اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960415253667285

برای بازار مشاورین املاک

سامانه یکپارچه آنلاین مدیریت املاک (سایما) رونمایی شد

کد: 13960415253667285

https://goo.gl/j3PFJx

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت توسعه و داده‌پردازی زیما صنعت با نام سامانه یک‌پارچه آنلاین مدیریت املاک (سایما) در مشهد رونمایی و به بازار عرضه شد.

سامانه یکپارچه آنلاین مدیریت املاک (سایما) برای بازار مشاورین املاک

سایما دارای مزایایی از جمله املاک، ثبت تقاضاهای املاک، ثبت قراردادهای منعقدشده در دفاتر مشاورین املاک، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مشتریان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و داده‌پردازی زیما صنعت، مدیرعامل این شرکت گفت: این محصول که در حوزه فعالان مشاورین املاک ارائه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر اجرای آنلاینسامانه از طریق اینترنت با موبایل، تبلت و کامپیوتر، هم‌چنین انتشار اطلاعات ملک‌ها و تقاضاهای ثبت‌شده مشاوران املاک در وب‌سایت جامع صنعت ساختمان و عمران و املاک «زیماکالا» را ارائه کند.

 مشیری افزود: سایما دارای مزایایی از جمله املاک، ثبت تقاضاهای املاک، ثبت قراردادهای منعقد شده در دفاتر مشاورین املاک، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مشتریان و ... است که می‌تواند باعث هم‌گام‌سازی و به‌روزشدن مشاورین املاک با تکنولوژی و نیاز کاربران شود.

او این محصول را نتیجه بیش از 18 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تجزیه و تحلیل سیستم نرم‌افزاری، طراحی و برنامه‌نویسی برای تولید این محصول از بهمن 94 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

مشیری تاکید کرد: این سامانه برای تأمین امنیت اطلاعات مشاورین املاک با استفاده از تکنولوژی و روش‌های نوین ASP.NET نوشته شده است و یکی از اصلی‌ترین مزایای آن ارتباط با وب‌سایت جامع ساختمان و عمران و املاک «زیما کالا» است که این بستر را برای مشاورین املاک فراهم می‌کند تا اطلاعات ملک‌ها با مشخصات خود دفتر مشاورین املاک در وب‌سایت منتشر شود. هم‌چنین آگهی‌های ملک‌ها و تقاضاهای ثبت‌شده توسط کاربران وب‌سایت زیماکالا بر اساس منطقه آن آگهی به مشاورین آن منطقه اطلاع‌رسانی شود.

گفتنی است شرکت توسعه و داده‌پردازی زیما صنعت هم‌چنان در حال افزودن قابلیت‌های بیش‌تر به این سامانه است و پشتیبانی آنلاین آن را به طور کامل بر عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توسعه و داده پردازی زیما صنعت

وب سایت تخصصی صنعت ساختمان،عمران ومعماری زیماکالا،مجموعه ای جامع ازخدمات حوزه ساخت وساز ساختمان است که بارویکرد کاربر پسندانه سعی درارائه بهترین خدمات به کاربران مختلف می ­کند.باتوجه به گستردگی خدمات ارائه شده در بستراینترنت وپراکندگی مطالب،زیماکالا سعی کرده بطور هدفمند اطلاعات جامع و مورد نیاز فعالان حوزه ساخت و ساز و دانشجویان مرتبط را فراهم کندو از پراکندگی مطالب و سردرگمی کاربران جلوگیری کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]