اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960518257005491

ارائه هفت قالب جدید فارسی و رایگان روی هاست‌های میزبان فا

کد: 13960518257005491

https://goo.gl/mojQPm

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): اگر شما هم طراح وب‌سایت‌های وردپرسی هستید، حتما نام قالب آوادا تا امروز به گوش شما خورده است، آوادا پرفروش‌ترین قالب جهان در سال‌های 2016 و 2017 بوده است که با بهره‌گیری از امکانات فوق‌العاده و فریم ورک قدرتمند امکان راه‌اندازی هر نوع وب‌سایتی را فراهم آورده است.‌

ارائه 7 قالب جدید فارسی و رایگان بر روی هاست های میزبان فا
ارائه هفت قالب جدید فارسی و رایگان روی هاست‌های میزبان فا

وب‌سایت ایران آوادا به آدرس iranavada.com از اصلی‌ترین مرجع‌های ارائه‌دهنده قالب آوادا در ایران محسوب می‌شود.

ما نیز سایت اصلی میزبان فا را توسط قالب حرفه‌ای آوادا طراحی کرده‌ایم و استفاده از این قالب بی‌نقص را طی این سال‌ها به تمام مشتریان خود توصیه کرده‌ایم!

 

اما چرا قالب آوادا؟

قالب آوادا ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیار زیادی دارد که اگر داخل گوگل در مورد آن جست‌وجو کنید مقالات بسیار زیادی نوشته شده است. اما اصلی‌ترین ویژگی آوادا این است که توسط صفحه‌ساز قالب آوادا قادر هستید بدون حتی یک خط کدنویسی هر سایتی را که تمایل دارید خلق کنید!

قالب آوادا را روی هاست لینوکس میزبان فا به صورت رایگان دریافت کنید و توسط صفحه‌ساز حرفه‌ای قالب آوادا وب سایت خود را با هر شکل و شمایلی که می‌خواهید طراحی کنید! خیالتان راحت باشد حتی یک خط هم نباید کدنویسی کنید! توسط برگه‌ساز پیشرفته آوادا صفحات فروش حرفه‌ای برای محصولات خود طراحی کنید و توسط افزونه‌های بانکی که با قالب آوادا کاملا سازگار هستند مشتریان خود را به سمت درگاه پرداخت سایتتان هدایت کنید و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید! توسط ویژگی‌‌های منحصر به فرد آوادا به راحتی جهانی شوید.

 

رابطه میزبان فا با ایران آوادا

وب‌سایت ایران آوادا  به آدرس iranavada.com از اصلی‌ترین مرجع‌های ارائه‌دهنده قالب آوادا در ایران محسوب می‌شود. تفاوت قالب آوادا ارائه‌شده توسط وب سایت ایران آوادا با سایر ارائه‌دهندگان آوادا این است که، قالب ارائه شده توسط این شرکت از نوع اورجینال است و به صورت کامل و دقیق بومی‌سازی شده است و قابلیت آپدیت و به‌روزرسانی به نسخه‌های جدید را نیز دارد، ما نیز که به کیفیت قالب‌های ارائه‌شده توسط ایران آوادا اطمینان کامل داشتیم، فرصت را غنیمت شمردیم و با این شرکت وارد همکاری شدیم و مدیران این شرکت پذیرفتند که قالب‌های آوادا بومی‌شده به کاربران میزبان فا هدیه داده شوند! و از این به بعد تمام مشتریانی که سرویس‌های هاست را به صورت سالانه خریداری می‌کنند می توانند از امتیاز استفاده از قالب آوادا نیز به صورت رایگان بهره‌مند شوند!

ارزش واقعی هرکدام از این قالب‌ها بین 100 تا 200 هزارتومان است اما روی وب سایت مشتریان سالانه سرویس‌های میزبانی وب شرکت میزبان فا، به صورت رایگان نصب و تحویل می‌ شود!

 

چه چیزی در ذهن خود دارید؟ توسط آوادا به راحتی آن را خلق کنید!

ما و مشتریان میزبان فا که از آوادا استفاده کرده‌ایم تا امروز توانسته‌ایم هر چیزی را که در ذهنمان داشته‌ایم بدون حتی یک خط کدنویسی توسط آوادا طراحی کنیم و فروش وب سایت خود را هر روزه به طرز چشمگیری افزایش دهیم، هم اکنون زمان شما نیز فرا رسیده است، در پکیج ویژه میزبان فا علاوه بر هاست و قالب رایگان، یک دامنه com. رایگان نیز از میزبان فا هدیه بگیرید، سپس کارشناسان بخش طراحی سایت میزبان فا، قالب آوادا را روی هاست و دامنه شما به صورت کامل نصب می‌کنند و مشخصات ورود به کنترل پنل فارسی وردپرس برای شما ارسال می‌شود؛ سپس شما به راحتی قادر هستید توسط این کنترل پنل فارسی، وب سایت خود را همانطور که در ذهنتان دارید طراحی کنید.

اطلاعات بیشتر و همچنین دمو فارسی قالب ها را در این لینک مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میزبان فا

میزبان فا ارائه دهنده سرویس های هاست و دامنه و میزبانی وب می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]