اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960427254785632

معرفی بهترین عطرها و ادکلن‌ها

عطرهایی با رایحه نارگیل و توت اُرُس

کد: 13960427254785632

https://goo.gl/d92osQ

، تهران , (اخبار رسمی): هم‌زمان با آغاز دوران جدید عطرسازی و ورود نوت‌ها و ترکیبات جدید به قلمرو روایح، یکی از موادی که توجه خانه‌های عطرسازی و هنرمندان عطرساز را به خود جلب کرد نارگیل بود.

معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها

Katana عطری با محوریت جانیپر است که چهره خشک، شاداب و ادویه‌ای خود را با قلبی ادویه‌ای-خاکی از گشنیز و هل، برجسته کرده است.

به گزارش لوکس بایر استفاده از نارگیل و نوشیدنی‌های متفاوت و پرطرفداری که از آن گرفته می‌شود همچون آب نارگیل و شیره نارگیل، قدمتی طولانی و چند هزار ساله در نواحی استوایی دارد. با این وجود اما، استفاده از رایحه پیچیده و چندوجهی این میوه، در اواخر دهه 1980 میلادی و سال‌های آغازین دهه نود مورد توجه قرار گرفت. در این سال‌ها نارگیل بیشتر به عنوان یک افکت و رایحه جانبی در ترکیبات مورد استفاده قرار می‌گرفت. همراهی با نوت‌هایی همچون انجیر، چوب‌ها یا گل‌ها، یکی دیگر از نقش‌های نارگیل در یک ترکیب بود که موجب شکل‌گیری تعادلی شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد بین این نوت‌ها و سایر اجزای ترکیب عطر می‌شد. سر آمد آثاری که در این سال‌ها استفاده‌ای درخور توجه و جریان‌ساز از نارگیل داشته‌اند، عطر جاودانه Premier Figuier محصول 1994 خانه معظم L`Artisan Parfumeur است که درخششی خاکی و سبز را با لطافت انجیر و میوه‌ها همراه کرده و در لایه‌هایی وانیلی و روغنی از نارگیل و بادام، کامل کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی و نیز روی کارآمدن گروهی از هنرمندان خلاق، بلندپرواز و جسور، استفاده از نوت‌های جدیدی همچون نارگیل، ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و این نوت، به عنوان رایحه محوری و اساسی برخی از عطرها مورد استفاده قرار گرفت. Hypnotic Poison محصول 1998 خانه دیور، یکی از برجسته‌ترین عطرها با رایحه نارگیل است که رایحه مدرن و شگفت‌انگیز خود را از همراهی وجوه نرم، تازه و شیری نارگیل با شیرینی گرم و اغواگر وانیل، بر بستری گل بو و ادویه‌ای به دست آورده است. Crystal Noir محصول 2004 Versace، نمونه درخشان دیگری برای این عطرهاست. عطری با محوریت رایحه نارگیل که وجوه روغنی، نرم و چوبی آن را به زیبایی با رایحه خامه‌ای و شاداب گاردنیا به تعادل رسانده و بر بستری خاکی، ادویه‌ای و ترش و مرکباتی، کامل کرده است. Kenzo Homme Night محصول 2014، یکی از عطرهای نارگیلی متفاوت و منحصربه‌فرد است که عطر دلنشین نارگیل را با حجم بالایی از میوه‌های استوایی همچون انبه همراه کرده و بر بستری از هل و تونکا کامل کرده است.

نارگیل، رایحه‌ای خنک و شاداب، نرم و تازه، چرب و شیری و خامه‌ای، با لایه‌هایی شیری و وانیل مانند به یک عطر می‌دهد که در ترکیب با سایر عناصر به‌کاررفته در یک عطر، جذابیتی منحصربه‌فرد و اغواگری نامتعارف و چالش بر انگیزی را به نمایش می گذارد.

رایحه جذاب و نشاط آور نارگیل، با عطرهایی همچون Coccobello اثر James Heeley و Coco Extreme محصول 2007 Comptoir Sud Pacifique، ابعاد وسیع‌تر و عمق بیشتری به خود گرفته است تا ثابت شود که با استفاده از این رایحه آشنا اما دلنشین، می‌توان آثار بزرگ و ارزشمندی به جهان عطر تقدیم کرد.

رایحه نارگیل، رایحه‌ای چند وجهی، وسوسه‌گر و نشاط‌‌آور است که فضای صمیمی، فاخر و لذت‌بخشی به یک عطر می‌بخشد و در ادامه، نگاهی خواهیم داشت به چندین عطر برجسته که با استفاده از لذت لوکس این رایحه آشنا، به اثر قابل توجهی تبدیل شده‌اند.

 

Tumultu Les Liquides Imaginaires

تومولتو، عطری عمیق و پیچیده با مؤلفه‌های صمغی، دودی و تاریک مجموعه Eau Dela از این خانه است که این‌بار، تاریکی غنی و تأمل‌برانگیز برخاسته از پایه‌ای چوبی و دودی از سدر و پچولی را با درخشش نوت‌های مرکباتی ادغام کرده است. تمام این نمایش هیجان‌انگیز و زیبا، در هاله‌ای نرم، سفید، شیری و تازه از نارگیل به اجرا در آمده است تا آمیزش نور و تاریکی در فضای اسرار آمیز این عطر شما را شگفت‌زده کند.

 

No 10 Roam Odin

رایحه‌ ای متفاوت از نارگیل که با همراهی بخور، صمغ‌ها و زعفران بر این نمایش منحصربه‌فرد تأکید شده است، و با حالتی بادام مانند و ترد در حجم بالایی از تاریکی غنی و باشکوه آبنوس تنیده شده است اودین 10 را به عطری گرم، پالوده و مطبوع تبدیل کرده است. رایحه‌ای گرم، تلخ، تاریک و پر از پیچیدگی که از تلفیق لطافت‌ها و تازگی‌های نارگیل باشکوه و غنای آبنوس شکل گرفته است.

 

Un Bois Vanille Serge Lutens

عطری گرم، دلچسب و غنی از همنشینی نارگیل با وانیل و بادام که نارگیل، وجوه لذیذ و اغواگر رایحه خود را با این هم‌نشینی برجسته ساخته است. رایحه بسیار طبیعی و وسوسه‌گر نارگیل این عطر با ادغام در لایه‌هایی از شیرین‌بیان، موم، بنزویین و گایاک، چهره‌ای عمیق و پیچیده به خود می‌گیرد تا نمایش این عطر محبوب خانه بلند پایه سرژ لوتنز، در قلب دوست‌داران عطر، ماندگار و جاودانه شود.

 

Virgin Island Water Creed

آمیزش لیمو و ترنج با نارگیل بر بستری گل بو و لطیف، رایحه‌ای درخشان و خامه‌ای را شکل داده است که در ادامه، تمامی عناصر و نوت‌های این عطر، در مسیر اجرای نمایشی مفرح و لذت‌بخش از نارگیل شیرین و خامه‌ای به کار گرفته می‌شوند تا همچون همیشه، کرید، لحظاتی زیبا و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند.

 

Still Life in Rio Olfactive Studio

این عطر ریشه‌های شاداب و پر از نشاط نخستین عطر این خانه، "استیل لایف" را به زیبایی در قلبی خامه‌ای و شیرین از نارگیل که با تندی کم‌رنگ و خاکی فلفل همراه است به نمایش گذاشته است. Still Life in Rio عطری پر رنگ و طرح، شاداب، نشاط آور و متفاوت است که از همراهی یوزو، لیمو و ماندارین با نارگیل، بر بستری از رام و فلفل خلق شده است.

 

عطرهای جانیپِری (دانه سرو کوهی)

توت اُرُس، دانه سرو کوهی و یا جانیپر، بذرهایی مخروطی شکل هستند که از گونه خاص و ارزشمندی از سروها با نام "اُرُس" و یا سرو کوهی به دست می‌آید. جانیپر که بیشتر به عنوان توت ارس شناخته می‌شود و نمادی از میوه‌های جنگلی است مخروط‌هایی با فلس‌های گوشتی و به هم چسبیده است که در هنگام رشد سبزرنگ بوده است و به هنگام رسیدن، رنگی ارغوانی به خود می‌گیرند و در این زمان، بسیار صمغ‌دار و چگال هستند. استفاده از جانیپر به عنوان ادویه‌ای ارزان‌قیمت و در دسترس نزد سربازان رومی رواج بسیاری داشت. در واقع، جانیپر از رایحه‌ای فلفلی-ادویه‌ای، تازه و خشک برخوردار است که این امر، موجب محبوبیت بالای این دانه‌های زیبا از گذشته‌های دور تا به امروز شده است. همچنین از جانیپر به عنوان طعم‌دهنده اصلی برخی از نوشیدنی‌های محبوب همچون جی.ن استفاده می‌شود.

روغنی که از دانه‌های سرو کوهی (جانیپر) استخراج می‌شود از رایحه‌ای انگیزاننده، بانشاط، لذیذ، تند و کمی گزنده بهره می‌برد که عمدتا در ترکیب عطرهای سبز-سوزنی برگ یا عطرهایی تازه و شاداب مورد استفاده قرار می گیرد. این رایحه هیجان انگیز، چند وجهی و جذاب، القاگر آرامش، نشاط و اعتماد به‌نفسی منحصربه‌فرد و ویژه است که موجب می‌شود تا عطرهایی با محوریت جانیپر، همراه خوبی برای روزهای گرم و موقعیت‌های ویژه باشند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین آثار با محوریت نوت جانیپر خواهیم پرداخت.

 

L`Humaniste Frapin

یک همراهی پر شور و نشاط، درخشان و بسیار هیجان‌انگیز از نوشیدنی‌ها و مرکبات با جانیپر که در لایه‌هایی کمی تند و خاکی از نوت‌های ادویه‌ای، بر وجوه انگیزاننده و ادویه‌ای جانیپر تأکید شده است. L`Humaniste رایحه‌ای تازه و شاداب را با محوریت نوت‌های نوشیدنی و جانیپر به نمایش می‌گذارد که قطع به یقین، از همراهی آن در اوقات گرم سال، شگفت‌زده و مسرور خواهید شد.

 

Juniper Sling Penhaligon`s

یکی دیگر از آثار متفاوت و تحسین‌برانگیز خنک و نشاط آور جهان عطر، این عطر ستودنی و پر طراوت خانه با اصالت "پنهالیگانز" است. عطری از درخشش ادویه ای و ملس جانیپر که در قلبی چند وجهی از چرم، ریشه زنبق و نوت‌های ادویه‌ای ادغام شده است و با تقویت لایه های ادویه ای-تازه جانیپر، بر پایه‌ای درخشان و منحصربه‌فرد از وتیور و نوت‌های میوه‌ای استوار شده است.

 

Forest Victorinox Swiss Army

فورست، رایحه‌ای ساده، غنی، طبیعی و به‌یادماندنی از یک ترکیب چوبی-سوزنی برگ منحصربه‌فرد است. رایحه منسجم و قدرتمند این عطر، از همراهی سوزنی برگ‌هایی همچون کاج و سرو با پایه‌ای از سدر، خزه و نوت‌های گیاهی و سبز شکل گرفته است که در هاله‌ای شاداب، تازه و فلفلی-ملس از جانیپر به جریان افتاده است.

 

Irish Leather Memo Paris

چرم دودی، تاریک و عمیق این عطر، به زیبایی در لایه‌ای سبز، گیاهی، تازه و مرکباتی تنیده شده است که تاجی زرین و مسحورکننده از وجوه میوه‌ای-تلخ و شیرین جانیپر بر سر نهاده است. چرم ایرلندی، در کنار آکورد چرمی ویژه این لاین عطرسازی، نمایشی به‌یاد‌ماندنی از جانیپر را به اجرا می‌گذارد که از همراهی با چای ماته، نعنا و مرکبات خلق شده است.

 

Katana Atelier Flou

Katana عطری با محوریت جانیپر است که چهره خشک، شاداب و ادویه‌ای خود را با قلبی ادویه‌ای-خاکی از گشنیز و هل، برجسته کرده است و با ادغام در لایه‌هایی دودی، سبز و چوبی از پچولی و سوزنی برگ‌ها، این رایحه مفرح و آرامش‌بخش را غنی و پالوده ساخته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس