اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960619260627091

چهارمین شماره مجله ایمیلی کوله همراه منتشر شد:

پلدختر؛ گذرگاه تاریخ ایران

کد: 13960619260627091

https://goo.gl/SNPdgp

، تهران , (اخبار رسمی): شماره چهارم مجله ایمیلی سفر و گردشگری کوله همراه با موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار باستانی شهرستان پلدختر استان لرستان منتشر شد.

پلدختر؛ گذرگاه تاریخ ایران
پلدختر؛ گذرگاه تاریخ ایران

نام پلدختر از روی پل بزرگی که از دوران ساسانیان به جای مانده است گرفته شده و این منطقه به دلیل وجود چندین پل از دوره‌های تاریخی مختلف، به گذرگاه تاریخ ایران شهرت دارد.

به گزارش روابط عمومی کوله همراه، شهرستان پلدختر منطقه‌ای کمتر شناخته شده در استان لرستان است که علاوه بر طبیعت زیبای آن، از نظر پیشینه تاریخی نیز مورد توجه گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ کهن این سرزمین است. نام پلدختر از روی پل بزرگی که از دوران ساسانیان به جای مانده است گرفته شده و این منطقه به دلیل وجود چندین پل از دوره‌های تاریخی مختلف، به گذرگاه تاریخ ایران شهرت دارد. ویژگی پلدختر آنجاست که در کنار پل، غار، کاروانسرا، گورستان و دیگر آثار باستانی ارزشمند، رودخانه، آبشار، تنگه، تالاب، جنگل، کوهستان و جاذبه‌های طبیعی بکر و منحصر به فردی دارد.

کوله همراه در چهارمین شماره مجله ایمیلی خود به پلدختر سفر کرده است. شماره چهارم این مجله از طریق این لینک قابل مشاهده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک و دریافت شماره‌های آینده، ایمیل خود را در صفحه اشتراک مجله وارد کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن کوله همراه

کوله همراه، همسفری است دوست داشتنی که علاقه زیادی به گردشگری داره و تصمیم گرفته تمامی فعالان حرفه‌ای گردشگری رو دور هم جمع کنه و خیال همه گردشگران رو برای تنظیم یک سفر به یادماندنی راحت کنه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]