اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960511256237379

توسط فروشگاه اُردمی رقم خورد؛

جشنواره فروش استثنایی عطر و ادکلن‌های اصیل

کد: 13960511256237379

https://goo.gl/7pq1n2

، مشهد , (اخبار رسمی): در جشنواره فروش فروشگاه اینترنتی «اُردمی»، خریداران می‌توانند رایحه مورد علاقه خود را با تخفیف‌هایی تا ٪ ۴۰ تخفیف از میان عطر و ادکلن‌های اصیل و از برندهای معتبر انتخاب و اقدام به خرید کنند.

توسط فروشگاه اُردمی رقم خورد؛
جشنواره فروش استثنایی عطر و ادکلن‌های اصیل

به گزارش فروشگاه اینترنتی اُردمی، آراستگی، نخستین و آسان‌ترین روش برای به جا گذاشتن یک خاطره خوش از خود در ذهن دیگران است. یکی از موثرترین نکات برای آراسته به نظر رسیدن، استفاده از یک رایحه خوش، خاصِ شخصِ شماست. مطمئن باشید با استفاده از یک رایحه خوشبو و جذاب در ملاقات‌های تابستانی خود، یاد خود را برای همیشه در ذهن مخاطبان‌تان ثبت می‌کنید؛ به ویژه اگر برای اولین بار است که با آن‌ها ملاقات می‌کنید. 

اما از حق نگذریم رایحه عطرها هرچقدر خوش‌تر و خاص‌تر می‌شوند بر هزینه آن‌ها نیز افزوده می‌شود و شاید بسیاری از آقایان و خانم‌های آراسته، توان خرید چنین عطرهایی را نداشته باشند.

ما در اُردمی کاملاً به این موضوع واقف هستیم و به همین خاطر با تدارک یک جشنواره فروش استثنایی خرید عطر و ادکلن، امکان خرید محصولات متنوع را با تخفیف‌هایی تا ٪ ۴۰ در فروشگاه اینترنتی اُردمی فراهم آورده‌ایم. در این جشنواره، شما می‌توانید رایحه مورد علاقه خود را از میان عطر و ادکلن‌های اصیل و از برندهای معتبر انتخاب و اقدام به خرید نمایید. این جشنواره تا ۱۷ مردادماه ۱۳۹۶ ادامه دارد.

علاقه‌مندان به خرید در این جشنواره می‌توانند به بخش عطر و ادکلن این فروشگاه اینترنتی به آدرس ordme.com/fragrance مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اُردمی

فروشگاه اینترنتی اُردمی، یکی از پروژه‌های شرکت «کارآفرینان بلندآوازه سرزمین پارس» (سهامی خاص) در حوزه تجارت الکترونیک است که در سال 1393 پس از گذراندن یک دوره مطالعاتی 9 ماهه توسط گروه تحقیق و توسعه کارآفرینان، با هدف به خدمت گرفتن ظرفیت‌های بالقوه فناوری اطلاعات در جهت بهبود سطح بهداشت فردی، ساده‌تر کردن فرآیند خرید و در نهایت، ارتقای سلامت جامعه به اجرا درآمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]