اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677545825

شرکت مبتکران نرم افزار حامی رونمایی کرد

خرید کالای دیجیتال با سامانه برترین پیشنهاد

کد: 1395051677545825

http://goo.gl/DW1hnz

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه برترین پیشنهاد با سیستم پیشنهاد دهی هوشمند، بانک اطلاعاتی جامع و فروشگاه‌های عضو ، بهترین پیشنهاد را برای خرید محصولات دیجیتال به همراه تخفیف و هدایای ویژه دراختیار کاربران قرار می دهد.

انتخاب آنلاین، خرید حضوری و بهره مندی از تخفیف های ویژه با سامانه برترین پیشنهاد

سامانه برترین پیشنهاد توسط شرکت مبتکران نرم افزار حامی در تابستان امسال عرضه شد که به کمک آن کاربران می توانند در خرید محصولات دیجیتال از جمله لپ تاپ، بهترین انتخاب را داشته باشند. این سامانه با اتکا به سیستم پیشنهاد دهی هوشمند، بانک اطلاعاتی جامع و موثق و فروشگاه های عضو در سراسر شهر، گامی بزرگ در جهت بهبود بازار کالا های دیجیتال برداشته است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمان و هزینه زیادی برای انتخاب و خرید لپ تاپ یا موبایل صرف کنید ولی در آخر از خرید خود ناراضی باشید. قطعا انتخاب مناسب ترین کالای دیجیتال و پیدا کردن بهترین فروشگاه آن محصول، کار آسانی نیست.

سامانه برترین پیشنهاد با هدف کمک به خریداران برای انتخاب بهترین محصول و بهترین فروشگاه، فعالیت خود را از سال 95 آغاز کرده است. سپهر محمد، مدیر عامل شرکت مبتکران نرم افزار حامی، عدم دسترسی خریداران به اطلاعات صحیح و موثق در رابطه با محصول، شفاف نبودن قیمت های برخی فروشگاه های آفلاین و ضعف بعضی از فروشگاه های اینترنتی در جلب اعتماد خریداران را از جمله مشکلات بازار خرید و فروش کالا های دیجیتال و انگیزه راه اندازی این سامانه عنوان کرد.

یکی از نقاط قوت برترین پیشنهاد، بانک اطلاعاتی جامع و دقیق محصولات است که توسط کارشناسان با استناد به مستندات شرکت سازنده و بررسی های عینی تهیه می شود. کاربران همچنین می توانند در بحث و گفت وگو در رابطه با محصول شرکت کنند و از نقد و بررسی خریداران واقعی آن کالا مطلع شوند. از دیگر امکانات ابتکاری سامانه می توان به سیستم پیشنهاد دهی هوشمند لپ تاپ اشاره کرد که با پرسیدن چند سوال کلی درباره نیاز ها و اولویت های کاربر، مناسب ترین لپ تاپ ها را به وی معرفی می کند.

در صفحه محصول، فروشگاه های دارای آن کالا به همراه آدرس، قیمت دقیق و شرایط فروش دیده می شود که پس از انتخاب، ارزانترین و نزدیک ترین فروشگاه، شماره تماس، آدرس دقیق و بهترین مسیر دسترسی نمایان می شود. کاربران پس از خرید از فروشگاه های عضو برترین پیشنهاد، با دریافت کد 9 رقمی از فروشنده و ثبت آن در سامانه، علاوه بر شرکت در قرعه کشی ویژه، از بن های تخفیف با ارزش مادی بالا و بدون انقضا بهره مند می شوند که در خرید های آتی لپ تاپ و دیگر محصولات – که به زودی به سامانه اضافه می شوند – قابل استفاده است.

شایان ذکر است که برترین پیشنهاد، یک فروشگاه اینترنتی محسوب نمی شود و تنها اطلاعات فروشندگان طرف قرارداد را به رایگان در اختیار کاربران قرار داده و هدایا و جوایز ویژه ای به خریداران اعطا می کند. همچنین تیم تولید محتوای سامانه، به صورت روزانه آخرین اخبار و مقالات حوزه فناوری را با هدف افزایش آگاهی کاربران در بلاگ برترین پیشنهاد منتشر می کند.

همچنین اپ موبایل سامانه با هدف تسهیل روند خرید در دست ساخت است و به زودی منتشر خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با سامانه برترین پیشنهاد، به آدرس www.BartarinPishnahad.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه برترین پیشنهاد

سامانه برترین پیشنهاد در سال 95 با هدف کمک به خریداران برای انتخاب برترین محصول و برترین فروشگاه راه اندازی شد و از ویژگی های بارز آن میتوان به بانک اطلاعاتی جامع و دقیق، سیستم پیشنهاد دهی هوشمند و ارائه تخفیف های ویژه اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]