اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252017315

درمان کک و مک با لیزر

کد: 13960327252017315

https://goo.gl/KH4a8g

، تهران , (اخبار رسمی): کک و مک در اثر تجمع ملانین که رنگدانه پوست است ایجاد می‌شود.

درمان کک و مک به کمک لیزر

زمانی که از لیزر استفاده می‌شود، پالس‌های نوری لیزر به رنگدانه‌ها تابیده می‌شود و آن‌ها را به ذرات ریز تبدیل می‌کند.

به گزارش هونام تجهیز، کک و مک به خال‌های ریز قهوه‌ای گفته می‌شود که روی تمام نواحی بدن به ویژه روی صورت، سینه و پشت دست‌ها دیده می‌شود. این لکه‌های مزاحم، همیشگی نیستند و در طول زمستان تعداد آن‌ها کم می‌شود اما محو نمی‌شود. لازم است بدانید که پس از 40 سالگی این خال‌های ریز  به طور کامل حذف می‌شوند ولی  وجود آن‌ها تا قبل از این سن برای افراد آزاردهنده است و تمایل دارند که به بهترین روش ممکن بتوانند کک و مک‌ها را درمان کنند.

 

دلایل بروز بیماری کک و مک

1 – عوامل ژنتیکی و توارثی

2 – بیماری‌های پوستی که سبب افزایش حساسیت پوست نسبت به اشعه ماورابنفش می‌شود

3 – قرارگرفتن در معرض تابش نور خورشید بدون استفاده از کرم ضد آفتاب

ملانین، رنگدانه پوست است که سبب رنگی‌شدن بدن می‌شود؛ زمانی که بدن بدون کرم ضد آفتاب در معرض آفتاب قرار گیرد، پوست برای این که بتواند از خود محافظت کند ملانین بیش‌تری تولید می‌کند که تجمع ملانین سبب ایجاد کک و مک می‌شود.

لازم است بدانید که افرادی که به این عارضه پوستی مبتلا هستند به هیچ وجه نباید پوست خود را به طور مستقیم در معرض تابش نور قرار دهند زیرا رنگ کک و مک‌ها تیره‌تر می‌‌شود.

 

درمان کک و مک با لیزردرمانی

همان گونه که گفتیم، عامل اصلی این بیماری، تولید زیاد ملانین در نقاطی از بدن است. حال زمانی که از لیزر استفاده می‌شود، پالس‌های نوری لیزر به رنگدانه‌ها تابیده می‌شود و آن‌ها را به ذرات ریز تبدیل می‌کند. پس از آن باید از روی پوست لایه‌برداری کرد تا این رنگدانه‌های اضافی برداشته شوند. در استفاده از لیزر برای درمان کک و مک پوست، فرد باید متناسب با نظر پزشک،چهار تا پنج جلسه مراجعه کند و در هر جلسه مدت زمان اعمال لیزر درمانی، به مهارت پزشک معالج و میزان کک و مک‌ها بستگی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هونام تجهیز

شرکت هونام تجهیز وارد کننده دستگاه موبر لیزری خانگی و لیزر سیلک پرو و دستگاه لیزر موهای زائد و لیزر خانگی سیلک پرو اورجینال در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی