اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020123723407351
در دسترس نیست

تسویه حساب آنی و سریع فاپول راه اندازی شد

تسویه حساب آنی و سریع، ویژگی جدید و منحصربفرد برای فروشندگان فایل

کد: 14020123723407351

، طبس , (اخبار رسمی): ازتاریخ 23 فروردین 1402 کلیه درخواست های تسویه فروشندگان به صورت خودکار پردازش و به بانک جهت واریز به شبای اعلامی ارسال خواهد شد. در صورتی که شبای شما مربوط به یکی از بانک های طرف حساب باشد به صورت آنی و در غیر این صورت در اولین سیکل پایا به صورت خودکار واریز خواهد شد.

 تسویه حساب آنی و سریع، ویژگی جدید و منحصربفرد برای فروشندگان فایل
واریز آنی درامد فروش فایل فاپول

ازتاریخ 23 فروردین 1402 کلیه درخواست های تسویه فروشندگان فاپول به صورت خودکار پردازش و به بانک جهت واریز به شبای اعلامی ارسال خواهد شد.

خدمت تازه فاپول رونمایی شد

ارائه واریز آنی و سریع درآمد فروشندگان فایل در فروشگاه فایل فاپول

خدمت تازه فاپول با نام سیستم تسویه حساب خودکار با قابلیت واریز آنی و سریع در بخش مدیریت فروشندگان رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی فاپول در تاریخ 23 فروردین 1402، در پنل مدیریت فروشگاه فروشندگان میزبان رونمایی از واریز آنی و سریع درآمد فروشندگان فایل، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه امور مالی فاپول ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر واریز آنی و سریع را ارائه کند تا این خدمت تازه رضایت بیشتری را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، واریز آنی و سریع درآمد فروشندگان فایل باعث می شود زمان انتظار برای بررسی و تایید تسویه حساب حذف شود و می‌تواند باعث افزایش بهره وری و انگیزه ناشران برای تولید محتوای بیشتر و با کیفیت تر برای افزایش درامد شود.

فرهاد عبدی مدیرعامل فاپول، تولید این محصول را نتیجه بیش از 20 ساعت کار فنی و تخصصی برنامه نویسی ساختار در این مجموعه دانست و گفت: طرح ایده، پیش نویس مستندات و انجام امور فنی ساختار برای تولید این محصول از زمستان 1401 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را نیمه اول فروردین ماه 1402 اعلام و ادامه داد: در حالی که میانگین زمان واریز درامد فروشندگان فایل در بین فروشگاه های فایل های مختلف بیشتر از یک هفته طول میکشید فاپول با ارائه این خدمت برای اولین بار در بین فروشگاه های فایل در ایران، زمان انتظار واریز درامد را به کمترین زمان ممکن که به صورت آنی و یا در اولین سیکل پایا بعد از ثبت درخواست کاهش داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید