اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960322251617315

نقش درماپن در داشتن پوستی شاداب

کد: 13960322251617315

https://goo.gl/Bcl6mV

، تهران , (اخبار رسمی): درمان پوست به وسیله درماپن یکی از موثرترین روش‌های دست‌یابی به پوستی شاداب و سرزنده است.

عملکرد درماپن

با درماپن پوست ناهموار به همراه چین و چروک و آکنه به تدریج محو خواهند شد و پوستی شاداب خواهید داشت.

به گزارش روابط عمومی هونام تجهیز، درماپن تنها روشی است که بدون آسیب‌رساندن به لایه‌های سطحی پوست می‌تواند سبب بهبود آن شود. آیا شما هم از چین و چروک, زخم‌ها و خطوط ریز رنج می‌برید؟ پس درمان توسط درماپن برای شما مناسب است. این درمان مناسب برای تمام پوست‌ها در هر سنی است.

 

چگونگی عملکرد درماپن

درماپن از یک سری سوزن‌های بسیار ریز استفاده می‌کند که عمل تزریق به  داخل پوست را توسط ارتعاشاتی بسیار ریز انجام می‌دهند. این حفره‌های ایجادشده توسط سوزن‌ها روی پوست با چشم عادی قابل مشاهده نیستند. از طرفی به مقداری درد خواهند داشت که پوست را در راه درست و طبیعی فعال کند. از طریق این شبیه‌سازی و تحرک صورت‌گرفته توسط درماپن شاهد یک روند درمان طبیعی در پوست خواهیم بود. به این ترتیب با توجه به تولید الاستین و کلاژن، پوست رنگی تازه به خود می‌گیرد و شاداب می‌شود.

هرچه تعداد درمان شما توسط درماپن بیش‌تر باشد رسیدن به نتیجه دلخواه نیز سریع‌تر صورت می‌گیرد. بهترین روش درمان دوره چهار تا شش جلسه‌ای است که باید بین هر جلسه دو ماه فاصله باشد. ممکن است در حد فاصل جلسات درمانی، پزشک از یک غلتطک MTSS برای استفاده در منزل نیز استفاده کند. این محصول از مواد با کیفیت ساخته شده است و به پوست کمک زیادی می کند. ممکن است در پایان هر جلسه درمانی درماپن پوست شما به مدت یک تا دو ساعت دچار قرمزی و سفتی شود ولی به مرور زمان پوست حالت اولیه را به خود می‌ گیرد. پس از گذراندن تعداد زیاد درمان، پوست محکم‌تر و صاف می‌شود.

پوست ناهموار به همراه چین و چروک و آکنه به تدریج محو خواهند شد و پوستی شاداب خواهید داشت. نکته قابل توجه در مورد این روش درمانی قابل‌تنظیم‌بودن طول سوزن‌ها متناسب با نوع درمان مورد انتظار است. مناطقی که به ظرافت خاصی نیاز دارد و درمان آن مشکل است هم‌چون دور چشم, لب و بینی را می‌توان با استفاده از درماپن درمان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هونام تجهیز

شرکت هونام تجهیز وارد کننده دستگاه موبر لیزری خانگی و لیزر سیلک پرو و دستگاه لیزر موهای زائد و لیزر خانگی سیلک پرو اورجینال در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی