پیشرفت کسب و کار در همه مشاغل و تغییر شیوه کسب و کار از سنتی به مدرن

سامانه سایما اولین نرم افراز املاک اینترنتی

کد: 13961009273817285

https://goo.gl/4Cn25m

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها به همه مشاغل و صنوف وارد شده‌اند؛ حتی بعضی از کسب و کارها کوچ همه جانبه‌ای را از شیوه‌های سنتی‌شان به سمت نرم افزاری شدن شروع کرده‌اند.

تغییر شیوه های سنتی کسب کار به شیوه های مدرن، سایما(نرم افزار املاک)

کمتر کسب و کاری را می‌شناسیم که از این گردونه عقب مانده باشند. مشاور املاک نیز کسب و کاری است که این ضرورت را تشخیص داده و در حال حاضر بسیاری از فعالان این صنف از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزار حیاتی کار خود استفاده می‌کنند. اگر سایت‌هایی مثل دیوار و شیپور را بررسی کنید، حضور پر رنگ مشاورین املاک به طور واضح مشهود است، اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود. بسیاری از فعالیت‌ها و خدمات یک آژانس املاک را می‌توان بر بستر اینترنت پایه گذاری کرد و آنها را به مشتریان ارائه داد. با این کار علاوه بر اینکه زمان کم‌تری از مردم گرفته می‌شود احتمال موفقیت در هدف نیز به طوز قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

تصور کنید فردی قصد فروش منزلش را دارد و می‌خواهد آن را به دفاتر املاک منطقه بسپارد در شیوه سنتی این فرد باید ساعت‌ها وقتش را صرف مراجعه حضوری به دفاتر املاک کند  و به یک یک آنها اطلاعات ملکش را بدهد تا شانس فروش خانه‌اش را بیشتر کند. در صورتی که در دنیای اینترنت این کار تنها از طریق یک فرم ساده و اینترنتی و با صرف چند دقیقه زمان انجام می‌شود و ظرف چند دقیقه هم مشاوران املاک منطقه متوجه می‌شوند چنین خانه‌ای برای فروش وجود دارد، این بحث در مورد خریداران هم صادق است.

در حال حاضر سایت‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد؛ اما سایما (سامانه آنلاین و یکپارچه مدیریت املاک)(نرم افزار املاک) توسط گروهی از متخصصان برنامه نویسی تحت وب با همکاری و مشاوره فعالان ملکی طراحی و اجرا شده است و هدف آن ارائه کلیه خدمات مشاوره ملکی از طریق اینترنت و شبکه‌های مجازی ، سیستم اطلاع رسانی آنلاین به خریداران و فروشندگان، ارسال اتوماتیک املاک یک مشاوره به شبکه‌های اجتماعی، ربات‌های پیشرفته تلگرامی‌ مدیریت املاک، ذخیره اطلاعات دفاتر املاک در فضای ابری و امنیت بالای اطلاعات از جمله خدمات این سامانه(نرم افزار املاک) است.

در واقع این سامانه به مشاورین املاک کمک می‌کند تا به مشتریان خود و مشتریان بالقوه ای که در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، خدمات آنلاین ارائه کنند و از طرفی دیگر به مشاورین املاک کمک می‌کند تا بتوانند از پتانسیل‌های موجود در فضای مجازی استفاده مطلوبی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توسعه و داده پردازی زیما صنعت

وب سایت تخصصی صنعت ساختمان،عمران ومعماری زیماکالا،مجموعه ای جامع ازخدمات حوزه ساخت وساز ساختمان است که بارویکرد کاربر پسندانه سعی درارائه بهترین خدمات به کاربران مختلف می ­کند.باتوجه به گستردگی خدمات ارائه شده در بستراینترنت وپراکندگی مطالب،زیماکالا سعی کرده بطور هدفمند اطلاعات جامع و مورد نیاز فعالان حوزه ساخت و ساز و دانشجویان مرتبط را فراهم کندو از پراکندگی مطالب و سردرگمی کاربران جلوگیری کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]