اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000327518337351

محصول تازه آکادمی ورنا رونمایی شد

ارائه کانال VIP سیگنال کریپتومستر به بازار ارزدیجیتال

کد: 14000327518337351

https://bit.ly/3zH8iCU

، طبس , (اخبار رسمی): محصول تازه آکادمی ورنا با نام کانال VIP سیگنال ارزدیجیتال کریپتو مستر در سایت اکسپرت ورنا رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه کانال VIP سیگنال کریپتومستر به بازار   ارزدیجیتال
برای اولین بار در ایران، تمامی سیگنال های کانال VIP کاملا رایگان برای شما پیامک می شوند

تیم تحلیلگری کانال، از جوانان فعال و پر انرژی و همچنین پر سابقه در انواع بازارهای مالی تشکیل شده است

به گزارش روابط عمومی آکادمی ورنا، 1 تیر 14000، سایت اکسپرت ورنا میزبان رونمایی از کانال VIP سیگنال کریپتومستر، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ارزهای دیجیتال  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سیگنال های با کیفیت را ارائه کند تا این خدمت تازه بهترین نفع و سودها را از بازار ارز دیجیتال را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، کانال VIP سیگنال کریپتومستر دارای محاسنی است که اعم از ارسال پیامکی سیگنال ها است و می‌تواند باعث سرعت عمل در خرید و فروش شود.

فرهاد عبدی مدیرعامل آکادمی ورنا، تولید این محصول را نتیجه 1 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: بررسی تحلیلگران و جمع بندی تیم برای تولید این محصول از  از ابتدای 1400 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1 تیر 1400 اعلام و ادامه داد: تیم تحلیلگری کانال، از جوانان فعال و پر انرژی و همچنین پر سابقه در انواع بازارهای مالی تشکیل شده است و هر کدام از اعضا به صورت تمام وقت و با عشق در خدمت تیم هستند ما دور هم جمع شدیم تا به افزایش سود شما در بازار ارزهای دیجیتال کمک کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]