اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960413253475632

معرفی بهترین عطرها و ادکلن‌های مرکباتی (قسمت دوم)

کد: 13960413253475632

https://goo.gl/1Czmb7

، تهران , (اخبار رسمی): در نبرد با گرمای ملال‌آور تابستان و اوقات گداخته و ملتهب روزهای پیش رو، همراهی بهتر از یک رایحه مرکباتی خنک، تازه و شاداب وجود ندارد.در این قسمت عطرهایی را که رایحه مرکباتی دارند به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها عطرهای مرکباتی (قسمت دوم)

در نبرد با گرمای ملال‌آور تابستان و اوقات گداخته و ملتهب روزهای پیش رو، همراهی بهتر از یک رایحه مرکباتی خنک، تازه و شاداب وجود ندارد!

در نبرد با گرمای ملال‌آور تابستان و اوقات گداخته و ملتهب روزهای پیش رو، همراهی بهتر از یک رایحه مرکباتی خنک، تازه و شاداب وجود ندارد! نوت‌های مرکباتی، عصاره‌های به ارمغان‌آمده از آرامش و تازگی جاری در میوه‌هایی هم‌چون لیمو، پرتقال، انواع نارنگی، ترنج، گریپ فروت و نارنج هستند که با دیگر نوت‌ها و عصاره‌هایی که از شکوفه‌ها، برگ‌ها و شاخه‌های درختان مرکبات گرفته می‌شوند، همراه شده‌ و به جهان عطرسازی راه یافته‌اند تا طراوتی آب‌دار، ملس، مطبوع و تمیز، تلخ و سبز را به ترکیب عطرها ببخشند.

عصاره‌گیری سرد و با استفاده از فشار، شیوه متداولی است که به منظور تهیه روغن‌های مرکباتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش بر اساس ویژگی‌های مواد خامی که برای تهیه اسانس استفاده می‌شوند گرما تا حد امکان کاهش می‌یابد و در طول فرایند کنترل می‌شود تا روغن به دست‌آمده از مرکبات، ویژگی‌های ذاتی و طبیعی میوه‌های خود را حفظ کند. علاوه بر این روش، عصاره‌ای که از برگ‌ها و شاخه‌های نازک درختانی هم‌چون بهار نارنج گرفته می‌شوند و با عنوان «پتیت گرین» شناخته می‌شوندبا تقطیر بخار آب به دست می‌آیند.

طراوت دل‌انگیز، درخشان، امیدبخش و نشاط‌آور نوت‌های مرکباتی از گذشته‌های دور، مورد توجه هنرمندان عطرساز بوده و همواره از سوی مخاطبان، با استقبال روبرو شده‌اند. ترنج، یکی از اجزای اصلی ترکیبات «شیپق» است که در نوت‌های آغازین این خانواده استعمال شده و در ادامه به جزء جدایی‌ناپذیر کولون‌های کلاسیک تبدیل شده است. تازگی و ظرافت نوت‌هایی هم‌چون لیمو، پرتقال و نارنگی‌های مختلف هم‌چون ماندارین، سابقه‌ای طولانی در همراهی سنگینی اغواگر و مرموز نوت‌های گل بو و رزین‌ها در ترکیبات اورینتال دارد. علف لیمو، بهار نارنج (نرولی)، پتیت گرین و لیموی شاه‌پسند، القاگر فضایی لیمومانند، سبز و تیز، تمیز و در مواردی، ادویه‌ای چای‌مانند در قلب کولون‌ها و عطرهای خنک هستند. هم‌چنین امروزه شاهد اضافه‌شدن نوت‌هایی جدید هم‌چون یوزو (با رایحه‌ای بسیار تازه شبیه لیمو که شیرینی و تلخی آمیخته به سایه‌هایی گُلی دارد)، پومه لو (با رایحه‌ای تازه و آب‌دار که شباهت‌هایی به گریپ فروت دارد)، کام کوات (القاگر بویی ترش و شیرین در ترکیب است که رایحه‌ای مشابه لیمو و سوزنی برگ ها دارد) و هاساکو (میوه‌ای از شرق آسیا و به ویژه از ژاپن که رایحه تازه و مفرحی شبیه به نارنگی دارد) به این خانواده هستیم.

فارغ از هر نوع دسته‌بندی و مشخصه‌ای، مرکبات و روایح مرکباتی، نقش اصلی ترکیبات شاداب و تازه را ایفا می‌‌کنند و اگرچه در عطرسازی مدرن، بسیاری از خانه‌های نیش و هنری به منظور تجربه فضاهایی متفاوت و ساختارشکنانه، توجه کمی به این گروه داشته‌اند اما زیبایی، نشاط و درخشش مرکبات، هم‌چنان محبوب و آرامش‌بخش است. نشاط و آرامشی که با پرداخت هنرمندانه و شگفت‌انگیز گروهی از هنرمندان خوش‌ذوق و بزرگ جهان عطر در قالب عطرهایی نفیس و ستودنی، تقدیم مخاطبان شده است. در ادامه، نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین جواهرات معطر دنیای عطر و ادکلن که با رایحه مرکبات آراسته شده‌اند.

 

Azemour Les Orangers Parfum d`Empire

رایحه ای طبیعی و باورپذیر از پرتقال که با حجم انبوهی از مرکباتی هم‌چون لیمو، نارنگی و گریپ فروت همراهی می‌شود، با پلی از بهار نارنج و شکوفههای پرتقال در لایه‌هایی خشک و گیاهی ادغام می‌شوند تا نشاط و طراوت این حجم از نوت‌های مرکباتی، غنی، متشخص و قدرتمند جلوه‌گر شود. سایه‌هایی خاکی و دودی از نوت‌های ادویه‌ای و جیر، این نشاط غنی و ناب را در بر می‌گیرند تا با لمسی از لطافت گل‌ها و تازگی سبز برگ‌های انگور، پیچیدگی‌های این عطر تحسین‌برانگیز، شما را حیرت‌زده سازد. Azemour Les Orangers شاهکاری بی‌مانند و به‌یادماندنی است که فراتر از یک عطر مرکباتی، مفهوم تازه‌ای از کیفیت و تصویرسازی معطر را به اجرا می‌گذارد.

 

Eau d`Orange Verte Hermes

هرمس، هرمس، هرمس، هرمس، ... و هرمس! نامی که همتایی برای آن در شاهکارآفرینی در ساده‌ترین ابعاد ممکن، نخواهید یافت و از میان تمامی شعبده‌ها و آثار مسحورکننده این خانه، بی‌تردید باید هنگام شنیدن نام افسانه‌ای به‌نام Eau d`Orange Verte از جای برخاست و تعظیم کرد!

Eau d`Orange Verte، افسانه‌ای بی‌تکرار از باغ‌های مرکبات بهشت‌های دست‌نیافتنی است که در سال 1979 و با محوریت نوت‌هایی هم چون پرتقال، لیمو و ترنج متولد شد و در سال 2004 با Concentre d`Orange Verte بر لایه‌های آروماتیک و چوبی آن تأکید شد و در نهایت در سال 2009 نمایشی ویژه از تمامی ابعاد آن به اجرا در آمد. Eau D`Orange Verte محصول 2009 هرمس، جادوی مرکباتی خود را از هم‌نام خود در سال 1979 به ارث برده است و با ادغام آن در لایه‌هایی سبز و نشاط‌بخش از ریحان و پایه‌ای باشکوه از پچولی و سدر، چهره‌ای پیچیده و در هم تنیده به آن بخشیده است. اگر دسترسی به شاهکار 1979 این ترکیب را ندارید انتخاب عطر 2009 این ترکیب، لمسی از بزرگی‌ها و زیبایی‌های یک رایحه فرازمینی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

Mandarine L`Artisan Parfumeur

ماندارین، عطری ساده، درخشان، لطیف و پر از تازگی و نشاط است که اساس آن بر رایحه دل‌نشین نارنگی ماندارین شکل گرفته است. عطری که آرامش و لذتی بی‌انتها را برای شما خلق خواهد کرد و با فرود در پایه‌ای از سدر و زنجبیل، حسی از قدرت و شکوه را به شما خواهد بخشید.

 

Uomo Lorenzo Villoresi

گفتن از عطرهای مرکباتی، بدون اشاره ای به درخشش اصیل و نابی که در آثار این لاین جریان دارد، ناقص و بی‌سرانجام خواهد بود! پیشگام این نمایش‌های اصیل و درخشان نیز، شاهکار Uomo است. Uomo هر آنچه را که برای القای حسی نشاط‌بخش و لمسی از شادابی و لذت در یک عطر لازم است در خود دارد و بی‌آنکه اسیر تکرار، لکنت و یا سر درگمی در اجرا شود، غوغایی از طراوت لیمو، ترنج و پرتقال را که با غنای گیاهی وتیور و برگ بو ادغام شده‌اند و به زیبایی بر بستری تمیز و آروماتیک از رزماری، اسطوخودوس، آویشن و نوت‌های ادویه‌ای نقش بسته‌اند در خود جای داده است.

 

Fiero Xerjoff

در هر انتخابی، کیفیت، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هاست و لاین «سرژوف» نهایت تلاش و دقت را برای توفیق در پرداخت به این عامل تعیین‌کننده به کار بسته است. «فیه رو» یکی از موفق‌ترین آثار این لاین تا به امروز است که اگرچه در زمینه اصالت و یگانگی، در سطح بالایی قرار ندارد اما رایحه‌ای را ارائه می‌کند که بی‌شک شما را شیفته آرامش و غنای خود خواهد ساخت.

فیه رو پرداختی مدرن و چندلایه به کولون‌های کلاسیک است که فضای اصلی آن از همراهی مرکباتی هم‌چون لیمو، ترنج و پرتقال با نعنا و ترخون شکل گرفته است و به واسطه به کارگیری هوشمندانه و زیبایی از نوت‌هایی نظیر علف لیمو و بهارنارنج، این همراهی مرکباتی و سبز، برجسته، درخشان و نشاط‌بخش شده است. این نمایش پرطراوت و زیبا با لایه‌هایی خاکی، چرکین و تاریک از وتیور، نوت‌های صمغی، ادویه‌ها و پچولی عمق و پیچیدگی تأمل‌بر‌انگیزی به خود گرفته است.

 

Lux Mona di Orio

«لوکس» نمایشی فاخر و ارزنده از لیمو و پتیت گرین است که به زیبایی در عمقی از کهربا و وتیور، غرق شده‌اند. سادگی درخشان و فاخر این رایحه لوکس، تجربه‌ای متفاوت از همراهی با یک عطر مرکباتی را برای شما خلق خواهد کرد.

 

Gin Fizz Lubin

Gin Fizz تلفیقی هیجان‌انگیز از فضاهای کلاسیک با لایه‌هایی لوکس و مدرن است که از ادغام فضایی شاداب و تمیز با محوریت مرکباتی هم‌چون ترنج، پرتقال و لیمو در لایه‌هایی خزه‌ای، آمبری و گل بو شکل گرفته است و با لمسی از غنای نشا‌ط‌بخش توت ارس کامل می‌شود.

 

Eau Libre Brecourt

یکی از خوش آب و رنگ‌ترین و گواراترین روایح مرکباتی که علاوه بر نشاط و آرامش، حسی از وسوسه و تجمل در خود دارد Eau Libre است. این عطر به زیبایی فضایی آشنا و کلاسیک از همراهی ترنج، پرتقال و گریپ فروت را به عنوان محور مرکباتی خود بر می‌گزیند و آن را با بستری سبز و ادویه‌ای از نعنا و فلفل می‌آراید تا با جریانی مطبوع و دل‌انگیز از نوت‌های آبی و گل بو، رایحه‌ای زیبا و انگیزاننده را ارائه کند.

 

Memoires de Mustique EIGHT & BOB

ترنج، پتیت گرین، بهار نارنج و شکوفه پرتقال، سبز و درخشان و تمیز که با ادغام در قلبی اغواگر و خیال‌انگیز از یاس و اوسمانتوس، نرم و مطبوع‌شده و با فرود در پایه‌ای از مشک پودری و تازه و نوت‌های چوبی، کامل می‌شود. انتخابی ساده، آرامش‌بخش و با کیفیت!

 

South Bay The Different Company

After Midnight، Limon de Cordoza و Sienne d'Orange در کنار  South Bay، چهار عطر مرکباتی تحسین‌برانگیز مجموعه L'Esprit Cologne از دیفرنت کمپانی هستند که وضوح و کیفیت آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد. South Bay به عنوان نماینده‌ای شایسته از میان این چهار اثر، انتخاب من است!

درخششی شفاف و خیره‌کننده از لیمو و پتیت گرین که در قلبی پودری و گل بو تنیده شده است و با ادغام در پایه‌ای خاکی و دوی از جیر که با غنای وتیور و صندل همراه است، به کمال می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی