اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960426254665632

معرفی عطرهای Memo Paris

کد: 13960426254665632

https://goo.gl/aJpqWM

، تهران , (اخبار رسمی): خانه عطرسازی Memo Paris ارائه‌گر مجموعه‌ای از عطرهای هنری و مدرن است که با وفاداری به شیوه‌ها و ریشه‌های عطرسازی فرانسه در سال 2007 و توسط یک زوج ماجراجو و دوست‌دار سفر، راه‌اندازی شد.

معرفی عطرهای Memo Paris

خانه عطرسازی Memo Paris ارائه‌گر مجموعه‌ای از عطرهای هنری و مدرن است که با وفاداری به شیوه‌ها و ریشه‌های عطرسازی فرانسه در سال 2007 و توسط یک زوج ماجراجو و دوست‌دار سفر، راه‌اندازی شد.

به گزارش لوکس بایر داستان «مِمو» پس از ملاقات John Molloy و Clara Molloy آغاز می‌شود. در این ملاقات، این دو متوجه می‌شوند که احساسات مشترک و دیدگاه‌های یکسانی در رابطه با سفر به نقاط بکر و ماجراجویی در سرزمین‌های دور دست دارند و به‌ این ترتیب، داستان عاشقانه این زوج هنرمند و ماجراجو با سفر به نقاط مختلف جهان، آغاز می‌شود. خاطرات و مشاهدات مختلف و فوق‌العاده‌ای که برای جان و کلارا در طول این سفرها حاصل شد، آنان را به فکر ثبت این لحظات شگفت‌انگیز و به‌اشتراک‌گذاشتن آن‌ها با سایرین می‌اندازد و این زوج، بهترین شیوه برای بیان این احساسات و خاطرات منحصربفه‌رد را استفاده از زبان رایحه می‌یابند. به منظور ارائه تصاویری بدیع و ارزشمند و خلق ترجمه‌های بویایی شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی از سفرها و ماجراجویی‌های خود، جان و کلارا با گروهی از طراحان هنری در زمینه عکس‌برداری، فلیم‌سازی و طراحی به همکاری پرداختند و تجربیات و مشاهدات خود از این مکاشفات و مسافرت‌های هیجان‌انگیز را با این گروه از طراحان به اشتراک می‌گذارند تا تصویرسازی‌های معطر حاصل، ملموس‌ترین تصاویر از این خاطرات را به نمایش بگذارند.

Clara Molloy که یک نویسنده فعال در زمینه عطر و ادکلن است عنوان Memo را با الهام از تمامی لحظات و خاطرات خود از سفرهای متعدد و متفاوت خود برای این مجموعه بر می‌گزیند. شهرها، فرهنگ‌های مختلف، تمدن‌ها و مکان‌های باستانی، سرزمین های ناشناخته و طبیعت بکر و وحشی، همه و همه در دفتر خاطرات و سفرنامه کلارا به ثبت رسیده‌اند و اکنون به عنوان یک منبع الهام منحصربه‌فرد در اختیار تیم طراح قرار داده شده‌اند. پس از شکل‌گیری طرح‌های مقدماتی و مشخص‌شدن فضاهای مورد نظر، عطرساز گزیده‌کار، مبتکر و خلاقی به نام Alienor assene، به عنوان هنرمند عطرسازی که مسئول ساخت فرمول‌ها و ترکیب عطرهای خانه را بر عهده دارد انتخاب شد.

کلارا و جان در همکاری با گروه طراح و نیز هنرمند عطرساز Alienor Massene کار ساخت عطرهای ممو را در سال 2006 آغاز کردند و پس از طی فرایندی طولانی و ساعت‌ها کار و آزمایش روی ایده‌ها و طرح‌های مختلف، نخستین مجموعه از عطرهای این لاین عطرسازی در سال 2007 به جهان عطر معرفی شد. علاوه بر معرفی چندین مجموعه از عطرهای نفیس و تحسین‌برانگیز تا امروز، خانه ممو، فعالیت‌های خود را در زمینه محصولات بهداشتی و روغن‌های معطر حمام و نیز ساخت عطرهای سفارشی توسعه داده است. در این بخش، نگاهی خواهیم داشت به عطرهای این خانه که در قالب پنج مجموعه ارائه شده اند.

 

Les Echappées

این مجموعه، نخستین عطرهای داستان‌سرا و تصویرپرداز ممو را در سال 2007 به جهان عطر معرفی کرد. تصویر بویایی متفاوتی از سرزمین‌های دور دست که یک خیال‌پردازی عمیق و بکر را از آسیا تا افریقا به نمایش می‌گذارد.

آمیزش سبزی متراکم و ناب برگ‌های بنفشه با رایحه افسونگر و مرموز نرگس که با قلبی گرم و پیچیده از شیرینی دارچین‌گرفته وانیل و خلسه نوت‌های نوشیدنی همراه شده‌اند و بر پایه‌ای از مشک استوارگشته در Siwa رایحه‌ای درخشان، خامه‌ای و آب‌دار از گلابی و گل‌های تیاره که با اغواگری‌های ایندولیک و حجیم مریم همراه شده‌اند و در لایه‌هایی از زنبق، مشک و صندل به جریان افتاده‌اند در Sundance نمایشی مطبوع و درخشان از اوسمانتوس و یاس در Inlé که بر بستری سبز و پودری از نعنا و زنبق جریان یافته است و در لایه‌هایی گیاهی و دودی از ماته و درمنه کامل می‌شود، در نهایت، عطر چندلایه و تحسین‌برانگیز Lalibela که گرمای مطبوع وانیل را با بستری تاریک، اغواگر و اسرارآمیز از ارکید، بخور و تنباکو همراه ساخته و با تازگی مطبوع نارگیل و رایحه مخملی رز، کامل کرده است، نخستین آثار ممو هستند که در سال 2007 ارائه شدند.

رایحه نامتعارف، زیبا و شگفت‌انگیز برخاسته از دسته گل پودری، خامه‌ای، عسلی و کمی نمکین عطر Jannat که در درخشش سبز، تازه و خیره‌کننده و خاطره‌انگیز ترنج، لیمو و پتیت گرین به نمایش در آمده است در سال 2008 موفقیت ویژه‌ای برای خانه به ارمغان آورد. 2009، سال ارائه عطری با عنوان Moon Safari است که به مناسبت چهلمین سال قدم‌نهادن نخستین انسان بر ماه ساخته شده بود. رایحه‌ای درخشان و تازه از نوت‌های مرکباتی که پس از شروعی گل بو و سبز، رو نمایی شده است و با در آغوش‌گرفتن وتیور چوبی و غنی، در پایه‌ای از چرم و تونکا فرود می‌آید.

آکورد آمبر شکل‌گرفته از همراهی حجم بالایی از لادن با اپوپوناکس، تونکا و وانیل که در لایه‌هایی از زنبق، ترنج و سرو ادغام شده است در سال 2010 عطر Manoa را به این مجموعه اضافه کرد. Shams Oud با رایحه‌ای چندوجهی که از همراهی آکورد کهربایی شیرین و صمغی با وجوه دودی و تاریک عود در لایه‌هایی ادویه‌ای، گیاهی و وتیوری شکل گرفته است به همراه انفجاری از فضاهای کلاسیک-تمیز گل‌های سفید که در لایه‌هایی از وانیل ملایم و مخملی، هلیوتروپ و مشک پودری و نیز رزین‌ها تنیده شده است در Granada دو اثری هستند که در سال 2011 به این مجموعه اضافه شدند.

اگرچه تولید عطر ویژه Moon Safari متوقف شد اما در سال 2012، دنباله‌ای جدید بر پایه این عطر موفق از سوی ممو معرفی شد. Moon Fever، درخشش مرکباتی فرمول اولیه را با حجم بالایی از لیموی شاه‌پسند ارتقا داده است و به زیبایی این رایحه نشاط‌بخش را در پایه‌ای چرمی-وتیوری ادغام کرده است. تلفیقی از وجوه صمغی، دودی و خاکی-چرکین عود با ویژگی‌های میوه‌ای و شیرین آن بر بستری پودری و گل بو در Luxor Oud به همراه عطر کهربایی، صمغی و وانیلی-خامه‌ای Quartier Latin دو عطر دیگری هستند که ممو در سال 2012 و در قالب این مجموعه معرفی کرد.

در سال‌های بعد، آثاری که ممو در قالب این مجموعه معرفی کرد، عمدتا دنباله‌هایی بر عطرهای موفق این مجموعه بودند. عطرهایی همچون Lalibela Oud محصول 2013، و Moon Leather و Inle Iris محصول 2016 نمونه‌هایی از این عطرها هستند که با اضافه‌کردن نوت‌هایی همچون چرم، عود و زنبق به ترکیب هریک از عطرهای اصلی ساخته شده‌اند.

 

Cuirs Nomades

اگرچه ممو آثار ارزنده و موفق متعددی در مجموعه‌های خود ارائه داده است اما شهرت و موفقیت‌های بزرگ این خانه با معرفی این مجموعه در سال 2013 حاصل شده است. مجموعه‌ای که در بردارنده عطرهایی شگفت‌انگیز و ماجراجویانه است که با الهام از سفر به نقاط مختلف ساخته شده‌اند و هر یک از آن ها از محوریت یک آکورد چرمی منحصربه‌فرد شکل گرفته‌اند که با نوت‌های محبوب و نمادهای سرزمین مورد نظر ترکیب شده است.

رایحه در هم تنیده و اسرارآمیز دانه‌های سرو کوهی که با وجوه دودی گیاه ماته ادغام شده‌اند و بر پایه‌ای تاریک و دودی از چرم و کهربا استوار گشته‌اند در Irish Leather به همراه نمایشی از یک چرم براق، سافرالینی (ماده‌ای که از زعفران گرفته می‌شود و در ساخت آکورد چرم به کار می‌رود) و لوکس که در قلبی سبز، گیاهی و رزینی تنیده شده است و در پایه‌ای کهربایی-صمغی به کمال می‌رسد در Italian Leather دو عطری هستند که تولد این مجموعه ارزنده را در سال 2013 به جهان عطر اعلام می‌کنند.

تلفیقی از وجوه متالیک و میو‌ ای رز که در ادامه بر بستری چوبی-ادویه‌ای جریان یافته است و در پایه‌ای از مشک و جیر فرو می‌نشین با عنوان French Leather در سال 2014 به این مجموعه اضافه شد. African Leather محصول 2015 عطری از وجوه سافرالین-جانوری چرم است که با نوت‌هایی همچون زعفران، زیره و مشک بر آن‌ها تأکید شده و در لایه‌هایی از عود، هل و وتیور توسعه یافته است. تفسیری تاریک، سرد، اسرار‌آمیز و منحصربه‌فرد از خانواده «فوژه» که با المان‌های آشنای این گروه همچون اسطوخودوس، کومارین و خزه شکل گرفته است و بر بستری آروماتیک و سبز از نعنا و ریحان با پایه‌ای دودی و تاریک از کاج و چرم، ادغام می‌شود در سال 2016 عطر تحسین‌برانگیز Russian Leather را به این مجموعه اضافه کرد.

 

Graines Vagabondes

مجموعه Graines Vagabondes مجموعه‌ای ویژه و متفاوت است که با الهام از نیروی جادویی و شگفت‌انگیز دانه‌ها در زندگی‌بخشی و قدرت خارق‌العاده آن‌ها که زمینه‌ساز تداوم چرخه حیات است، ساخته شده است. این مجموعه شامل دو عطر است که با محوریت نوت‌ها، روغن‌های گیاهی و نیز دانه‌ها ساخته شده‌اند.

درخشش منحصربه‌فرد مرکبات که در قلبی گل بو از رز و فریزیا تنیده می‌شود و در پایه‌ای از کنجد، ماته و مشک، رایحه Kedu را کامل کرده است محصول 2014 و نیز غوغای گل‌های سفید و شکوفه‌های مرکبات که حجم بالایی از سبزی مخملین سنبل را احاطه کرده‌اند و در پایه‌ای گرم، دودی و عمیق از عسل و وانیل ادغام می‌شوند در Ilha do Mel، محصول 2015 دو عطر این مجموعه هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس