اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980713409977351

پکیج جامع آموزش بورس، از صفر مطلق تا تحلیل تکنیکال

آموزش جامع بورس از صفر تا صد؛ محصول جدید فاپول

کد: 13980713409977351

http://bit.ly/2np52vS

، طبس , (اخبار رسمی): هدف این پکیج آموزش مفاهیم بورسی و همچنین آموزش تحلیل تکنیکال (بررسی نمودار سهام) بوده به گونه‌ای که بعد از مطالعه‌ی این پکیج، بتوان به صورت مستقل و بدون نیاز به مشاوره و یا پرداخت هزینه بابت سیگنال‌ها، وارد بازار شد و سهام خود را تحلیل کرد.

آموزش جامع بورس از صفر تا صد ؛ محصول جدید فاپول
آموزش جامع بورس از صفر تا صد؛ محصول جدید فاپول

پکیج «آموزش بورس از صفر مطلق تا تحلیل تکنیکال» یکی از به روز ترین و جامع ترین پکیج‌های آموزش بورس به شیوه‌ای کاملا کاربردی است. هدف این پکیج آموزش مفاهیم بورسی و همچنین آموزش تحلیل تکنیکال (بررسی نمودار سهام) است به گونه‌ای که بعد از مطالعه آن بتوان به صورت مستقل و بدون نیاز به مشاوره و یا پرداخت هزینه بابت سیگنال‌ها، وارد بازار شد.

با مطالعه‌ی این پکیج تمام مفاهیم بورسی مورد نیاز با سبک بیانی کاملا ساده و روان و البته بسیار شیرین آموزش داده می‌شود. هدف این پکیج آموزش کاربردی بورس و انتقال تجربیات بوده به گونه‌ای که در کمترین زمان، بیشترین یادگیری و بازدهی را کسب و از هدر دادن وقت بابت آموزش مطالب غیر ضروری جلوگیری کرد.

این پکیج بر خلاف تمامی کتاب‌های آموزشی موجود در بازار، با سبک بیان غیر رسمی نگارش شده تا جذابیت و قابلیت درک مطالب را به حداکثر برساند. همچنین تمامی مثال‌های موجود در این پکیج به صورت کامل از مثال‌های بورس ایران هستند (بر خلاف بسیاری از کتاب‌های ترجمه شده که عمده‌ی مثال‌ها متعلق به بورس بین الملل و بازار فارکس است)

مخاطبین پکیج آموزشی

مخاطبین این پکیج آموزشی تمامی کسانی هستند که می‌خواهند از صفر مطلق بورس را یاد بگیرند و هنوز هیچ آشنایی با بورس و مفاهیم بورسی ندارند و یا اینکه کد بورس دارند اما نمی‌توانند به صورت مستقل خود سهام را تحلیل و خرید و فروش کنند و در زمینه‌ی بررسی سهام مشکل دارند.

نوع، تعداد درس‌ها و صفحات

این پکیج آموزشی در قالب 40 درس و حدود 670 صفحه ی A4  و به صورت PDF است. می‌توان درس‌های این پکیج را از طریق گوشی یا کامپیوتر به راحتی مطالعه کرد.

نحوه‌ی دریافت

پکیج در قالب یک فایل PDF که دارای 670 صفحه است و به همراه یک فایل اکسل، یک فایل ورد حاوی فیلترهای سایت TSETMC و همچنین یک فایل ورد حاوی لینک‌های مورد نیاز است، عرضه می‌شود.

اشانتیون ویژه

در کنار دریافت درس‌ها، می‌توان به رایگان، در «کانال خصوصی مثال‌های آموزشی تحلیل تکنیکال» عضو و علاوه بر مثال‌های متعدد پکیج، از مثال‌های به روز این کانال و همچنین از تجربیات موجود به صورت دسته بندی شده، استفاده کرد.

تمامی فصل‌های این پکیج آموزشی به همراه تمامی مثال‌های درج شده در این پکیج، توسط تیم بورسی نگارش شده و به هیچ عنوان کپی و یا برگرفته از سایر منابع نیست.

علاقه مندان به کسب اطلاعات و مشاهده توضیحات بیشتر می‌توانند به سایت فاپول و صفحه محصول مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش