کد: 13960714263177707

رازهای قانون جذب که با آن به موفقیت می رسید

کد: 13960714263177707

https://goo.gl/v94zSp

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که یاد می‌گیرید چگونه از ابزارهای قدرتمند و کاربردی مرتبط با قانون جاذبه استفاده کنید، می‌توانید زندگی و تفکر را با یک روش خوش بینانه‌تر شروع کنید که به طور خاص برای جذب حوادث و تجربیات مثبت‌تر طراحی شده است.

قانون جاذبه چیست؟

 ما مسئول تأثیرات مثبت و منفی در زندگی‌مان هستیم. بخش مهمی از قانون جاذبه درک این موضوع است که تمرکز شما می‌تواند تأثیر شدیدی بر آنچه که به شما می‌رسد، داشته باشد.

اگر روزهایتان را در مورد گذشته و یا ترس از آینده می‌گذرانید، انرژی و اتفاقات منفی بیشتری خواهید داشت؛ اما اگر در هر تجربه‌ای به دنبال بهترین حالت ممکن باشید، به زودی شروع به مشاهده اتفاقات مثبت در اطرافتان خواهید بود. بنابراین، قانون جاذبه، شما را تشویق می‌کند که با آزادی برای کنترل آینده خود تصمیم بگیرید و آن را به نحوی که دوست دارید، کنترل کنید.

هنگامی که یاد می‌گیرید چگونه از ابزارهای قدرتمند و کاربردی مرتبط با قانون جاذبه استفاده کنید، می‌توانید زندگی و تفکر را با یک روش خوش بینانه‌تر شروع کنید؛ که به طور خاص برای جذب حوادث و تجربیات مثبت‌تر طراحی شده است. هر آنچه که شما آرزو می‌کنید، قانون جاذبه می‌تواند دربار‌ه‌ی هر چه در رویاهای خود و اهداف خود می‌بینید، درس‌های ارزشمندی را به شما یادآوری کند و شما را به جاه طلبی‌های خود برساند.

 

چگونه از قانون جاذبه استفاده کنید؟

هنگامی که ما فرصت‌های شگفت انگیزی که زندگی به ما ارائه می‌دهد را درک کنیم، می‌توانیم بفهمیم که ما مانند یک هنرمند هستیم. ما خاق تصاویری از زندگی هستیم که آنها را خودمان  ایجاد می‌کنیم و سپس انتخاب‌ها و اقداماتی  می‌کنیم و سرانجام به اهدافمان می‌رسیم.

پس اگر تصویری را دوست ندارید آن را تغییر دهید! زندگی یک بوم خالی است که به شما امکان خلق تصویر مورد علاقه خود را می‌دهد.

 

قانون جاذبه واقعا ساده است. همه قوانین طبیعت کاملا کامل هستند و قانون جاذبه استثنا نیست. مهم نیست که چه چیزی را دنبال می‌کنید یا زندگی می‌کنید و یا می‌توانید در آن زندگی کنید، اگر بتوانید روی یک ایده نگه دارید و خود را در ذهن خود ببینید، می‌توانید آن را به دست بیاورید.

در اینجا چند مورد از حیطه‌هایی از زندگی که می‌توانید با استفاده از قانون جاذبه آنها را بهبود بدهید را مطرح می‌کنیم.

 

1. عشق و روابط آشکار با قانون جاذبه

بسیاری از مردم آرزوی ملاقات با عشق زندگی خود را دارند. اما آیا قانون جاذبه می‌تواند به زندگی شما کمک کند؟

پاسخ کوتاه "بله" است. بسیاری از قوانین جذاب و تکنیک‌های تمرینی وجود دارد که می‌تواند اعتماد شما را افزایش دهد. به این ترتیب، با استفاده از قانون جاذبه، همسر واقعی خود را جذب  می‌کند.


2. جذب پول و ثروت با استفاده از قانون جاذبه

"همیشه به یاد داشته باشید،  پول بنده است؛ شما استاد هستید. "

یکی دیگر از اهداف مشترک در سراسر جهان، ثروتمندی است.  متأسفانه بسیاری از ما روابطی با قصد رسیدن به ثروت داشته‌ایم . این قطعا حاشیه‌ای از حرص و وحشت است. برای جذب پول، ما باید این الگوهای تفکر منفی را حذف کنیم. جنبه‌ی کلیدی قانون جذب این ایده است که افکار مثبت را افزایش دهیم. بنابراین، می‌توانید یاد بگیرید چگونه با استفاده از ابزار و تکنیک‌های تجسم به راحتی بتوانید عادات پولی را از بین ببرید.

 

3. بهبود سلامت روحی و جسمی شما

ما گاهی با  کار، تعهدات به دوستان و خانواده و زندگی روزمره‌ی عمومی، از سلامت شخصی خود مراقبت می‌کنیم. در حالی که استفاده از قانون جاذبه نمی‌تواند صرفا یک رژیم غذایی سالم، ورزش و بازبینی‌های منظم پزشکی را جایگزین کند؛ بلکه می‌تواند طیف وسیعی از مزایای سلامت روان، روحانی و جسمی شما را ارتقا دهد. تمرین مغز خود را برای دیدن افکارمثبت خود تقویت کنید و این در همه چیز اجازه می‌دهد تا برای رشد ذهنی و شادی، که به نوبه خود می‌تواند سلامت جسمی شما را بهبود بخشد. به طور مشابه، مصرف وقت برای مراقبت از خود می‌تواند به مبارزه با طیف وسیعی از بیماری‌های روانی کمک کند.

 

4-افزایش اعتماد به نفس و مبارزه با اضطراب

سلامت روان می‌تواند بر سلامت جسمانی و سلامتی شما تاثیر بگذارد. بنابراین، هر زمان که بخواهید، باید هر سطح استرس را کاهش دهید. علاوه بر این، قانون جاذبه بر این ایده اعتماد به نفس و ایمان به جهان تمرکز دارد. برای استفاده از قانون جاذبه به طور موثر باید خودتان را از همه احساسات تردید دور کنید.

 

 

مراحل  رسیدن به قانون جذب
    
1- شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکرات‌تان تجربه می‌کنید:

"کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می‌کند، بیمار می‌شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد." استر و جری هیکس در این کتاب اشاره می‌کنند که "شما همه‌ی این‌ها را براساس تفکرات‌تان جذب می‌کنید." با تمرکز بر روی چیزی، باعث می‌شوید آن مسئله برایتان اتفاق افتد.


2- شما با فکر کردن به چیزی آن را به سمت خود جذب می‌کنید، حتی اگر آن را نخواهید:

بر اساس این کتاب "شما با فکر کردن به چیزی از طریق قانون جذب، آن را بزرگ و بزرگ‌تر و قوی‌ترخواهید کرد." بنابراین سعی کنید افکار خود را مثبت نگه دارید.


3- هر چه بیشتر بر روی مسئله‌ای تمرکز کنید، قوی‌تر می‌شود:

مورد مذکور این قابلیت را به شما می‌دهد که حقیقت زندگی خود را با افکارتان ساخته و مسائلی که دوست دارید تجربه کنید. شما با نگرانی‌های خود باعث می‌شوید اتفاقات بدی برایتان رخ دهد.


4- بهتر است به احساسات خود اعتماد کنید تا آن که بیش از حد به تصمیماتتان فکر کنید:

 به ندای قلب خود گوش فرا دهید. به جای فکر بیش از حد به انتخاب‌هایتان، اجازه دهید احساساتتان  شما را به سمت درست هدایت کند. با این کار زندگی رضایتمندانه‌تری را تجربه خواهید کرد.


5- شما با تفکر مثبت خودمی‌توانید باعث گردید اتفاقات خوب با سرعت بیشتری برایتان رقم خورد:

برادران هیکس در این کتاب می‌نویسند: "خواستن و تمایل" شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به صورت کاملا مثبت است. وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل به گونه‌ای مثبت می‌نگرید، آن مسئله به سرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست...شک نکنید."

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تحقیقاتی کرامت

گروه تحقیقاتی کرامت با هدف تحقیق جهت تجربه زندگی زیباتر در تمام جنبه‌های مادی و معنوی، هدف گزاری،علم ثروت،موفقیت،قرآن،قانون جذب،قانون عشق و روابط،اعتماد به نفس و فن بیان، توسط استاد احمدرضا کرامت محقق و نویسنده در سال 1379 تأسیس گردید.استاد کرامت رسالت خویش را ترویج باور به وجود یگانه نیروی خیر حاکم بر جهان هستی می‌داند، ایشان معتقد است که تعالیم مطرح شده در کارگاه‌ها باعث رشد و تقویت این باور در مخاطبان، که با استفاده از ایمان به خدای یکتا، توکل به او و درک قوانین حاکم بر جهان هستی می‌توان حاکم بر سرنوشت خود شده و عنان زندگی را در دست گیرد.استاد  کرامت مدرس علم ثروت و موفقیت،دوره های زیادی آماده کرده، که با کمک این دوره ها،می توانید پایه و اساس و فونداسیون زندگی تان از اول بصورت اساسی بچینید.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی