اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960424254456679

اختصاص نزدیک به 4 میلیارد ریال به موسسات خیریه حامی زنان سرپرست خانوار

«هم-سایه-شو» همراه شد

کد: 13960424254456679

https://goo.gl/Kd2p7b

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین هم_سایه_شو که با حمایت برند پریل و بر اساس رسالت مسئولیت اجتماعی این برند بین‌المللی در ابتدای ماه رمضان و با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و توانمندسازی آنان متولد شد، توانست مورد استقبال مردم قرار گیرد.

هم-سایه-شو، همراه شد

این کمپین، توانست در مدت فعالیت خود، با تکیه بر عقیده و تفکر مشترک جامعه ایرانی بر حمایت از زنان سرپرست خانوار مورد استقبال مردم قرار گیرد

نقش کمپین‌های اجتماعی در دنیای کنونی غیرقابل انکار است. از آن جهت که کمپین‌های اجتماعی براساس نیاز روز و به صورت خودجوش در جامعه متولد می‌شوند و براساس عقیده مشترک منتشر می‌شوند.

کمپین هم_سایه_شو که با حمایت برند پریل و بر اساس رسالت مسئولیت اجتماعی این برند بین‌المللی در ابتدای ماه رمضان و با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و توانمندسازی آنان متولد شد، نیز از این امر مستثنی نیست. این کمپین، توانست در مدت فعالیت خود با تکیه بر عقیده و تفکر مشترک جامعه ایرانی بر حمایت از زنان سرپرست خانوار مورد استقبال مردم قرار گیرد.

با نگاهی به پایگاه اینترنتی این کمپین به نشانی www.ham-sayeh-sho.com  و توجه به آمار و اخبار منتشرشده، برند پریل با اختصاص سه‌میلیارد و 984 میلیون و 515 هزار ریال از عواید فروش محصولات و مبلغ جمع‌شده از اشتراک‌گذاری خود در ماه رمضان به مؤسسات خیریه پیشرو در حمایت از زنان سرپرست خانوار، نقش مهمی در حمایت از این قشر آسیب پذیر داشته است.

از نکات مهم و برجسته این کمپین، علاوه بر همراهی مصرف‌کنندگان محصولات پریل در همراهی با  یک حرکت عام المنفعه، می‌توان به اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی میان فعالان اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد. تشکیل ستاد خبری در این کمپین و گفت‌وگو با صاحب‌نظران حوزه اجتماعی زنان و اقتصاد کشور را می‌توان به عنوان یک اتفاق خوب در کمپین‌های اجتماعی قلمداد کرد؛ زیرا عدم آگاهی مدیران مرتبط با کمپین‌های اجتماعی همواره به عنوان یکی از مشکلات در زمینه عدم فراگیری کمپین‌ها به شمار می‌رود.

کمپین هم_سایه_شو را می‌توان یک نمونه موفق در حوزه فعالیت خود به حساب آورد. فعالیت در فضای مجازی و هم‌چنین به کارگیری مخاطب و درگیر کردن آن با کمپین، یکی از نوآوری‌های دنیای ارتباطات در عصر حاضر است. انتشار عکس از سایه توسط مخاطب و انتشار آن در صفحات شخصی در شبکه‌های اجتماعی و پرداخت 70هزار ریال توسط برند پریل در ازای انتشار هر عکس، توانست مخاطب را با خود به خوبی همراه کند. براساس آمار منتشر شده توسط ستاد خبری این کمپین، تا کنون بیش از 7500  نفر در فراخوان انتشار عکس از سایه و حمایت از زنان سرپرست خانوار شرکت کرده‌اند که بخش زیادی از آن‌را هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سرشناس کشور تشکیل می‌دهند.

فاز اول کمپین هم_سایه_شو، در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که با توجه به استقبال مردم، مدت زمان حضور خود را به مدت 14 روز تمدید کرد و امید است با پایان فاز اول و شروع فاز دوم کمپین و آغاز روند آموزش زنان سرپرست خانوار ، هدف اصلی این کمپین به مقصد خود برسد و شاهد توانمندی هرچه بیشتر زنان سرپرست خانوار باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]