اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284167285

فوت و فن حرفه‌ای شدن مشاوران املاک

اولین ربات دستورالعمل‌های حرفه‌ای شدن مشاور املاک در ایران

کد: 13961206284167285

https://goo.gl/mUYp2Q

، تهران , (اخبار رسمی): بازار مسکن یکی از حوزه‌هایی است که در تمام دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در همین راستا شرکت زیما صنعت، اولین ربات دستورالعمل‌های حرفه‌ای شدن در جایگاه مشاور املاک را در ایران راه انداخته است.

اولین ربات دستورالعمل های  حرفه ای شدن مشاور املاک در ایران
اولین ربات دستورالعمل‌های حرفه‌ای شدن مشاور املاک در ایران

زیما صنعت، تجربه سال‌ها کار حرفه‌ای در معاملات املاک را در ربات "فوت و فن مشاور املاک" پیاده‌سازی کرده است تا با بهره‌گیری از دستورالعمل‌های این ربات مشاوران املاک با ساده‌ترین روش حرفه‌ای شوند

بازار مسکن یکی از حوزه‌هایی است که در تمام دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، مشاور املاک نیز از حرفه‌ها و شغل‌هایی است که برآمده از همین بازار بوده و جزو پرطرفدارترین حرفه‌ها در تمام کشورها است. هر کسب و کاری چالش‌ها و مشکلات مربوط به خودش را دارد اما دانستن اینکه چگونه از پس این مشکلات بر آییم شخص را به سمت حرفه‌ای شدن در شغلش سوق می‌دهد.

برای اینکه در شغل و کار "مشاور املاک" موفق و حرفه‌ای بود باید این را دانست که همواره دنبال یادگیری بود و به چیزی که هست اکتفا نکنند. زیما صنعت به شما با ساده‌ترین روش، دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌دهد که با دانستن آن می‌توان جهشی بلند در کار خود داشت.

مدیران شرکت توسعه و داده‌پردازی زیما صنعت (مجری سایت تخصصی صنعت ساختمان، عمران و معماری زیماکالا و نرم‌افزار تحت وب مشاوران املاک "سایما")، تجربه سال‌ها کار حرفه‌ای در معاملات املاک را به کمک متخصصین برنامه‌نویسی در ربات @amlaakihabot پیاده کرده‌اند تا به حرفه‌ای شدن مدیران آژانس کمک کنند.

این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص خود ربات " فوت و فن مشاور املاک" را جهت حرفه‌ای شدن مشاوران املاک راه اندازی کرده است.

مشاوران املاک با بهره‌گیری از ربات "فوت و فن مشاوران املاک"می‌توانند  از رقبا پیشه بگیرند و حرفه‌ای شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توسعه و داده پردازی زیما صنعت

وب سایت تخصصی صنعت ساختمان،عمران ومعماری زیماکالا،مجموعه ای جامع ازخدمات حوزه ساخت وساز ساختمان است که بارویکرد کاربر پسندانه سعی درارائه بهترین خدمات به کاربران مختلف می ­کند.باتوجه به گستردگی خدمات ارائه شده در بستراینترنت وپراکندگی مطالب،زیماکالا سعی کرده بطور هدفمند اطلاعات جامع و مورد نیاز فعالان حوزه ساخت و ساز و دانشجویان مرتبط را فراهم کندو از پراکندگی مطالب و سردرگمی کاربران جلوگیری کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان