اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960417253725632

خرید عطر و ادکلن اورجینال از فروشگاه‌های اینترنتی؛ چگونه؟ (قسمت اول)

کد: 13960417253725632

https://goo.gl/uFXfHx

، تهران , (اخبار رسمی): نظرات بسیار متعددی در خصوص فروش اینترنتی عطر، موجود است از جمله «وب‌سایت‌های عطر که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد» یا «عطر، افکار و احساسات». بخشی از این اطلاعات، اصلا کاربردی ندارند یا با مقاصد تبلیغاتی در برخی وب‌سایت‌ها نگارش شده‌اند.

خرید عطر و ادکلن اورجینال از فروشگاه های اینترنتی، چگونه؟ (قسمت اول)

قیمت محصول مورد نظر خود را، حداقل با چند وب‌سایت دیگر، مقایسه کنید. چنانچه وب‌سایتی با تفاوت قیمت فاحش در محصول یافتید بهتر است پیش از اقدام به خرید، بیش‌تر فکر کنید.

به گزارش لوکس بایر این موضوع، باعث شد که من به مبحث فروش آن‌لاین برندهای عطری که در دسترس مشتری قرار ندارند، بپردازم. در واقع، تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم تا بتوانم بسیاری از رویکردهای غیر اخلاقی و غیرمجاز مورد استفاده در فروشگاه‌های آن‌لاین را افشا کنم. در این مقاله قصد دارم به بسیاری از پرسش‌های شما که نمی‌توانید به راحتی پاسخ آن را در فضای مجازی بیابید، پاسخ دهم؛ «چطور می‌توانم یک وب سایت معتبر برای عطرهای اوریجینال بیابم؟»

مدت شش سال در یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فروش و توزیع عطرهای اوریجینال، مشغول به کار بودم. می‌توانم بگویم که در طی مدت اشتغالم در این شرکت، تجربیات بسیاری به دست آورده‌ام. دانشی بسیار کاربردی و هم‌چنین دیدگاهی حرفه‌ای نسبت به بازار عطر و هم‌چنین فروشگاه‌های آن‌لاین، کسب کرده‌ام. به‌طورکلی می‌توانم بگویم که تجارت الکترونیک، پدیده‌ای بسیار نوین است که طی 10 تا 15 سال اخیر به سرعت رشد کرده است. این واقعیت در خصوص بازار کشورهای مختلف و وب‌سایت‌ عطرهای اوریجینال که طی سال‌های اخیر ایجاد شده‌اند نیز صدق می‌کند. بسیاری از این وب‌سایت‌ها برای دست‌یابی به سود بیش‌تر، عطرهای کپی‌شده از برندهای معروف را ارائه می‌دهند.

پس از تحقیقات گسترده از تعداد زیادی وب‌سایت مرتبط با محصولات عطری، قصد دارم در این مقاله، راهنمایی ارائه کنم تا همراهان همیشگی ما بتوانند فروشگاه‌های آن‌لاین نامعتبر و نامطلوب را تشخیص دهند. کیفیت مطلوب و نامطلوب وب‌سایت‌هایی را که ارائه‌دهنده برندهای عطری هستندتشخیص دهند و در مورد دلیل دقت ویژه‌ای که باید برای این وب‌سایت‌ها به کار ببریم، توضیح دهم.

 

چگونه از روی قیمت تشخیص دهیم که برخی وب‌سایت‌ها، محصولات تقلبی ارائه می‌دهند؟

در بیش‌تر وب‌سایت هایی که محصولات تقلبی ارائه می‌دهند، قیمت محصولات با توجه به برند بین 20 تا 30 دلار است.  قیمت همین محصولات، در بسیاری از وب‌سایت‌های دیگر بین 40 تا 150 دلار است. کمی عجیب به نظر می‌رسد! اینطور نیست؟ در واقع، قیمت واقعی این محصولات، بسیار کم‌تر است. پس، با انواع کاهش قیمت‌ها و بنرهای چشمک‌زن 70 درصد تخفیف، فریب نخورید! بسیاری از برندهای واقعی به قیمت بالای محصولات خود وابسته هستند و هرگز قیمت محصولات خود را تا این حد کاهش نمی‌دهند. حتی اگر این محصولات به صورت انبوه از توزیع‌کنندگان خریداری شده باشند.

نکته: قیمت محصول مورد نظر خود را، حداقل با چند وب‌سایت دیگر، مقایسه کنید. چنانچه وب‌سایتی با تفاوت قیمت فاحش در محصول یافتید بهتر است پیش از اقدام به خرید، بیش‌تر فکر کنید.

 

چگونه با مقایسه محصولات، تشخیص دهیم که کدام وب‌سایت‌ها، محصولات تقلبی ارائه می‌کنند؟

یکی از اولین نکاتی که باید در وب‌سایت‌هایی که محصولات تقلبی عرضه می‌کنند به آن دقت کنید فروش محصول عطری با میلی‌لیتر بیش‌تر است. آن‌ها اغلب پکیج‌های 100 میل می‌فروشند. درصورتی‌که برخی برندها عطرهای خود را با حجم 90، 75 و 65 میل عرضه می‌کنند. اغلب، حجم عطرها بین 2 تا 4 گزینه، متغییر است. مرسوم‌ترین آن‌ها، 30، 50 و 100 میل است. محصولات تقلبی را معمولا با بالاترین حجم ممکن می‌فروشند زیرا به این ترتیب، قیمت بالای آن‌ها توجیه می‌شود و در نتیجه سود بیش‌تری عاید فروشندگان خواهد شد.

نکته: چنانچه در مورد کیفیت یک محصول خاص، مطمئن نیستید، اما قصد دارید بدانید که آیا محصول اوریجینال است یا خیر، باید یک شیشه با میلی‌لیتر پایین، از عطر مورد نظرتان را، سفارش دهید. به این ترتیب، حتی اگر محصول مورد نظر تقلبی باشد هزینه چندانی برای آن پرداخت نکرد‌ه‌اید.

 

آیا عطرها و محصولات مراقبت از پوست تقلبی از برند های مشهور هستند؟

تقریبا غیر ممکن است که بتوانید یک پکیج عطر تقلبی همراه محصول پوستی آن، خریداری کنید. واقعیت این است که تولید کپی تقلبی از محصول عطری و محصول پوستی آن، به صورت یک پکیج کامل، بسیار دشوار، گران و زمان‌بر است. طراحان مشهور با عرضه ست‌ها یا پکیج‌های مختلف در هر فصل، هدفی از این کار دارند. وب‌سایت‌هایی که ست‌ها و پکیج‌های مختلفی از محصولات پوستی و عطرها می‌فروشند در مقایسه با وب‌سایت‌هایی که تنها عرضه‌کننده محصولات عطری هستند، احتمالا کالای اوریجینال می‌فروشند.

نکته: علی‌رغم قیمت بالا، خریدن ست عطر و محصول پوستی آن، ارزا‌ تر از خریدن عطر و یک محصول پوستی به صورت جداگانه، تمام می‌شود.  علاوه بر این، ریسک خرید محصول تقلبی، تقریبا به صفر درصد، کاهش می‌یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی