اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960612260127351

رونمایی از وبسایت کاپول؛ دایرکتوری کوپن تخفیف سایت‌های ایرانی 

کد: 13960612260127351

https://goo.gl/XcmUYr

، طبس , (اخبار رسمی): وب سایت کاپول؛ دایرکتوری کوپن تخفیف سایت های ایرانی با هدف اطلاع‌رسانی حرفه‌ای‌تر تخفیف‌های آنلاین رونمایی شد.

رونمایی از وبسایت کاپول؛ دایرکتوری کوپن تخفیف سایت‌های ایرانی 
رونمایی از وبسایت کاپول؛ دایرکتوری کوپن تخفیف سایت‌های ایرانی 

به گزارش وبسایت کاپول - دایرکتوری کوپن تخفیف سایت‌های ایرانی، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه مارکتینگ و بازاریابی خدمات و محصولات شرکت‌های آنلاین، از 18 شهریور 96 مصادف با عید سعید غدیر خم فعالیت خود را آغاز کرد و با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس https://kapool.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل امکان ثبت کوپن تخفیف برای کلیه سایت‌ها، بخش کسب درآمد از طریق بازاریابی برای کاربران و امکانات متنوع دیگر در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

فرهاد عبدی مدیرعامل کاپول - دایرکتوری کوپن تخفیف سایت‌های ایرانی گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان خریداران و کلیه سایت‌های معتبر فروشگاهی بوده است تا از طرفی فروشگاه‌ها بتوانند کمپین‌ها و پروموشن‌های خود را به صورت هدفمندتر اجرا کنند و از طرفی کاربران و خریداران بتوانند به کوپن‌های تخفیف شرکت‌های مختلف از یک جا دسترسی داشته باشند.

او ادامه داد: امیدواریم با ایجاد این کاپول بتوانیم آرشیو بزرگی از کدهای تخفیف را جمع آوری کنیم و هر کاربر ایرانی قبل از هر خرید به کاپول برای اخذ تخفیف سر بزند.

گفتنی است  ساخت و رونمایی از برنامه اندروید و IOS کاپول از برنامه‌های در دست اقدام کاپول برای ارتباط بیشتر با کاربران و خریداران محصولات فروشگاه‌های اینترنتی مختلف است.

علاقه‌مندان برای استفاده از کوپن‌های تخفیف سایت‌های مختلف می‌توانند به سایت کاپول به آدرس https://kapool.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]