اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960419253974726

با همکاری آب‌ دماوند و بنیاد کودک

کارزار «سهم تو از آموزش من» برگزار می‌شود

کد: 13960419253974726

https://goo.gl/btwK1m

، تهران , (اخبار رسمی): با همکاری آب‌ دماوند و بنیاد کودک کمپین «سهم تو از آموزش من» در تابستان امسال اجرا می‌شود.

کمک برای حضور دوباره دانش‌آموزان بااستعداد در مدرسه

کارزار «سهم تو از آموزش من» تابستان امسال اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با خرید بسته‌های آب یک‌و‌نیم لیتری دماوند که با بسته‌بندی خاص این کمپین روانه بازار شده‌ است در این کارزار مشارکت کنند

به گزارش شرکت دماوند، مدیرعامل مؤسسه رفاه کودک (بنیاد کودک) با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به همراهی و مشارکت در این کارزار می‌توانند با خرید بسته‌های آب یک‌و‌نیم لیتری دماوند که با بسته‌بندی خاص این کمپین روانه بازار شده‌ است، در حمایت از آموزش دانش‌آموزان بورسیه بنیاد کودک همراه شوند.

سرور دادخواه افزود: مؤسسه خیریه رفاه کودک (بنیاد کودک) مؤسسه‌ای مردم‌‌نهاد است که از سال 1373 شروع به کار کرده‌است با هدف دست‌یابی به این آرمان که «هیچ دانش‌آموز بااستعدادی به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش بازنماند.

 دادخواه افزود: بنیاد کودک در حال حاضر بیش از 28 نمایندگی در مناطق مختلف ایران دارد و تاکنون توانسته‌ بیش از 12000 دانش‌آموز را تحت حمایت قرار دهد که بسیاری از این دانش‌آموزان در سطح آموزش عالی و دانشگاهی نیز به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند.

او افزود: بنیادکودک در حال حاضر بیش از 9000 دانش‌آموز بااستعداد را در سراسر ایران حمایت می‌کند که تمامی کمک هزینه‌های تحصیلی و آموزشی مربوط به آن‌ها از طریق کمک‌های مردمی تأمین می‌شود. این موسسه با توجه به تجربه 24 ساله خود توانسته است فرصتی برای سازمان‌ها و موسسه‌هایی که دغدغه مسئولیت اجتماعی، به‌ویژه در امر آموزش دارند فراهم کند. به این ترتیب این سازمان‎ها نیز می‌توانند در تأمین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بااستعداد و نیازمند ایران سهیم شوند.

دادخواه با اشاره به کمپین مشترک بنیاد کودک و شرکت آب‌های معدنی دماوند افزود:کارزار «سهم تو از آموزش من» نیز در چارچوب فعالیت‌های بنیادکودک، عمل می‌کند. امیدواریم با حمایت شرکت آب‌های معدنی دماوند و مشارکت هم‌وطنان‌ مهرمندی که دغدغه ارتقا و رشد فرهنگ و آموزش دارند، بتوانیم در سال تحصیلی جدید برای حضور دوباره دانش‌آموزان بااستعداد اما نیازمند در مدارس، کمک مؤثری جمع‌آوری کنیم.

هم‌چنین علیرضا برجسته مدیر عامل شرکت آب‌های معدنی دماوند با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی دماوند‌ گفت: دماوند به‌عنوان بنیان‌گذار صنعت آب بسته‌بندی در ایران و یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان آب بسته‌بندی در کشور، سابقه‌اى طولانى در زمینه فعالیت‌هاى اجتماعى دارد و آموزش کودکان ایرانی همواره یکی از دغدغه‌های این شرکت بوده‌ است. دماوند پیش از این نیز در آموزش کودکان ایرانی فعال بود، مانند کارزار «آى با کلاه» با همکارى یونیسف در سال 2007 که با هدف کمک مالی به پروژه‌های آموزش و پرورش دختران در مناطق محروم اجرا شد.

برجسته با دعوت همه هم‌وطنان در این حرکت خیرخواهانه افزود: داشتن ایرانی سرفراز آرزوی هر ایرانی است. یکی از مهم‌ترین عوامل برای رسیدن به این هدف، آموزش و تحصیل همه دانش‌آموزان است. از این رو شرکت «آب‌های معدنی دماوند» به‌عنوان سازمانی که همواره این دغدغه را داشته‌است بار دیگر به میدان آمده است تا به بنیاد کودک برای بازگشت دوباره به مدرسه دانش‌آموزان بااستعداد و نیازمند یاری رساند. البته باید بگویم در این راه ما نیازمند مشارکت هم‌وطنان خود هستیم. همراه شدن در این راه ساده است و تنها کافی است هر فرد دیگری که مانند ما به فردای این سرزمین می‌اندیشد، با خرید هر بسته آب دماوند در کمپین حمایت از آموزش دانش‌آموزان بورسیه بنیاد کودک همراه شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دماوند

دماوند با قدمتی بیش از 40 سال از 1352شرکتی معتبر در صنعت آب‌های بسته‌بندی محسوب می‌شود که همواره سلامتی و تغذیه سالم مصرف‌کنندگانش بسیار حائز اهمیت است و از سال 1387این شرکت با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اروپایی و پیشرو در صنعت آب‌های بسته‌بندی و فعال در کشورهای مختلف همکاری می‌کند و به یمن این مشارکت سرمایه‌گذاری کلانی برای تکنولوژی مدرن کارخانه دماوند انجام داده است تا سطح کیفی و سلامت محصولات خود را به حد بهترین استانداردهای جهانی برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]