اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960522257395632

معرفی عطرهای Terry de Gunzburg

کد: 13960522257395632

https://goo.gl/cH6aNg

، تهران , (اخبار رسمی): «استیو جابز صنعت زیبایی» عنوانی است برای طراح و سازنده تعدادی از موفق‌ترین و جریان‌سازترین محصولات زیبایی و آرایشی، Terry de Gunzburg.

معرفی عطرهای Terry de Gunzburg
معرفی عطرهای Terry de Gunzburg

بی‌‌تردید یکی از مهم‌ترین چهره‌های صنعت زیبایی است و محصولاتی که او ارائه می‌کند آمیزه‌ای از زیبایی‌شناسی، رؤیاپردازی، تجمل و اثرگذاری را در خود دارند.

به گزارش لوکس بایر لقبی که برای طراح مشهور و پر آوازه دنیای زیبایی و محصولات آرایشی در نظر گرفته‌اند به واقع برازنده و شایسته او است؛ «استیو جابز صنعت زیبایی» عنوانی است برای طراح و سازنده تعدادی از موفق‌ترین و جریان‌سازترین محصولات زیبایی و آرایشی، Terry de Gunzburg.

Terry de Gunzburg در خانواده‌ای علمی و فرهیخته پرورش یافت و همچون بسیاری از اعضای خانواده خود در ابتدا وارد مدرسه پزشکی شد و به تحصیل در این رشته، مشغول شد. اما ذهن خلاق و پر از ایده تری، او را به سوی عرصه‌هایی متفاوت سوق می‌داد. گانزبرگ، علاقه‌ای دیرینه به محصولات زیبایی و آرایشی داشت و در این باره عنوان می‌کند: «در کودکی همواره به دنبال راهی بودم تا رنگ گل‌ها، شکوفه‌ها و گیاهان را بگیرم و با آن چهره انسان‌ها و زمین را شاد و پر از رنگ طراحی کنم!» از همین رو، او دنیای علم و طبابت را رها کرد و به صنعت مد و طراحی وارد شد. گانزبرگ، فعالیت خود در این عرصه را به عنوان طراح تبلیغات و در همکاری با تعدادی از مشهورترین عکاس‌های صنعت مد و زیبایی آغاز کرد. تصاویر طراحی‌‌شده توسط تری، توجه یکی از اسطوره‌های دنیای مد و زیبایی، Yves Saint Laurent را جلب کرد و تری پس از مدتی به بزرگترین آرزوی خود، یعنی طراحی محصولات زیبایی دست یافت و به عنوان کارگردان و طراح محصولات آرایشی این برند پر آوازه، انتخاب شد. همکاری گانزبرگ و Yves Saint Laurent بیش از یک دهه ادامه یافت و در قالب این همکاری، Yves Saint Laurent به یکی از بزرگترین و پرفروش‌ترین برندهای محصولات زیبایی و آرایشی، تبدیل شد.

پس از آنکه سان لورن بازنشستگی خود را اعلام کرد، تری تصمیم به فعالیت در مسیری مستقل گرفت و در سال 1998 برند اختصاصی خود را با نام By Terry راه‌اندازی کرد. By Terry محلی برای رویاپردازی‌ها، ماجراجویی‌ها و طراحی‌های ساختارشکن و جریان‌ساز تری دو گانزبرگ است که با ارائه محصولاتی با کیفیت، مدرن و منحصربه‌فرد، فصل جدیدی در صنعت محصولات آرایشی آغاز کرد. این طرح خلاق و مبتکر در سال 2012، دوران تازه‌ای از فعالیت‌های خود را با ورود به قلمرو روایح و ساخت عطرهایی لوکس، آغاز کرد. طراحی روایحی ساده، گیرا و انگیزاننده که مجموعه‌ای از احساسات مختلف را در خود به همراه داشته باشند و در ساده‌‌ترین و اثرگذارترین ابعاد، این احساسات و ایده‌ها را به مخاطبان انتقال دهد، هدف گانزبرگ از طراحی لاین عطرسازی خود است. به این منظور، او مدتی نسبتا طولانی را صرف طراحی فضای عطرهای خود کرد و مسئولیت ساخت ترکیبات مورد نظر خود را به گروهی از اساتید و هنرمندان برجسته عطرسازی در فرانسه محول کرد تا در نهایت آزادی و با به‌کارگیری مرغوب‌ترین مواد و اسانس‌های طبیعی، نبوغ و هنر خود را برای تبدیل ایده‌های تری به روایحی زیبا و غنی، به کار گیرند.

عطرهای Terry de Gunzburg در قالب چهار مجموعه ارائه شده‌اند که در ادامه، نگاهی خواهیم داشت به آثار معطری که توسط این طراح مطرح، به دنیای روایح معرفی شده‌‌اند.

 

SIGNATURE COLLECTION

گروهی متشکل از عطرسازان برجسته همچون Karine Vinchon، Sidonie Lancesseur و Arthur Le Tourneur، مسئول ساخت ترکیباتی غنی، عمیق و پالوده به عنوان نخستین عطرهای گانزبرگ شدند و آثار ساخته‌شده توسط آنان در قالب این مجموعه در سال 2012 ورود تری دو گانزبرگ به عطرسازی را اعلام کرد. فضایی تازه، درخشان و لذیذ که از همراهی ایلنگ و گاردنیای خامه‌ای-شیری با شکوفه‌های پرتقال، آلو، هلو و میوه‌های استوایی بر پایه‌ای از دارچین، وانیل و مشک شکل گرفته است Reve Opulent را به عطری موفق و محبوب تبدیل کرد. Parti Pris عطری از آکورد عنبر دودی، صمغی و شیرین حاصل از لابدانوم، صندل، وانیل و صمغ تولوست که با سایه‌هایی دودی-گیاهی از تنباکو همراه شده است و بر بستری نرم و مطبوع از ایلنگ، حجم بالایی از اغواگری ایندولیک و چرب مریم را در آغوش می‌کشد. رایحه‌ای سرکش و خشک از میخک خشک و نوت‌های ادویه‌ای که با وجوه ایندولیک و سبز یاس بر آن تأکید شده و با زمینه‌ای تازه، شاداب و لطیف از رز، مرکبات و شکوفه پرتقال نرم شده، فضای چالش‌برانگیز Lumiere d'Epices را شکل داده است.

Flagrant Delice دیگر عطر این مجموعه است. رایحه‌ای پالوده، لوکس، اغواگر و لذت‌بخش از انجیر که با شیر و وانیل بر وجوه خامه‌ای و شیرین این میوه تأکید شده است و در ادامه، لایه‌هایی از بادام و انگور سرخ، لذت و افسون این رایحه هیجان‌انگیز را به اوج می‌رساند تا در نهایت با لمسی از آکورد پودری-خاکی لوکس و فریبنده، این نمایش دلنشین پایان یابد.

 

ORIENTAUX

پرداخت به فضاهای شرقی و ترکیباتی با محوریت موادی همچون رز، عود، پچولی و زعفران، زمینه‌ساز خلق عطرهای این مجموعه می‌شود که در سال 2013، نخستین عطر از این مجموعه با عنوان Terryfic Oud معرفی شد. Terryfic Oud فضایی تاریک، دودی و صمغی را از آمیزش عود با پچولی و کهربا به نمایش می‌گذارد و در قلبی میوه‌ای و گل بو-پودری از رز، زنبق و توت‌های وحشی، این فضای عمیق و خلسه‌آور را تلطیف می‌کند. در سال 2015، دو دنباله برای این عطر معرفی شد: Terryfic Oud Extrême که روی تاریک و دودی نسخه اصلی را با آکورد چرم-زعفران تقویت و Terryfic Oud L'Eau که نمایشی مطبوع و اغواگر از رایحه اصلی را با همراهی حجم بالایی از چرم-زعفران، رز و مرکبات ارائه می‌کند.

این مجموعه، شامل دو عطر نفیس و تحسین‌شده دیگر نیز است که در همکاری با هنرمند عطرساز برجسته Michel Almairac ساخته و در سال 2014 عرضه شده‌اند. Rose Infernale عطری از لطافت و افسون رز و نوت‌های گل بو است که به زیبایی در پایه‌ای دودی، صمغی و چوبی از بخور و وتیور ادغام شده است. همراهی وجوه خاکی و چرکین پچولی با فضایی دودی و صمغی که بر بستری خاکی-ادویه‌ای با ابریشم رز هم آغوش شده‌اند، فضای شگفت‌انگیز Rouge Nocturne، دیگر همکاری آلمیراک و تری در این مجموعه را شکل داده است.

 

PRIVATE COLLECTION

این مجموعه، شامل دو عطر با محوریت رز و نوت‌های میوه‌ای است که در ادامه همکاری‌های تری با Michel Almairac ساخته و در سال 2014 معرفی شده است. Fruit Défendu یکی از این دو عطر است که ترکیبی از آناناس و انبه که در لایه‌هایی پودری و پویا از رز، فلفل و مشک تنیده شده‌اند موجب شد تا این عطر با استقبال قابل توجهی مواجه شود.

Bleu Paradis عطر دیگر این مجموعه است. رایحه‌ای ساده، اما درخشان و اثرگذار از نرمی و لطافت رز که در تار و پودی تازه و میوه‌ای از لیچی و مرکبات جریان یافته و با درخشش مشک، به کمال رسیده است.

 

NEW COLLECTION

این مجموعه با یک عطر باطراوت، چند لایه و نافذ، در سال 2015 معرفی شد. ترکیبی از وجوه سبز، تمیز و تازه لیموی شاه‌پسند که در کافور ادغام شده است و با لایه‌هایی از چای سبز، گریپ فروت و مشک، بر این تازگی سبز و هیجان‌انگیز، تأکید شده فضای کلی Thé Glacé Aqua Parfum را شکل داده است. در حالی که گاردنیا و بادام، ظرافتی مطبوع به بستر این کار بخشیده‌اند، ماته، بر غنا و عمق رایحه چای افزوده است تا این عطر، نمایشی موزون، پیچیده و به‌یاد ماندنی را به اجرا بگذارد.

Terry de Gunzburg بی‌‌تردید یکی از مهم‌ترین چهره‌های صنعت زیبایی است و به نوعی یکی از تأثیرگذارترین فعالان این عرصه به شمار می‌رود. محصولاتی که او ارائه می‌کند آمیزه‌ای از زیبایی‌شناسی، رؤیاپردازی، تجمل و اثرگذاری را در خود دارند و این ابعاد گسترده و وسیع در چارچوبی ساده و اصیل ارائه می‌شوند تا دو گانزبرگ در زمره نوابغ و اسطوره‌های این عرصه قرار بگیرد. طراحی که که خلاقیت و نبوغ، پشتوانه بزرگی برای ماجراجویی‌ها و ساختارشکنی‌های او در طراحی شده‌اند و این فضاسازی‌ها و طراحی‌ها، او را به عنوان یکی از اعضای تازه‌وارد اما مطرح و قابل توجه دنیای روایح به این عرصه معرفی کرده است.

لاین عطرسازی By Terry، مجموعه‌ای از روایح چالش‌برانگیز و رازآلود است که بر مبنای ایده‌پردازی‌های این طراح موفق و بزرگ شکل گرفته‌اند. روایحی که گاه بی‌محابا و جسورانه، فضایی نفسگیر و نامتعارف را به نمایش می‌گذارند و گاه با افسون و ظرافت خود، هر مخاطبی را مسحور و شیفته خود می‌سازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس