اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256735632

تجمل، عطر، هنر

کد: 13960516256735632

https://goo.gl/UJVp48

، تهران , (اخبار رسمی): داستان تولد خانه عطرسازی لوکس و تجملاتی «رامون مول ویزار» از طبیعت و گنجینه‌های گرانبها و نایاب آن سرچشمه می‌گیرد.

تجمل، عطر، هنر
تجمل، عطر، هنر

خانه عطرسازی Ramon Molvizar، لاین عطرسازی این عطرساز برجسته و مطرح اسپانیایی است که وی در عطرهای آن، سطح بالایی از ظرافت، زیبایی و طراحی هنری را در قالب آثار بویایی نفیس و گرانقیمت ارائه می‌دهد.

به گزارش لوکس بایر داستان تولد خانه عطرسازی لوکس و تجملاتی «رامون مول ویزار» از طبیعت و گنجینه‌های گرانبها و نایاب آن سرچشمه می‌گیرد. خط مشی و فلسفه این لاین عطرسازی، در ایده و مفهومی که توسط مؤسس آن، Ramón Béjar، برای آن برگزیده است جریان دارد؛ هنر، تجمل، انحصار. در حقیقت، خانه عطرسازی Ramon Molvizar، لاین عطرسازی این عطرساز برجسته و مطرح اسپانیایی است که وی در عطرهای آن، سطح بالایی از ظرافت، زیبایی و طراحی هنری را در قالب آثار بویایی نفیس و گرانقیمت ارائه می‌دهد.

Ramón Béjar یکی از شناخته‌شده‌ترین عطرسازان اسپانیایی است که سابقه حضوری طولانی در صنعت عطر و به‌ویژه عطرسازی هنری دارد. او با الهام از طبیعت و گنجینه‌های بی‌شمار اما نایاب و گرانبهای آن، کار روی ساخت عطرهای لاین فوق لاکچری رامون مول ویزار را آغاز کرد. آنچه که بیجار از راه‌اندازی این خانه دنبال می‌کرد، ساخت عطرهایی متفاوت، با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد طبیعی بود که در قالب بطری‌ها و بسته‌بندی‌هایی متفاوت و نفیس ارائه می‌شوند. از همین رو، وی همچنان که با دقت و وسواس هنری بالا، ساخت فرمول‌ها و ترکیب این عطرها را دنبال می‌کرد طرح‌ها و ایده‌های خود در رابطه با بطری این عطرها را با یکی از بزرگترین نام‌های طراحی و ساخت زیور آلات، یعنی کمپانی اتریشی Swarovski، در میان گذاشت. این کمپانی معتبر و باسابقه، موظف شد تا در نهایت آزادی و بی‌هیچ محدودیتی، مجموعه‌ای از بطری‌های کریستالی مدرن، نامتفارن و گرانقیمت را طراحی کند.

فرایند پیچیده و زمان‌بر ساخت نخستین مجموعه از عطرهای لاین اسپانیایی رامون مول ویزار، در سال 1999 پایان یافت و هنگامی که از نخستین عطر این لاین در سال 99 رونمایی شد مخاطبان حیرت‌زده، مسحور این وسعت بیکران از هنر، ظرافت و خلاقیت شدند. بطری‌های کریستالی شفاف و نامتقارتی که با تکه‌‌های طلا، نقره و پلاتینیوم آراسته شده‌اند، جعبه‌های چوبی دست‌ساز و روایحی اغواگر، پالوده و غنی به خوبی لاین لوکس رامون مول ویزار را به جهان عطر معرفی کردند. قطعات ریز طلا، نقره و پلاتینیوم که در مایع درون این بطری‌های نفیس به کار رفته بود تأکیدی بر کیفیت و زیبایی رایحه عطرها بودند. این خانه عطرسازی، عطرهای گرانقیمت و نفیس خود را در قالب دومجموعه معرفی کرده است. همچنین، تعدادی از عطرهای این خانه، در قالب بطری‌های کریستالی دست‌ساز و گرانقیمت کمپانی Swarovski، در قالب مجموعه‌ای با عنوان Swarovski Collection به صورت محدود، ارائه شده‌اند. در ادامه، عطرهای این خانه را که در دو مجموعه Gold Collection و Creative Collection ارائه شده‌‌اند معرفی می‌کنیم.

 

Gold Collection

Goldskin، نخستین عطر این مجموعه است که معرفی آن در سال 1999، تمامی توجهات را معطوف این خانه عطرسازی کرد. این عطر، فضایی با محوریت نوت‌های میوه‌ای نظیرانگور، تمشک، آلو، گلابی و خربزه را با بستری پودری و لطیف از بنفشه، ارکید و مگنولیا همراه ساخته است و در پایه‌ای از مشک، صندل و نوت‌های چوبی، این نمایش دلچسب و شاعرانه را به پایان می‌برد. دو سال بعد، عطر تحسین‌‌شده Pure White Goldskin به این مجموعه اضافه شد. عطری با محوریت مشک و کهربا که هم‌نشینی منحصربه‌فردی از وجوه چرکین، پودری و درخشان مشک با لایه‌هایی صمغی، شیرین و خاکی از کهربا در خود دارد و با لمسی از انگور، اوسمانتوس و نوت های چوبی، آن را چند لایه و غنی می‌سازد. Smart Goldskin عضو دیگری از این مجموعه است که در فضایی تازه و لطیف از مشک و نوت‌های گیاهی شکل گرفته است و با رایحه ادویه‌ها، گل‌ها و میوه‌ها، که در لایه‌هایی چوبی و غنی ادغام شده است ابعاد گسترده و رایحه پیچیده‌ای پیدا می‌کند.

پس از وقفه‌ای طولانی، روند معرفی آثار این خانه، با عطر Musk Oriental Goldskin در سال 2007 از سر گرفته شد. عطری از وجوه پودری، تازه و گیاهی مشک که با قلبی از گیاهان و نوت‌های سبز، نیلوفر، نیلوفر آبی و دیگر نوت‌های گل بو، بر این لطافت گیرا تأکید شده است. Black Goldskin با رایحه‌ای اسرار آمیز و خاکی از ادویه‌ها که با غنای مشک و لطافت گل‌ها و میوه ها همراه شده است در سال 2008 عرضه شد.

پرداخت به طبیعت، شکوه و پیچیدگی‌های آن، همواره منبع الهام این خانه عطرسازی بوده است و در سال 2009، دو عطر که با الهام از نیروی عظیم و شکوه بی‌پایان خورشید و ماه ساخته شده‌اند با همین عناوین، به این مجموعه اضافه شد. Sol (خورشید) عطری از درخشش و زندگی‌بخشی خورشید است که رایحه آن، با ادغام حجم بالایی از نوت‌های شیرین در لایه‌هایی سبز و گل بو از یاس، ارکید و نیلوفر شکل گرفته است و در پایه‌ای از مشک، زنجبیل و نوت‌های چوبی، کامل می‌شود. Luna (ماه)، عطری چوبی و اسرارآمیز است که بازتابی از افسانه‌های مرتبط با مهتاب را، در فضایی اسرارآمیز از نوت‌های چوبی، هل، ریحان، کهربا و مشک، به نمایش می‌گذارد.

2010، سالی پرکار و موفق برای رامون مول ویزار بود. در این سال، سه عطر دیگر در قالب این مجموعه از سوی خانه معرفی شدند که به روال سابق، ترکیبی از روایح غنی و پالوده و بطری‌های نفیس و چشم‌نواز را به نمایش می‌گذاشتند. همراهی منحصربه‌فردی از وجوه میوه‌ای و چوبی عود و نوت‌های صمغی-دودی با لایه‌هایی کهربایی و ادویه‌ای (هل، جوز و فلفل) بر پایه‌ای چوبی از سدر، وتیور و صندل در Black Cube گرمای شیرین و انگیزاننده حاصل از آکوردهایی همچون شیرینی‌ها و گز، وانیل، عسل و تونکا در Art & Gold & Perfume که در لایه‌هایی گل بو لطیف از رز، یاس، شمعدانی، هلیو تروپ و زنبق تنیده شده است و با سایه‌هایی دودی و تاریک از عود و پچولی کامل می‌شود و نیز Art & Silver & Perfume با رایحه‌ای مطبوع و لذیذ از همراهی رز و میوه‌ها با گز و بادام، بر پایه‌ای از مشک، زنبق و عسل سه عطری هستند که سال 2010 را به یکی از سال‌های فراموش‌نشدنی رامون مول ویزار بدل ساختند.

در سال 2016، دو عطر موفق Art & Gold & Perfume و Art & Silver & Perfume در قالب فرمولاسیونی جدید، به آثار این مجموعه اضافه شدند. انفجاری از گرما و شیرینی اغواگر حاصل از نوت‌هایی همچون کارامل و وانیل که در ادامه به قلبی از رز، زرد آلو و گیلاس پیوند خورده است و این فضای چند لایه و گیرا را در پایه‌ای دودی و تاریک از عود و شکلات تلخ ادغام می کند رایحه مطبوع و ظریف Art & Gold & Perfume را شکل داده است. Art & Silver & Perfume نیز، رایحه‌ای کهربایی-دارچینی را که بر پایه‌ای از سدر، وتیور و مشک استوار شده است برای نسخه 2016 خود انتخاب کرده است.

 

Creative Collection

عناصر چهارگانه که اساس علم کیمیاگری باستان را تشکیل می‌دهند دستمایه رامون بیجار و این لاین عطرسازی شد تا در سال 2011، از مجموعه جدید خود با عنوان Creative Collection رونمایی کنند. آب خاک، باد و آتش، عناصر الهام‌بخش خلق این مجموعه گرانقیمت هستند. 4elements نخستین عطر این مجموعه، همراهی مرموز و چالش‌برانگیزی از آکورد خاک و نوت‌های آبی است. ترکیبی از تاریکی با تازگی و طراوت که نوت‌های میوه‌ای و گل‌ها از یک‌سو و عود، قارچ توبر، چوب‌ها و ادویه‌ها از سوی دیگر، ابعاد پیچیده و منحصربه‌فرد این تقابل چالش‌انگیز را شکل داده‌اند. دومین عطر این مجموعه، 5elements است. عطری تاریک، دودی، خاکستر گرفته و غبار آلود از همراهی آکورد خاک با قارچ توبر، پچولی، عود و رزین‌ها که با الهام از آتش ساخته شده است. اگرچه پس‌زمینه‌هایی گل بو، میوه‌‌ای و آبی، در راستای لطافت و تازگی این فضا به‌کار رفته‌اند اما 5elements نمایش منحصربه‌فرد و جسورانه‌ای از آتش و سوختن است.

سومین عطری که در قالب این مجموعه از سوی خانه معرفی شد عطری با عنوان Precious است که در سال 2013 و با بطری خیره‌کننده و زیبای خود، موفقیت قابل توجهی برای خانه به ارمغان آورد. Precious، فضای نشاط‌انگیز و پویای حاصل از آمیزش ترنج و زنجبیل را در قلبی تازه و لطیف از نیلوفر، نیلوفر آبی و رز ادغام کرده است و رایحه خود را در پایه‌ای فاخر از مشک و نوت‌های چوبی، به کمال می‌رساند.

Ramon Molvizar، استانداردها و مشخصه‌های ساخت عطرهایی با اصالت و نفیس را طرح کرده و در ادامه، به خوبی حفظ کرده است. آثاری برای جلب رضایت و اغنای کنجکاوترین و سخت‌گیرترین مخاطبان. آنان که چیزی فراتر از معیارهای تعریف‌شده در عطرسازی فاخر می‌خواهند و در جست‌وجوی یافتن محصولی بالاتر از عطرهای ساده مارکت هستند. نقطه قوت رامون مول ویزار، در ارائه هنر عطرسازان، در بالاترین و عالی‌ترین سطح از توانایی‌های آنان است؛ جایی که این هنر، در قالب یک شاهکار به نمایش در می‌آید.

 عطرهای رامون مول ویزار، در ظریف‌ترین و آراسته‌ترین شکلی که هنر طراحی بصری قادر به ارائه آن است عرضه می‌شوند. هنر، تجمل و انحصار، مفاهیم اصلی این آثار هستند که رامون مول ویزار به مخاطبان خود انتقال می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس