اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960524257913545

چهارمین همایش تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید کشور برگزار می‌شود

کد: 13960524257913545

https://goo.gl/dM1PJv

، تهران , (اخبار رسمی): با کوشش ماهنامه تجارت طلایی چهارمین همایش تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید کشور شهریورماه برگزار می‌شود.

همایش تقدیر ازبرندهای برتر مراکز خرید کشور به خانه چهارم رسید.
مهندس شاهرخ کشاورز دبیر کل همایش, مدیر مسئول و سردبیر ماهنامه تجارت طلایی

با کوشش ماهنامه تجارت طلایی چهارمین همایش تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید کشور شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تجارت طلایی، مدیرعامل این موسسه با اعلام این خبر گفت: در سه دوره گذشته کوشش شده است با توجه به شاخص‌های کمی و کیفی و ارزیابی کارشناسانه و علمی در ارتقای سطح خدمات مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری و برندهای فعال در آن‌ها مؤثر باشیم.

شاهرخ کشاورز افزود: در نتیجه برگزاری این همایش در دوره‌های قبل شاهد ارتقای سطح خدمات این مراکز و بال رفتن کیفیت در تمام زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از جمله ساخت، بهره‌برداری و ارائه خدمات بوده‌ایم که در نوع خود بی‌نظیر  است.

کشاورز در خصوص همایش پیش‌رو گفت: همایش چهارم از ویژگی‌های خاص خود برخوردار است و این مؤسسه تلاش کرده است که هر سال نسبت به سال قبل تغییرات قابل توجهی را در برگزاری این مراسم ارائه کند.

او تصریح کرد: تقدیر از فعالان این صنعت در عرصه کارفرمایان، کارشناسان، معماران، مدیران و صاحب‌نظران و استفاده از مطالب علمی مدیران داخلی و خارجی این صنعت،  بخش ویژه‌ این دوره خواهد بود؛ همچنین از مراکز خریدی که در طول دوره قبل تا این دوره افتتاح و بهرهبرداری شده‌اند نیز قدردانی خواهد شد.

کشاورز افزود: تقدیر از چهار چهره‌ ماندگار در صنعت مراکز خرید و پنج چهره ماندگار صنعت خرده‌فروشی از  بخش‌های دیگر این آیین خواهد بود.

مدیرعامل موسسه تجارت طلایی تأکید کرد: تقدیر از مقام آتش‌نشان‌ و شهدای آتش‌نشان و برگزاری مراسم یادبود سردبیر فقید مجله «دنیای تصویر» علی معلم و مرحوم زیداله صفری کارفرمای مرکز خرید الماس ری نیز از دیگر بخش‌های مراسم خواهند بود.

صاحب امتیاز مجله تجارت طلایی به تقدیر از 15 برند برتر در شاخص توسعه و افزایش و افتتاح شعبه در مراکز خرید اشاره کرد و گفت: انتخاب‌ها براساس بازدیدهای میدانی توسط هیئت‌های داوری و نظرسنجی‌های متعدد، اعزام نمایندگان و بازرسان و ناظران انجام شده است و با بسیاری از صنوف مکاتباتی صورت گرفته است تا بهترین نتایج حاصل شود و در داوری‌ها اعمال شود.

او تاکید کرد: ما هر سال شاهد افزایش استقبال فعالان حوزه خرده فروشی از این مراسم هستیم و به همین دلیل هم سعی در افزایش و ارتقای کمی و کیفی آن بوده‌ایم؛ از این رو سخنران‌های علمی این همایش از بهترین و زبده‌ترین اساتید انتخاب شده‌اند.

کشاورز گفت: در دیداری که اخیرا با فعالان و مدیران برخی از مراکز خرید خاورمیانه در دوبی داشتم، گزارش و روند فعالیت‌های این مؤسسه  را برایشان توضیح دادیم و از حضورشان برای تبادل اطلاعات مدیریت و بهره‌برداری مراکز خرید دعوت به همکاری مشترک کردیم.

کشاورز افزود: صنعت مراکز خرید و متجمع‌های تجاری در ایران نیازمند انجام فعالیت‌های علمی و کارشناسی همراه با ارزیابی‌های جدی از سوی مردم، نهادهای مدنی و سازمان‌های ذیربط  دارد تا از یکنواختی و رکود به دور بوده و به سمت رشد و ارتقای کمی و کیفی  برسد و فراتر از آن هم برود. تجارت طلایی نیز به عنوان یک مؤسسه علمی و تخصصی و یک رسانه تخصصی و تأثیر گذار، نقش مؤثری در این روند داشته و با نوگرایی در عرصه برگزاری همایش همواره حامی این روند بوده است و خواهد بود و بی‌تردید امسال و سال‌های آتی شاهد نوآوری‌های بی‌‌نظیری در این زمینه هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه تجارت طلایی

ماهنامه «تجارت طلایی» اولین نشریه تخصصی مراکز خرید و برند­های برتر در جهت برطرف کردن برخی چالش های مدیران مراکز خرید و مشکلات آنها از زمان احداث ساختمان مورد نظر تا روز بهره ­برداری، اجاره، فروش و آغاز به کار آن، گام ­های موثری برداشته است. و همچنین در تعامل با برندهای برتر فعال در کشور و خارج از کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]