اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960517256877379

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره توسط فروشگاه اینترنتی اُردمی

کد: 13960517256877379

https://goo.gl/9DCu6J

، مشهد , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی اُردمی نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره را از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران دریافت کرد.

کسب نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره توسط فروشگاه اینترنتی اُردمی
دریافت نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره توسط فروشگاه اینترنتی اُردمی

در تعریف نماد اعتماد الکترونیکی کسب‌وکارهای اینترنتی آمده است: «نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب‌وکارهای اینترنتی مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی درگاه‌ پرداخت وب‌سایت و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت یک سال صادر می‌گردد.»

سطح اعتماد و کیفیت عملکرد و‌ب‌سایت را با نماد ستاره نشان می‌دهند. تعداد ستاره‌های بالاتر، نشان‌دهنده سطح بالاتر اعتماد و کیفیت بهتر عملکرد و‌ب‌سایت است.

هم‌اکنون بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره دارند اما در این بین درصد کمی از آن‌ها، موفق به دریافت نماد دو ستاره شده‌اند.

مفتخریم که نماد اعتماد دو ستاره، به معنای «بالاترین درجه اعتماد در خرید اینترنتی»، از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 16 مرداد 1396 به فروشگاه اینترنتی اُردمی اعطا گردید.

امیدواریم همچون گذشته، اعتماد و رضایت شما عزیزان را در این مسیر همراه خود داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اُردمی

فروشگاه اینترنتی اُردمی، یکی از پروژه‌های شرکت «کارآفرینان بلندآوازه سرزمین پارس» (سهامی خاص) در حوزه تجارت الکترونیک است که در سال 1393 پس از گذراندن یک دوره مطالعاتی 9 ماهه توسط گروه تحقیق و توسعه کارآفرینان، با هدف به خدمت گرفتن ظرفیت‌های بالقوه فناوری اطلاعات در جهت بهبود سطح بهداشت فردی، ساده‌تر کردن فرآیند خرید و در نهایت، ارتقای سلامت جامعه به اجرا درآمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]