اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960504255577091

خبرنامه سفر و گردشگری «کوله همراه» منتشر شد

کد: 13960504255577091

https://goo.gl/iZCR21

، تهران , (اخبار رسمی): اولین شماره خبرنامه سفر و گردشگری کوله همراه با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و اطلاع‌رسانی رویدادهای این حوزه منتشر شد.

اولین شماره خبرنامه سفر و گردشگری کوله همراه منتشر شد.

خبرنامه کوله همراه شامل بخش‌های متنوعی از جمله معرفی مناطق گردشگری مختلف ایران، راهنمای سفر، مزه ایرانی، ایران از نگاه عکاسان، تجربه سفر، ویدئو، کمپین‌های گردشگری و بخش‌های جذاب دیگر است

به گزارش روابط عمومی کوله همراه، این مجموعه با تجربیات مختلفی که در حوزه گردشگری به دست آورده است همواره جای خالی یک خبرنامه با کیفیت ایمیلی در این حوزه را احساس می‌کرد. از این رو تیم کوله همراه تصمیم بر انتشار خبرنامه‌ای با رویکرد اشتراک‌گذاری تجربیات نو و متفاوت حوزه گردشگری با مخاطبان خود گرفت.

 این خبرنامه در هر شماره به معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، و هم‌چنین آداب و رسوم یکی از استان‌های کشور زیبا و پهناور ایران خواهد پرداخت.

خبرنامه کوله همراه شامل بخش‌های متنوعی از جمله معرفی مناطق گردشگری مختلف ایران، راهنمای سفر، مزه ایرانی، ایران از نگاه عکاسان، تجربه سفر، ویدئو، کمپین‌های گردشگری و بخش‌های جذاب دیگر است که کاربران و مخاطبان کوله همراه نیز با ارسال مطالب، عکس‌ها و تجربیات خود در انتشار آن سهیم خواهند بود.

شماره اول خبرنامه کوله همراه از طریق این لینک قابل مشاهده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت شماره‌های آینده به صفحه اشتراک خبرنامه بروند و ایمیل خود را وارد کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن کوله همراه

کوله همراه، همسفری است دوست داشتنی که علاقه زیادی به گردشگری داره و تصمیم گرفته تمامی فعالان حرفه‌ای گردشگری رو دور هم جمع کنه و خیال همه گردشگران رو برای تنظیم یک سفر به یادماندنی راحت کنه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی