اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960323251747315

درمان چروک دور چشم با لیزردرمانی

کد: 13960323251747315

https://goo.gl/HT9vIU

، تهران , (اخبار رسمی): لیزردرمانی یک شیوه‌‌ه موثر برای درمان چروک دور چشم است.

درمان چروک دور چشم با لیزر درمانی

لیزردرمانی یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان برای درمان چروک‌های دور چشم استفاده کرد زیرا با لیزر دقت کار بالا می‌رود.

به گزارش روابط عمومی هونام تجهیز، چشم یکی از حساس‌ترین عضو بدن انسان است. از یک طرف بافت چشم از چربی است و از طرف دیگر پوست اطراف چشم بسیار نازک است و سریع‌تر از سایر قسمت‌های صورت دچار عارضه می‌شود. برای مثال چروک‌های دور چشم که به دلایل مختلف رخ می دهد، یکی از عارضه‌هایی است که اگر شدت پیدا کند، زیبایی چهره را کم می‌کند و به همین دلیل فرد به دنبال راه چاره می‌رود تا آن‌ها را حذف کند. در ابتدا درباره دلایل بروز این مشکل صحبت می‌کنیم ،سپس راه‌های درمان را بیان کنیم.

دلایل چروک‌شدن دور چشم

1-افزایش سن

با افزایش سن، پوست اطراف چشم همانند سایر قسمت‌ها هم استحکام خود را از دست می‌دهد و شل می‌شود ،هم کلاژن خود را از دست می‌دهد. در نتیجه به مرور چروک می‌شود و چون پوست اطراف چشم حساس تر است این اتفاق زودتر در آنجا رخ می‌دهد.

2-قرارگرفتن در معرض تابش خورشید بدون عینک

اگر بدون عینک آفتابی در روز بیرون بروید، برای این که نور چشمان‌تان را اذیت نکند، شما چشمان‌تان را تنگ می‌کنید. در نتیجه کم کم دور چشم خط می‌افتد.

3-سیگار کشیدن

سیگارکشیدن سبب آزاد شدن رادیکال‌های آزاد در بدن که چروک‌های بدن را زیاد می‌کند، می‌شود.

4-خندیدن و حالت چهره

5-عوامل ژنتیکی نیز موثرند. اگر دلیل چروک چشم ژنتیکی باشد، شما از همان جوانی با این مشکل روبرو خواهید شد.

 

درمان چروک دور چشم با لیزر

لیزردرمانی یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان برای درمان چروک‌های دور چشم استفاده کرد زیرا با لیزر دقت کار بالا می‌رود. در لیزر‌درمانی، به دو شیوه عمل می‌شود:

1- از لیزر با اشعه ضعیف استفاده می‌شود تا با دسترسی به چروک‌های زیر پوست، بافت‌هایی که نقش محافظتی در برابر پیری دارند درمان و ترمیم شوند. در نتیجه چروک‌ها رفع و پوست منقبض می‌شود.

2- مهم‌ترین عامل در شادابی پوست، تولید کلاژن است. در روش دیگر، در پوست اطراف چشم سوراخ‌های بسیار ریزی ایجاد می‌شود که کلاژن را تحریک می‌کند تا تولید شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هونام تجهیز

شرکت هونام تجهیز وارد کننده دستگاه موبر لیزری خانگی و لیزر سیلک پرو و دستگاه لیزر موهای زائد و لیزر خانگی سیلک پرو اورجینال در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی