنه و میزبانی وب می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]