اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960501255217091

با سلفی‌هایمان زیبایی‌های ایران را به رخ بکشیم

#من_و_ایرانم یهویی!

کد: 13960501255217091

https://goo.gl/3U3nTZ

، تهران , (اخبار رسمی): کاربران اینستاگرام با شرکت در مسابقه‌ای که توسط اپلیکیشن کوله همراه با عنوان «من و ایرانم» برگزار شد، مناطق مختلف گردشگری و تاریخی ایران را معرفی کردند.

مسابقه و کمپین عکاسی سلفی #من_و_ایرانم

هدف این کمپین، هدفمند کردن عکاسی سلفی گردشگران، ایجاد حس شادی و نشاط، و تمرکز بر معرفی و به رخ کشیدن بیش از پیش زیبایی‌های کشور پهناور ایران است.

به گزارش روابط عمومی کوله همراه، این مجموعه به عنوان یکی از فعالان حوزه گردشگری با جامعه مخاطبان و کاربرانی که همگی علاقه‌مند به گردشگری و عکاسی در سفر هستند، همواره فرهنگ‌سازی در حوزه گردشگری را یکی از اهداف اصلی خود می‌داند. از این رو کوله همراه همزمان با فصل سفرهای تابستانی، کمپین و مسابقه عکاسی سلفی «#من_و_ایرانم» با محوریت معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف ایران را در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود به آدرس www.instagram.com/koolehamrah اجرا کرد.

هدف از این مسابقه و کمپین، هدفمند کردن عکاسی سلفی گردشگران، ایجاد حس شادی و نشاط، و تمرکز بر معرفی و به رخ کشیدن بیش از پیش زیبایی‌های کشور پهناور ایران بود که با استقبال خوب کاربران همراه شد. در مدت زمان فراخوان این مسابقه که با حمایت و همراهی مجله محبوب و پرطرفدار چلچراغ نیز همراه بود، بیش از 500 عکس برای شرکت در مسابقه ارسال شد و نزدیک به 80 عکس پس از احراز شرایط اعلام شده، به مرحله داوری راه پیدا کردند.

در نهایت با نظر هیئت داوری چهار نفره کوله همراه 10 عکس برتر به مرحله مسابقه راه یافتند که 3 عکس برتر طی رأی‌گیری 48 ساعته بر اساس تعداد لایک کاربران مشخص شدند و آقایان «سامان محمدشاهی» از تهران، «هومان خزاعی‌نژاد» از شیراز و «میلاد گل‌مکانی» از مشهد برندگان مسابقه عکاسی سلفی #من_و_ایرانم شدند و به هر یک از آنان اشتراک 6 ماهه مجله «سرزمین من» اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن کوله همراه

کوله همراه، همسفری است دوست داشتنی که علاقه زیادی به گردشگری داره و تصمیم گرفته تمامی فعالان حرفه‌ای گردشگری رو دور هم جمع کنه و خیال همه گردشگران رو برای تنظیم یک سفر به یادماندنی راحت کنه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]