اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960518257016964

معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب:

تلاش واحد‌های تولیدی عاملی تاثیرگذار در ایجاد انگیزه بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری

کد: 13960518257016964

https://goo.gl/caXdcK

، بناب , (اخبار رسمی): در بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب، علی نواداد معاون امور اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی، تلاش واحد‌های تولیدی را عاملی تاثیرگذار در ایجاد انگیزه بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

بازدید معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از مجتمع فولاد صنعت بناب
تلاش واحد‌های تولیدی عاملی تاثیرگذار در ایجاد انگیزه بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری

برای تأمین مواد اولیه و مورد نیاز مجتمع فولاد صنعت بناب ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، معاون امور اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید از این مجتمع گفت: تلاش واحدهای تولیدی برای بهبود شرایط عاملی تاثیرگذار در ایجاد انگیزه و تمایل بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری است.

علی نواداد با ابزار خرسندی از افزایش تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: این امر عامل مهمی برای حمایت و مشارکت بانک‌ها در برداشتن گام‌های مثبت برای رفع مشکل این واحد تولیدی است.

نواداد با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی گفت: هفته آینده در وزارت کشور با حضور مسئولان بانک‌ها جلسه مشترکی به منظور بررسی شرایط چند واحد تولیدی از جمله مجتمع فولاد صنعت بناب در دستور کار خواهد بود که در خصوص مشکل و نیاز این مجتمع به سرمایه در گردش و تامین اعتبار پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

 

هم‌چنین در بخش دیگری از این بازدید فرماندار شهرستان بناب تنها مشکل پیش روی این واحد تولیدی را نبود سرمایه درگردش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با تلا‌ش‌های انجام‌شده توسط تیم مدیریتی فعلی و پرسنل زحمتکش این واحد تولید در شش ماه اخیر احیا شده است و در حالی که کارخانه با همان امکانات و نیروی کمتر به کار مشغول بوده است اما تغییرات مدیریتی حاصل‌شده  مطلوب است.

ولی‌اله فرج‌الهی تصریح کرد: برای تأمین مواد اولیه و مورد نیاز مجتمع فولاد ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز است که با تأمین این سرمایه در گردش شاهد تحول بزرگی در امر تولید و اشتغال این مجتمع خواهیم بود.

گفتنی است مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با دارا بودن دو واحد ذوب و  هفت واحد نورد به عنوان بزرگترین واحد تولید فولاد در بخش خصوصی در حال فعالیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع فولاد صنعت بناب

تولید کننده انواع مقاطع فولادی و آلیاژی، دارنده نشان عالی کیفیت، ارائه سبد کامل محصولات فولادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید