کد: 13960705262277707

عوامل موفقیت در کارآفرینی

کد: 13960705262277707

https://goo.gl/yJB2nu

، تهران , (اخبار رسمی): خلق کارهای خاص و تبدیل افکار ذهن به واقعیت کار آسانی نیست اگر به دنبال این کار هستید می‌بینید افراد زیادی هستند که به این افکار و ایده‌ها ایمان دارند اما این کارها به عناصر مالی و انسانی متعهد نیاز دارد.

عوامل موفقیت در کارآفرینی
عوامل موفقیت در کارآفرینی

به گزارش گروه تحقیقاتی کرامت، بسیاری از افکار موفق وجود داشته اند که بعد از عملی شدن پروژه ناموفق بوده اند! و چه افکار ساده ای بودند که به چه پروژه‌های بزرگی تبدیل شدند. انسان‌های موفق در صورت ارتکاب اشتباه مسوولیت آن را می‌پذیرند و سعی در جبران و تغییر آن می‌کنند. اگر تاکنون موفق نبوده ای به این علت است که احتمالا دنبال مقصری برای مشکلاتت بوده ای!

دراینجا به چند اصل مهم که می‌تواندبه موفیت در کارآفرینی کمک کند اشاره می‌کنیم :

 

عامل موفقیت در کارآفرینی : 1) به رغم محدودیت‌هایتان برای موفقیت نیرو استخدام کنید.

همه محدودیت‌هایی دارند. مثلاً شاید برای تمرکز بر یک کار در یک‌زمان مشکل‌دارید، کارهای زیادی را قبول می‌کنید، از وضعیت جسمانی سالمی برخوردار هستید ولی در مورد فناوری خیلی چیزی نمی‌دانید. شاید ایده‌های بی‌نظیری دارید ولی در پیاده کردنشان ضعیف هستید. مهم نیست. هنوز هم می‌توانید با آوردن آدم‌های مناسب به تیمتان، به موفقیت برسید.

سارا به لک لی، میلیاردرِ بنیان گذارِ اسپنکس (Spanx)، می‌گوید بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که برای برطرف کردن نقطه ضعف‌هایتان در اولین فرصت که استطاعت مالی دارید دست به استخدام نیرو بزنید. موانع گذشته و سال‌های متعددِ بلاتکلیفی را با استخدام یک شریک کسب و کار که به شما انگیزه‌ی لازم را برای مشتاق ماندن می‌دهد یا یک نماینده‌ی فروش که محصولاتتان را به فروشگاه‌ها بفرستد،

پشت سر بگذارید. نقطه‌ی ضعفتان هرچه هست، در اسرع وقت آن را شناسایی کنید و برای برطرف کردن آن، یکی را استخدام کنید.

 

عامل موفقیت در کارآفرینی 2: بیش از آن چه فکر می‌کنید لازم است، تامین مالی کنید.

سام‌هاگ، که در صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرریسک سرمایه‌گذاری می‌کند پیشنهاد می‌دهد هر موسس یا بنیان‌گذاری باید دوبرابر آن چه را فکر می‌کند لازم است تامین مالی‌کند و نیز برای زمانی دو برابر آنچه انتظار دارد برنامه‌ریزی کند. بعضی از مؤسسان کسب و کارها نگرانِ بدتر شدن اوضاع هستند، ولی همان طور که پایه گذارِ هلوساین (HelloSign)، ژوزف والا، دریافته است داشتن پول کافی به معنی رسیدن به جریان نقدی مثبت است، نه به معنی بیرون رفتن و تامین مالی جدید در جریان توسعه‌ی کسب وکار .

درس مهم آن است که زمان صرف شده برای تامین مالی کردن همان زمانی است که صرف رشد شرکت‌تان نمی‌کنید. در شما وسوسه‌ی شدیدی به کم‌تر خواستن وجود دارد تا اگر به خواسته‌ی بزرگ تر خود نرسیدید نا امید نشوید، ولی به خاطر موفقیت شرکتتان این احساس خود را کنترل کنید. یک باره این کار را انجام بدهید،  به‌گونه‌ای که سرمایه‌ در گردش  واقعاً لازم—نه مقداری که فکر می‌کنید لازم دارید– را برایتان به بار بیاورد.

 

عامل موفقیت در کارآفرینی 3: برای جلب مشتریان از ابزار درست استفاده کنید.

کارآفرینان موفق، به رغم وجود صدها پژوهش مختلف که به صورتِ برخط درگردش اند، می‌دانند چه ابزاری نتیجه بخش هستند. تسلیمِ بارِ سنگینِ افکار مطلق گزینه‌های موجود نشوید. بلکه، روی آن چه مالکان کسب و کارهای موفق باید بگویند تمرکز کنید.

من شخصاً چند ابزار را توصیه می‌کنم مثلاً Wyzowl برای خلق ویدیوهای آماده روی شبکه و  MailChimp درصورتی که تازه پا به عرصه‌ی بازاریابی ایمیلی گذاشته‌اید. چه توصیه‌ی من را گوش کردید چه توصیه‌ی کس دیگری را، برای آن که بفهمید آیا ابزاری که به کار می‌برید بازده‌ی سرمایه‌ی قابل اطمینانی دارد یا نه، خودتان دست به بررسی و آزمایش بزنید.

 

قوانین  موفقیت در کارآفرینی

1. متعهد باشید

کارآفرینی مهارتی است که باید یاد گرفته شود. از این رو فرد باید خود به دنبال آموختن آن برود و دل بستن به امدادهای غیبی! کمکی به او نمی کند. مهمترین اصل در یادگیری تعهد است. خود را متعهد به یادگیری اصول کارآفرینی کنید تا از پس این پروسه برآیید.

 

2. مشکل را پیدا و حل کنید

مطرح کردن ایده‌های جدید همیشه ستایش برانگیز نیست  و  حتی گاهی رنگ پاک کردن صورت مسئله را به خود می‌گیرد. یاد بگیرید که از مشکلات فرار نکنید و به جای طرح ایده ای تازه به فکر یافتن و حل و فصل مشکل موجود باشید.


3. بزرگ، نو و دوباره فکر کنید

لطفاً فکر کنید! فکر کنید تا ذهنتان باز شود، تا بتوانید راحت تر از پس مشکلات برآیید. بزرگ فکر کنید تا به راحتی درجا نزنید، نو فکر کنید تا در حوزه کاری خود بدرخشید و دوباره فکر کنید تا غلط‌های پیشین را پاک کنید.

 

4. کار تیمی انجام دهید

برای خود یک تیم پشتیبان قابل اعتماد دست و پا کنید. سعی کنید افرادی را عضو تیم خود کنید که ایده پرداز و راه حل دهنده باشند، نه کسانی که صرفا به توصیه‌های شما چشم می‌گویند.

 

5. بعضی جاها تکروی کنید

در اولویت کار تیمی کسی شک ندارد، اما یک جاهایی هم هست که تنها به وجود شما نیاز است. قاطعیت، پذیرش مسوولیت‌ها و ارائه چشم انداز نیاز به کار تیمی ندارد و این شما هستید که باید به تنهایی درباره شان اقدام کنید.

 

https://www.keramatzade.com

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تحقیقاتی کرامت

گروه تحقیقاتی کرامت با هدف تحقیق جهت تجربه زندگی زیباتر در تمام جنبه‌های مادی و معنوی، هدف گزاری،علم ثروت،موفقیت،قرآن،قانون جذب،قانون عشق و روابط،اعتماد به نفس و فن بیان، توسط استاد احمدرضا کرامت محقق و نویسنده در سال 1379 تأسیس گردید.استاد کرامت رسالت خویش را ترویج باور به وجود یگانه نیروی خیر حاکم بر جهان هستی می‌داند، ایشان معتقد است که تعالیم مطرح شده در کارگاه‌ها باعث رشد و تقویت این باور در مخاطبان، که با استفاده از ایمان به خدای یکتا، توکل به او و درک قوانین حاکم بر جهان هستی می‌توان حاکم بر سرنوشت خود شده و عنان زندگی را در دست گیرد.استاد  کرامت مدرس علم ثروت و موفقیت،دوره های زیادی آماده کرده، که با کمک این دوره ها،می توانید پایه و اساس و فونداسیون زندگی تان از اول بصورت اساسی بچینید.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش