اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960414253587379

پس از تبدیل اهواز به گرم‌ترین شهر جهان اجرا شد:

کمپینی برای محافظت از خوزستانی‌ها در برابر آفتاب

کد: 13960414253587379

https://goo.gl/bWdQsf

، مشهد , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی «اردمی» (Ordeme) برای حمایت از خوزستانی‌ها که این روزها مرکز آن به گرم‌ترین منطقه جهان تبدیل شده است، علاوه بر ارائه تخفیف‌های ویژه در محصولات آرایشی-بهداشتی همچون ضدآفتاب، با ارسال رایگان تمامی سفارشات به این استان، هزینه‌های تامین این محصولات را به حداقل رسانده است.

خوزستان زیبا، مراقب سلامتت هستیم

فروشگاه اینترنتی اُردمی در حمایت از مردم عزیز خوزستان، علاوه بر ارائه تخفیف‌های ویژه، با ارسال رایگان تمامی سفارشات به این استان، هزینه‌های تامین این محصولات را به حداقل رسانده است.

به گزارش فروشگاه اینترنتی اردمی، اهواز این روزها ناخوش احوال است، اهوازی گرم و گرفته، پر از گرد و غبار و گرمای سرسام‌آور… این ناخوش‌احوالی از دور و نزدیک به گوش می‌رسد، از دمای 54 درجه‌ای و هوای شرجی که رکوردار گرما در ایران و شاید هم در جهان باشد.

آب‌وهوای این روزهای خوزستان مشکلات زیادی را برای مردم این استان به همرا داشته است که از این میان می‌توان به اختلال در روال عادی زندگی مردم، گرمازدگی و از همه مهم‌تر بالاتر رفتن سطح پرتوی فرابنفش خورشید اشاره کرد.

طبق اعلام مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میزان اشعه فرابنفش در اهواز به عدد 10 رسیده که این آمار بیانگر وضعیت هشدار است که اثرات زیان‌بار بسیاری به‌ویژه روی پوست و چشم ساکنین این منطقه دارد.

این خبرها حاکی از آن است که خوزستانی‌های خونگرم باید بیشتر از همیشه مراقب سلامت و بهداشت پوست خود باشند و استفاده از ضدآفتاب‌ها و محصولات مراقبت از پوست را جدی بگیرند.

می‌دانیم ممکن است دسترسی به بسیاری از این محصولات برای ساکنین این منطقه دشوار باشد؛ به همین خاطر فروشگاه اینترنتی اُردمی سعی کرده است، به سهم خود در حمایت از مردم عزیز خوزستان، علاوه بر ارائه تخفیف‌های ویژه، با ارسال رایگان تمامی سفارشات به این استان، هزینه‌های تامین این محصولات را به حداقل برساند.

خوزستانی‌ها برای استفاده از این خدمات سایت اردمی، کافی است با بازدید از سایت به آدرس https://ordme.com با چند کلیک عضو سایت شده، سفارش خود را ثبت و پس از گذشت نهایتا دو تا چهار روز کاری سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اُردمی

فروشگاه اینترنتی اُردمی، یکی از پروژه‌های شرکت «کارآفرینان بلندآوازه سرزمین پارس» (سهامی خاص) در حوزه تجارت الکترونیک است که در سال 1393 پس از گذراندن یک دوره مطالعاتی 9 ماهه توسط گروه تحقیق و توسعه کارآفرینان، با هدف به خدمت گرفتن ظرفیت‌های بالقوه فناوری اطلاعات در جهت بهبود سطح بهداشت فردی، ساده‌تر کردن فرآیند خرید و در نهایت، ارتقای سلامت جامعه به اجرا درآمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]