اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960324251857315

درمان سیاهی دور چشم با لیزر

کد: 13960324251857315

https://goo.gl/WeMnTr

، تهران , (اخبار رسمی): شاید شما تا به حال افرادی را دیده باشید که در اطراف چشم آن‌ها، لکه‌های سیاه رنگی وجود دارد که شدت سیاهی و حتی تراکم آن در میان افراد متفاوت است. دلایل مختلفی می‌تواند در بروز این عارضه دخیل باشد که حتی شدت این بیماری را هم تعیین می‌کند.

درمان سیاهی دور چشم با لیزر

بهترین روش برای درمان عارضه‌های چشمی از قبیل سیاهی دور چشم، استفاده از لیزر درمانی است.

به گزارش روابط عمومی هونام تجهیز، در برخی افراد، اطراف چشم به صورت یک‌دست سیاه است ولی در برخی دیگر ممکن است که این سیاهی یک دست نباشد و حتی شدت رنگ آن متفاوت باشد. به هر حال این عارضه پوستی، زیبایی چهره فرد را کم می‌کند و در نتیجه افراد به ویژه بانوان تمایل دارند که به بهترین روش ممکن آن را درمان کنند.

 

دلایل بروز سیاهی دور چشم

دلایل مختلفی می‌تواند در بروز این عارضه دخیل باشد که حتی شدت این بیماری را هم تعیین می‌کند:

1 – عوامل ژنتیکی که به صورت ارثی به هر نسل منتقل می‌شود. بیماری کم‌خوابی که افراد که خواب مناسب و کافی ندارند به مرور زمان به این عارضه مبتلا می‌شوند.

2 – زیاده‌روی در نوشیدن قهوه و مشتقات آن

3 – گریه‌کردن زیاد

4 – آسیب‌دیدن سر که باعث آسیب به بافت اطراف چشم شود.

5 – عفونت در ناحیه اطراف چشم

6 – نازک‌بودن پوست اطراف چشم که هم با افزایش سن رخ می‌دهد و از طرف دیگر هم در  برخی از افراد به صورت ارثی، پوست اطراف چشم‌شان نازک است و همین امر سبب می‌شود که مویرگ‌های اطراف چشم از زیر پوست پیدا باشند.

7 – تغذیه نادرست و کم‌بود برخی عناصر و ویتامین‌ها برای بدن

8 – استفاده از سیگار و مشروبات الکلی

9 – آلرژی

برخی افراد در فصل بهار دچار آلرژی‌هایی می‌شوند که سبب خارش چشم می‌شود در نتیجه فرد مدام چشم خود را ماساژ می‌دهد و همین امر سبب می‌شود که پوست چشم نازک شود.

10 – تغییرات هورمونی نیز می‌تواند عامل دیگری در بروز سیاهی در اطراف چشم باشد که معمولا در خانم‌های باردار می‌شود.

 

درمان سیاهی دور چشم با لیزر

بهترین روش برای درمان عارضه‌های چشمی از  قبیل سیاهی دور چشم، استفاده از لیزر درمانی است. در این روش از لیزر مادون قرمز یا ماورابنفش استفاده می‌شود. لیزر به محل کبودی تابیده می‌شود و نور لیزر توسط لایه پوست در این  قسمت جذب می‌شود. پالس‌های نوری سبب می‌شود که رنگ‌دانه‌هایی که سبب سیاهی اطراف چشم شده‌اند شکسته شود و در نهایت باعث رفع کبودی اطراف چشم می‌شود.

اگر سیاهی دور چشم به دلیل رنگ‌دانه‌ها نیست و در اثر مویرگ‌های آبی اطراف چشم است، با کمک لیزر درمانی این رگ‌ها را منقبض می‌کنند تا سفت شود و در نتیجه از روی پوست قابل مشاهده نباشند.

به طور کلی مدت زمان دوره درمان و تعداد جلسات، با نظر پزشک تعیین می‌شود و در هر فرد با توجه به شدت بیماری و دلیل بروز آن، متفاوت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هونام تجهیز

شرکت هونام تجهیز وارد کننده دستگاه موبر لیزری خانگی و لیزر سیلک پرو و دستگاه لیزر موهای زائد و لیزر خانگی سیلک پرو اورجینال در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی