کد: 13960823268137707

چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

کد: 13960823268137707

https://goo.gl/XyHWmM

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می‌خواهید توجه یک دختر را به خودتان جلب کنید، مهم است که یاد بگیرید که شخصیت او را سریعا تشخیص دهید. در اینجا برخی از نشانه‌های حیاتی که وقتی برای اولین بار دختر را ملاقات می کنید وجود دارد که می توانید با این نشانه‌ها شخصیت او را تشخصی دهید.

چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟
چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از گروه تحقیقاتی کرامت؛ ببینید اگر دختر درباره‌ی بسیاری از افراد دیگر، از جمله دوستان سابقش صحبت‌های منفی بزند، منفی است. اگر او فقط چیزهای بدی راجع به هر کس دیگری بگوید، احتمالا او بعد از مدتی به شما علاقه‌ای نخواهد داشت. از سوی دیگر، اگر او تمایل به تمرکز بر روی نکات مثبت مردم دارد، او احتمالا یک دختر بسیار بهتر برای شما نیز هست.

مراقب باشید تا ببینید که چگونه با دیگران برخورد می‌کند. به عنوان مثال، اگر شما دو نفر در یک رستوران یا کافی شاپ هستید، چگونه با کارکنان و پیش‌خدمت‌ها رفتار می‌کند؟ آیا او سوءاستفاده می‌کند یا حساس است؟ 

از او سوال کنید که اولویت‌های مهم در زندگی برای او چیست؟ از او بخواهید صادقانه جواب دهد. اگر او بر روی چیزهایی که صرفا سطحی هستند، مانند شهرت و ثروت تمرکز کند، احتمالا او رفتار و شخصیت طرف مقابلش برایش مهم نیست. در صورتی که وی ارزش وفاداری، صداقت، اعتماد وسلامت را ارزیابی کند، او دنبال مردی است که با  او خوب رفتار کند و او را قدردانی می‌کند.

رفتار در حالت آرام مهم است، زیرا برای پی بردن به شخصیت یک دختر، ضروری است که شما احساس او را همان گونه که خود می‌خواهید قضاوت نکنید؛ بنابراین سعی کنید تا زمانی که با یک دختر ارتباط برقرار می‌کنید، تا حد امکان آرام باشید. برای پی بردن به ارزش‌ها و الویت‌های او نباید او احساس کند که مورد سوال واقع شده است که باید پاسخ درست و غلط دهد. آیا به نظر نمی‌رسد که او خیلی جدی است یا او تنها خود را "رسمی" نشان می‌دهد که بیشتر یک عمل است، نه اینکه او واقعا ادم جدی و عبوسی  است.

توجه داشته باشید که آیا او قادر به عذر خواهی است یا خیر؟ اگر او قادر به انجام این کار نیست، او شخصیتی مغرور دارد که به سختی ارتباط برقرار می‌کند، زیرا او خود را بسیار بزرگ می‌داند و نمی‌تواند اشتباهاتش را بپذیرد یا از آنها یاد بگیرد.

به نحو‌ه‌ی رفتار او  هنگامی‌ که استرس دارد توجه کنید. اگر او همچنان به گونه‌ای رفتار می‌کند که مهربان و صادق و حساس است ثابت می‌کند که یک زن شگفت انگیز است.  با این حال، اگر او رفتاری ناراحت کننده و عصبی داشته باشد، این نشان دهنده آن است که او در آینده تحت چه نوع استرسی است و زندگی قطعا لحظات استرس‌زایی خود را خواهد داشت، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که چنین زنی در آینده به شدت  سخت رفتار خواهد کرد.

او بسیار با دقت صحبت‌های شما را گوش می‌دهد، زیرا اکثر مردم شخصیت های خود را بدون اینکه متوجه آن شوند بسیار سریع می‌گیرند. این به این دلیل است که اکثر مردم به طور آگاهانه سعی در رفتار بدی ندارند، بنابراین همه فکر می‌کنند که عالی هستند، حتی اگر در واقع آنها عصبی یا بی رحم باشند.

پرسش و پاسخ انجمن

شخصیت یک دختر که مانند یک بچه رفتار می‌کند چیست؟

او بسیاری از جهان خارج را مشاهده نکرده است. این نوع از دختر بدون هیچ محدودیتی آزادانه زندگی می‌کند.

چگونه می‌توانم شخصیت مردانه خود را حفظ کنم؟

به یاد داشته باشید که برای سختگیر بودن، لازم نیست به گونه‌ای رفتار کنید که مثلا یک پسر بد و خشن هستید. بسیاری از مردان بسیار احساساتی  هستند و در حین حال اعتماد به نفس و عزت نفس خود را نیز حفظ می‌کنند.

اگر او احساسات خود را به من نشان نمی‌دهد، آیا باید با او ازدواج کنم؟

نه، چون شخصیت واقعی او را نمی‌دانید و نیازی نیست با ریسک زندگی را شروع کنید.

نکته:

یکی از بزرگترین نشانه‌های شخصیت زن، این است که آیا او تلاش می‌کند تا شما را درک کند یا خیر؟ اگر او تلاش  مستمر برای سعی در درک شما و ایجاد اعتماد به نفس شما داشته باشد، این قطعا بهترین دلیل برای ادامه ارتباط با او و ایجاد یک زندگی مشترک با او است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تحقیقاتی کرامت

گروه تحقیقاتی کرامت با هدف تحقیق جهت تجربه زندگی زیباتر در تمام جنبه‌های مادی و معنوی، هدف گزاری،علم ثروت،موفقیت،قرآن،قانون جذب،قانون عشق و روابط،اعتماد به نفس و فن بیان، توسط استاد احمدرضا کرامت محقق و نویسنده در سال 1379 تأسیس گردید.استاد کرامت رسالت خویش را ترویج باور به وجود یگانه نیروی خیر حاکم بر جهان هستی می‌داند، ایشان معتقد است که تعالیم مطرح شده در کارگاه‌ها باعث رشد و تقویت این باور در مخاطبان، که با استفاده از ایمان به خدای یکتا، توکل به او و درک قوانین حاکم بر جهان هستی می‌توان حاکم بر سرنوشت خود شده و عنان زندگی را در دست گیرد.استاد  کرامت مدرس علم ثروت و موفقیت،دوره های زیادی آماده کرده، که با کمک این دوره ها،می توانید پایه و اساس و فونداسیون زندگی تان از اول بصورت اساسی بچینید.

منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت