اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960507255736964

مجتمع فولاد صنعت بناب به مدار رشد و توسعه باز می‌گردد

کد: 13960507255736964

https://goo.gl/iCLonD

، بناب , (اخبار رسمی): مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در جلسه ماهانه شورای مدیران از بازگشت این مجموعه به مدار رشد و توسعه خبر داد.

مجتمع فولاد صنعت بناب بر مدار رشد و توسعه باز می گردد.

با حضور قدرتمند سه بانک گردشگری، تجارت و پارسیان به عنوان سهامدار، علاوه بر رفع مشکل بدهی‌های بانکی شرایط مالی نیز بهبود یافته است و شاهد روند رو به رشد و توسعه واقعی مجتمع فولاد بناب خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، محمدرضا ادریسی گفت: این مجتمع با حمایت‌های مستمر بانک گردشگری توانست سر پا بماند و این بانک همچنان به عنوان پشتیبان و سهامدار اصلی محصوب می‌شود و در  آینده نزدیک نیز بانک‌های تجارت و پارسیان سهامدار این شرکت خواهند شد که این اتفاق باعث بازگشت این مجتمع به مدار رشد و توسعه خواهد شد.
ادریسی با ابراز امیدواری از روند واگذاری سهام این مجتمع به بانک‌های تجارت و پارسیان گفت: بدهی‌های بانکی این واحد فولادی یکی از بزرگترین چالش‌ها و موانع پیش رو در چند سال اخیر بوده است که مشکلاتی را نیز به وجود آورده بود و با واگذاری سهام به بانک‌های تجارت و پارسیان طبق توافقات انجام‌شده این مشکل مرتفع خواهد شد.

او با ارزیابی مثبت از حضور بانک های تجارت و پارسیان در کنار بانک گردشگری بعنوان سهامدار این مجتمع اضافه کرد: مجتمع فولاد صنعت بناب وارد شرایط جدیدی از دوران فعالیت خود شده و مطمئنا با برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده در چند ماه آینده با دستیابی به ظرفیت بالاتری از تولید، مجددا بعنوان یک شرکت فولادی معتبر عرض اندام خواهد کرد.

ادریسی تاکید کرد: ایجاد سیستمی چابک، پویا و فعال با تلاش مستمر و هدفمند مدیران و کارکنان این مجموعه شکل خواهد گرفت و توجه به مسائل جزئی در تامین، بهره برداری، مراقبت و نگهداری از تمامی امکانات، ازوظایف اصلی تک تک ما در هر رده و جایگاه شغلی است.

مجتمع فولاد صنعت بناب با برند تجاری شاهین بناب در چند ماه اخیر با تغییرات مدیریتی انجام‌شده شاهد به حرکت در آمدن و فعالیت واحد‌های تعطیل این مجموعه بوده و با افقی روشن در  مسیر رشد و توسعه در حال فعالیت است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع فولاد صنعت بناب

تولید کننده انواع مقاطع فولادی و آلیاژی، دارنده نشان عالی کیفیت، ارائه سبد کامل محصولات فولادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه