اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960621260846679

نسل جدیدی از نوآوری در گوشی‌های هوشمند

کد: 13960621260846679

https://goo.gl/dPeoxF

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به رقابت تنگاتنگ تولید کنندگان تلفن همراه در سراسر دنیا با یکدیگر برای پیشی گرفتن در بازار پر رقابت تلفن همراه، سوالی که به خاطر هر کسی خطور می‌کند این است که آینده تکنولوژی در تلفن‌های هوشمند به کجا خواهد رفت؟

نسل جدیدی از نوآوری در گوشی های هوشمند
نسل جدیدی از نوآوری در گوشی‌های هوشمند

برای این دستاورد بی نظیر مهندسان هوآوی با پروفسور راینر میلارد، برنده جایزه Grammy، همکاری نزدیکی داشته اند تا تجربه صوتی بی نظیر و فراموش نشدنی در این گوشی در اختیار کاربران قرار گیرد

این درحالیست که طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های نه چندان چشمگیری در این حوزه دیده شده است تا جایی که برخی کارشناسان این حوزه معتقدند خلاقیت‌های بزرگ در حوزه تلفن‌های هوشمنده مرده است. درحقیقت شاید این افراد حداقل در رابطه با سال‌های قبل اشتباه هم نکرده باشند!

ولی امروز ما در نقطه‌ای از زمان قرار داریم که پیشرفت‌های بزرگی در حال ظهور هستند تا این صنعت را دستخوش تغییرات قابل توجهی کنند. هوش مصنوعی یا AI مسیر هیجان‌انگیزی را پیش روی آینده فناوری‌های تلفن‌های هوشمند قرار داده است. هوش مصنوعی می‌تواند نرم‌افزارها را از حالت آفلاین به حالت به‌هنگام و Real Time در تلفن‌های هوشمند کاربران در سراسر دنیا بدل سازد و کاری کند که نرم‌افزارها انطباق بسیار بیشتر و به‌روزتری با نیاز آنها داشته باشند. از سوی دیگر اینترنت اشیا یا IoT به ما اجازه می‌دهد تجهیزات را به نحوی که قبلاً غیر قابل باور بود به هم متصل سازیم و تلفن‌های هوشمندی که پر از حسگرهای مختلف هستند و می‌توانند مانند یک دستیار شخصی برای بیشتر نیازهای ما پاسخی داشته باشند، به مرکز زندگی ما بدل شوند.

واقعیت مجازی (Virtual Reality) و واقعیت افزوده (Augmented Reality) هم با پوشاندن لباسی مجازی بر دنیای واقعی ما، مدتی است در صنعت تلفن همراه موج جدیدی ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک به شکل کامل با تلفن همراه تلفیق گردند. به زودی ما واقعیت مجازی را در تلفن‌های همراه بدون نیاز به قراردادن دوربین‌های دست و پا گیر VR، روی آنها تجربه خواهیم کرد. در آینده نیازی نیست لزوماً در مرورگر تلفن همراه خود جستجوها را انجام دهید و تنها کافی است دوربین تلفن خود را به سمت سوژه مد نظر خود نشانه روید!

علاوه بر موارد گفته شده، واضح است که صنعت تلفن‌های هوشمند در بخش‌های ساده تری چون کیفیت مانیتور، طول عمر باتری، کیفیت دوربین‌ها و همچنین تجربه صوتی متفاوت از آنچه وجود دارد پیشرفت‌هایی داشته باشد به شکلی که تلفیق این پیشرفت‌ها با هم بتواند تلفن‌های هوشمند کارآمدتری نسبت به آنچه اکنون وجود دارد را در اختیار کاربران قرار دهد.

در دنیای امروز انتظارات نسل جوان از تلفن‌های هوشمندشان به شدت بالا رفته است. آنها می‌خواهند موبایل‌های آنها همه چیز را یکجا داشته باشد و علاوه بر امکان تماس تلفنی و ارسال پیام، دوربینی حرفه‌ای در کنار سیستم صوتی بسیار با کیفیت و سرعت دانلود بالا به همراه قابلیت‌های امنیتی توسعه یافته، همه در یک گوشی بسیار زیبا با طراحی متفاوت به گونه‌ای جمع شوند که برای داشتن آن نیازی به خالی کردن تمام موجودی حساب بانکیشان نباشد! آیا به نظر شما آنها خواسته زیادی دارند؟ اما هوآوی اینطور فکر نمی‌کند چرا که با معرفی گوشی جدید nova 2 Plus به خوبی توانسته است این انتظار را برآورده کند!

سیستم صوتی HiFi در گوشی‌های nova 2 Plus تجربه صوتی شگفت انگیزی را، متفاوت با آنچه تاکنون وجود داشت، دراختیار کاربران این تلفن هوشمند قرار می‌دهد. برای اولین بار گوشی هوآوی نوا 2 پلاس به الگوریتم صوتی بی نظیری تحت عنوان HUAWEI Histen مجهز شده است که حاصل تلاش متخصصان هوآوی در آزمایشگاه پیشرفته HUAWEI 2012 است. این الگوریتم در کنار چیپ صوتی HiFi به کار گرفته شده در این گوشی می‌تواند صدای 3 بعدی متمایزی را در اختیار کاربران قرار دهد به شکلی که کمتری نویز و یا اختلالی در کیفیت صدا وجود نداشته باشد.

برای این دستاورد بی‌نظیر مهندسان هوآوی با پروفسور راینر میلارد، برنده جایزه Grammy، همکاری نزدیکی داشته‌اند تا تجربه صوتی بی‌نظیر و فراموش نشدنی در این گوشی در اختیار کاربران قرار گیرد. به علاوه، Nova2Plus از تکنولوژی بی‌سیم aptX برای انتقال صدای با کیفیت از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند که با این تکنولوژی علاوه بر کیفیت، همزمانی صدا و تصویر به شکل تحسین برانگیزی حتی در بازی‌های سریع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]