اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259645632

معرفی عطرهای By Kilian (قسمت دوم)

عطرهایی لوکس، تلفیقی از هنر و تجمل

کد: 13960607259645632

https://goo.gl/KLr1D7

، تهران , (اخبار رسمی): پس از سال ها حضور در عرصه طراحی عطر و کسب تجربیاتی ارزشمند در رابطه با مارکت عطر و مسائل و حواشی مختلف آن، کیلیان هنسی در سال 2007 لاین عطرسازی اختصاصی خود را با هدف ارائه عطرهایی فاخر که بر اساس فرمول هایی مدرن و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و گرانقیمت ساخته شده اند؛ افتتاح نمود.

عطرهایی لوکس، تلفیقی از هنر و تجمل
عطرهایی لوکس، تلفیقی از هنر و تجمل

به گزارش لوکس بایر،پس از سال ها حضور در عرصه طراحی عطر و کسب تجربیاتی ارزشمند در رابطه با مارکت عطر و مسائل و حواشی مختلف آن، کیلیان هنسی در سال 2007 لاین عطرسازی اختصاصی خود را با هدف ارائه عطرهایی فاخر که بر اساس فرمول هایی مدرن و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و گرانقیمت ساخته شده اند؛ افتتاح نمود. علاوه بر کیفیت روایح، کیلیان تمرکز ویژه ای بر طراحی بطری ها و بسته بندی عطرها دارد تا از این طریق مجموعه ای نفیس و چشم نواز را به همراه یک رایحه پیچیده و قدرتمند به مخاطبان خود ارائه داده و سطح بالایی از طراحی هنری، کیفیت و تجمل را به نمایش بگذارد. این خانه عطرسازی بیش از سی عطر مختلف را طراحی و عرضه نموده است که در قالب شش مجموعه در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند. در بخش دوم از معرفی آثار لاین لوکس کیلیان، نگاهی خواهیم داشت به دیگر مجموعه های این خانه و عطرهایی که در قالب آن ها ارائه شده اند.

 

Asian Tales

کیلیان سومین مجموعه از عطرهای خود را در سال 2012 و در حالی معرفی کرد که استقبال از عطرهای مجموعه های قبلی، جسارت بیشتری برای ماجراجویی و گسترش فضاسازی ها و طراحی های خود به او داده بودند. این مجموعه، شامل عطرهایی است که با الهام از سادگی و غنای آثار هنری و سبک زندگی مردمان شرق دور ساخته شده اند. Bamboo Harmony نخستین عطر از این مجموعه است. عطری سبز، شاداب و تمیز که از آمیزش بهار نارنج و ترنج با بامبو، فضای اصلی خود را ساخته است و بر پایه ای گیاهی-خشک، دودی و خزه ای از چای، ماته و خزه، این فضا را عمق بخشیده است.

Flower Of Immortality با رایحه ای میوه ای، تازه و گل بو-پودری از هلو، انگور سیاه، رز و زنبق، دومین عطر این مجموعه است که در سال 2013 ارائه شد. Imprial Tea محصول 2014، ترکیبی ساده و غنی از وجوه جانوری، سبز و تازه گل های سفید با نشاط و آرامش چای سبز است. Sacred Wood دیگر عطر این مجموعه در سال 2014 است. نمایشی عرفانی و عمیق، الهام گرفته از معابد شرقی که حول محور فضایی صمغی-دودی، ادویه ای-خاکی و چوبی شکل گرفته و با سایه هایی پودری-خامه ای، همراهی می شود.

 

In The Garden Of Good & Evil

از چهارمین مجموعه عطرهای کیلیان نیز در سال 2012 رو نمایی شد. مجموعه ای که با سه عطر اغواگر و پالوده، با الهام از داستان ها و افسانه های قدیمی در رابطه با افسون و اغواگری های زنانه؛ در این سال عرضه شد.

In The City Of Sin عطری با محوریت گرمای انگیزاننده هل و فلفل است که در لایه ای دودی و رزینی پیچیده شده و با بستری اغواگر و لطیف از رز و میوه ها همراهی می شود. نمایشی از اوسمانتوس آمیخته با رز در هیبتی میوه ای، درخشان و تازه که با غنای ایندولیک و روغنی گل های سفید همراه است؛ فضای عطر بسیار موفق Good Girl Gone Bad را شکل می دهد و Forbidden Games عطری از تازگی آبدار و مطبوع نوت های میوه ای همچون سیب، هلو و آلو است که با لایه هایی از دارچین و وانیل تقویت شده و در پایه ای صمغی و دودی از اپوپوناکس، عسل و بنزویین، عمیق و اسرار آمیز شده اند.

Playing With Devil با ترکیبی از میوه های تازه، قلبی گل بو- ادویه ای و پایه ای از آکورد کهربایی دودی-چوبی، محصول 2013، به همراه هم نشینی لذیذ و اغواگر وانیل، ایلنگ و رز با گل های سفید در فضایی خامه ای، پودری، نرم و درخشان بر پایه ای چوبی از سدر و صندل در Voulez-vous… محصول 2015، دو عطر دیگر از این مجموعه هستند.

 

Boutique Exclusives

این مجموعه با عطر Apple Brandy در سال 2013 معرفی شد. عطری از آکورد کهربایی صمغی-دودی و وانیلی-پودری که با پایه ای چوبی ولوکس تقویت شده است. در سال 2015، چهار عطر دیگر به این مجموعه اضافه شد که با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان، مواجه شدند و روند موفقیت های بزرگ کیلیان را تداوم بخشیدند.

رایحه باشکوه خوشه های گندم که با نشاط نوت های میوه ای همراه شده اند و در پایه ای پودری-خامه ای و صمغی-چوبی به کمال رسیده است در Single Malt؛ هیاهوی سبز و نشاط بخش مرکبات و نوشیدنی ها بر پایه ای خاکی-ادویه ای و چوبی-دودی از پچولی در Lemon In Zest؛ ترکیب نافذ رز، زعفران و عود که در لایه هایی پودری-خاکی و خامه ای از زنبق، فلفل و ایلنگ توسعه یافته و با پایه ای چرمی-جانوری از کستوریم ادغام شده است در Pearl Oud و در نهایت، آکورد چرمی دودی-جانوری غنی شده با رزین ها، خزه، هلیوتروپ و چای بر پایه ای از پچولی در Royal Leather؛ چهار عطر زیبایی هستند که در سال 2015 به این مجموعه اضافه شدند.

شیرینی ذوب شده در تلخی دودی کاکائو و شکلات تلخ که با گرمای انگیزاننده دارچین همراه شده و با لمسی از نشاط دلپذیر مرکبات، بر بستری پودری و مجلل از زنبق به جریان افتاده است در Noir Aphrodisiaque محصول 2016، آخرین عطر از این مجموعه لوکس و گرانقیمت تا به امروز است.

 

Addictive State Of Mind

Addictive State Of Mind مجموعه ای متشکل از چهار عطر عمیق، اغواگر، خلسه آور و نافذ است که در سال 2014 از سوی این لاین عطرسازی عرضه شد و همچون بسیاری از عطرهای کیلیان، با استقبال خوب مخاطبان و علاقمندان آثار این لاین مواجه شد.

Smoke For The Soul با فضایی گیاهی-سبز و خشک-دودی از تنباکو، برگ های شاهدانه و اوکالیپتوس که بر بستری مرکباتی و پایه ای چوبی و تاریک شکل گرفته است؛ یکی از عطرهای موفق و تحسین شده این مجموعه است. Intoxicated عطری گرم و مطبوع از همراهی دارچین و هل با قهوه در فضایی دودی، خاکی و کاراملی است. شیرینی دودی عسل که با وانیل بر آن تأکید شده، با بستری چوبی، خاکی و چرکین از وتیور، زیره سبز و پچولی همراه می شود تا با ادغام در فضایی خشک و دودی از علوفه های خشک و تنباکو، فضای Light My Fire را شکل دهند. Vodka On The Rocks نیز عطری از تازگی ترش و هیجان انگیز ریواس است که با قلبی پودری و تازه از رز و زنبق دره همراهی می شود و پس از ادغام در لایه هایی خاکی-ادویه ای و خزه ای دودی، به تصویری از وو.دک.ا می رسد.

 

علاوه بر مجموعه هایی که به آن ها اشاره شد؛ کیلیان تعدادی از عطرهای جدید خود را بصورت مستقل و جدا از مجموعه های اصلی ارائه کرده است. همراهی فلفل و مرکبات با قلبی پودری- شیری و میوه ای از نارگیل، برنج و انبه بر پایه ای از وتیور و تونکا در عطر موفق و تحسین شده Moonlight In Heaven محصول 2016 و Black Phantom با رایحه ای لذیذ و مطبوع از قهوه، شکلات تلخ، بادام، رام و کارامل محصول 2017؛ نمونه ای از این عطرها بحساب می آیند.

پس از گذشت یک دهه از تولد خانه عطرسازی کیلیان، این طراح همچنان به ساخت عطرها و کالاهای لوکس خود در قالب محصولات By Kilian ادامه می دهد. محصولاتی شگفت انگیز و مدرن که نمایشی از غایت کمال و پیچیدگی در طراحی و تجمل بی انتها را به اجرا می گذارند. همچنانکه خانه عطرسازی کیلیان بسوی بلوغ و تکامل حرکت می کند؛ گستره ایده پردازی ها و فضاسازی های طراحان و هنرمندان آن نیز توسعه می یابد تا دنیایی جدید از محصولات مجلل و عطرهای گرانقیمت و نفیس را پیش روی مخاطبان خود بگذارند. علاوه بر تمرکز بر تمامی جوانب و جزییات ساخت عطرها، این لاین نگاهی ویژه به طبیعت و محیط زیست دارد و بطری های خود را به گونه ای طراحی می کند که برای همیشه قابلیت پر کردن مجدد را داشته باشند. همچنین بسته بندی این عطرها با استفاده از موادی با کیفیت انجام می گیرد که علاوه بر طراحی شکیل و چشم نواز، برای همیشه بعنوان یک اثر هنری فاخر، در کنار مخاطبان باقی بمانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس