اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960710262755825

به همت شرکت مبتکران نرم افزار حامی صورت گرفت:

رونمایی از اولین سامانه هوشمند وفادارسازی مشتریان در ایران با نام پاساژ

کد: 13960710262755825

https://goo.gl/YbgfJo

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مبتکران نرم افزار حامی، از شبکه اجتماعی پاساژ به عنوان اولین سامانه هوشمند وفادارسازی مشتریان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط رونمایی کرد.

رونمایی از اولین سامانه هوشمند وفادارسازی مشتریان در ایران
رونمایی از اولین سامانه هوشمند وفادارسازی مشتریان در ایران با نام پاساژ

از جمله مزایای پاساژ می‌توان به تحلیل رفتاری مشتریان، تعامل مداوم با مشتریان در قالب یک شبکه اجتماعی، خودکار بودن سیستم، عدم نیاز اپراتور به دانش فنی و هزینه مناسب پیاده‌سازی اشاره کرد

به گزارش شرکت مبتکران نرم افزار حامی، طبق بررسی‌های انجام شده، هزینه جذب مشتریان جدید، 6 تا 8 برابر بیشتر از هزینه حفظ مشتریان فعلی است. از طرفی 5 درصد افزایش در میزان وفاداری مشتریان می‌تواند برای کسب و کار بیش از 25 درصد افزایش درآمد به ارمغان آورد. بنابراین مدیران و صاحبان کسب و کار‌ها بایستی زمان و انرژی قابل توجهی صرف نگهداری و وفادارسازی مشتریان خود نمایند.

شرکت مبتکران نرم افزار حامی در آخرین اطلاعیه خود از شبکه اجتماعی پاساژ به عنوان اولین سامانه هوشمند وفادارسازی مشتریان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط رونمایی کرد. سپهر محمد، مدیر عامل این شرکت، با اشاره به تاثیر بالای وفاداری مشتریان در موفقیت برندها گفت: در عصر حاضر به سبب کثرت و تنوع محصولات و خدمات عرضه شده به خریداران، نیاز به راهکار های حفظ و وفادارسازی مشتریان بیش از پیش احساس می‌شود و به جرات میتوان گفت برندی به رشد و بالندگی دست می‌یابد که در دل مشتریان نفوذ کند و وفاداری آنها را به دست آورد.

سامانه پاساژ با شخصی‌سازی آفرها بر اساس علایق مشتری به صورت هوشمند، یادآوری به خریداران برای مراجعه مجدد بصورت خودکار، خلق ارزش و مدیریت امتیاز و پاداش‌ها به روشی نوین و بهره‌گیری از فناوری‌های مکان محور روز دنیا به کسب و کارها این قدرت را می‌دهد که خریداران را به مشتریان دائمی و مبلغان برند خود تبدیل کنند.

از جمله مزایای منحصربه‌فرد پاساژ می‌توان به تحلیل رفتاری مشتریان، تعامل مداوم با مشتریان در قالب یک شبکه اجتماعی، خودکار بودن سیستم، عدم نیاز اپراتور به دانش فنی و هزینه مناسب پیاده‌سازی این راهکار خلاقانه اشاره کرد.

شرکت مبتکران نرم افزار حامی نسخه اول شبکه اجتماعی پاساژ را در تابستان امسال منتشر کرده است و هم‌اکنون از قابلیت های جدید آن به عنوان یک باشگاه مشتریان چند منظوره پرده‌برداری کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این شرکت به آدرس www.pasajapp.com مراجعه کنند و یا با شماره 02186017831 تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه برترین پیشنهاد

سامانه برترین پیشنهاد در سال 95 با هدف کمک به خریداران برای انتخاب برترین محصول و برترین فروشگاه راه اندازی شد و از ویژگی های بارز آن میتوان به بانک اطلاعاتی جامع و دقیق، سیستم پیشنهاد دهی هوشمند و ارائه تخفیف های ویژه اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]