کد: 13960717263457707

6 راه برای ثروتمند شدن

کد: 13960717263457707

https://goo.gl/4cJD4S

، تهران , (اخبار رسمی): تقریباً هر کسی ثروت را می خواهد، اما تعداد کمی از مردم واقعا می‌دانند که چه باید بکنند تا بتوانند آن را بگیرند. این موضوع تبدیل شدن به ترکیبی غنی از شانس، مهارت و صبر است.

6 راه برای ثروتمند شدن
6 راه برای ثروتمند شدن

6 راه برای ثروتمند شدن

 برای ثروتمند شدن، باید خودتان را در مسیری قرار دهید که منجر به یک حرفه‌ی شغلی مضاعف شود، سپس با سرمایه گذاری، صرفه جویی در هزینه‌ی و کاهش هزینه‌های زندگی خود، درآمد کسب کنید. بدست آوردن ثروت آسان نیست، اما با کمی‌ استقامت و تصمیم‌گیری ماهرانه، قطعا امکان پذیر است.

 

در اینجا 6 نکته  است که می‌توانید استفاده کنید که در واقع شما را به وضعیت میلیونر می‌رساند:

۱. سرمایه‌گذاری  روی خودتان

افراد موفق، زمان، انرژی و پول را در بهبود خود سرمایه گذاری می‌کنند. به خودتان کمک کنید، بنابراین شما در موقعیتی هستید که به دیگران کمک کنید. این به معنای سرمایه‌گذاری در خودتان برای تبدیل شدن به چیزی عالی است.

وقتی 25 ساله بودم، در آموزش فروش سرمایه گذاری کردم. این باعث شد که توانایی تولید درآمد من افزایش یابد. سرمایه گذاری در خودتان بهترین سرمایه گذاری است که می‌توانید انجام دهید.

 

۲. در آنچه که انجام می‌دهید بزرگ شوید

تعهد به عالی بودن، نه فقط به طور میانگین؛ بلکه درهر صنعت می‌تواند حرفه‌ای دردناک برای خوانندگان متوسط و پایین باشد، اما برای افرادی که عالی هستند، جالب است. کسانی که زندگی می‌کنند، تنفس می‌کنند و حرفه‌اش را می‌خورند، کسانی که وسواس دارند، بزرگ می‌شوند. من هرگز بزرگی را ندیده‌ام که در تجارت خود همه چیز را ندیده و به طور کامل مصرف کرده نکرده باشد.

واقعیت این است که اگر شما عالی نیستید، متوسط هستید. ثروتمندان بزرگ می‌شوند.

 

۳. جریان‌های جریان درآمد چندین متصل را دریافت کنید

شما بدون درآمد چندگانه غنی نخواهید شد. این درآمد را افزایش دهید و شروع به اضافه کردن جریان‌های مختلف کنید. شما می‌خواهید آنچه که جریان‌های همزیستی نامیده می‌شود. فقط جریان‌های قطع نشده را اضافه کنید در عوض، راه‌های دیگر را پیدا کنید که می‌توانید درآمد خود را به کارهایی که قبلا داشته اید اضافه کنید. مثلا ویدئو من برای من تبلیغ می‌کند - و پس از اثبات خود، او شروع به تبلیغ برای کسانی که متصل به من است. او مغازه شیرینی پزی نگرفت. می‌کند بیش از حد بسیاری از مردم از یک جریان به یک جریان دوم منتقل می‌شود و در نتیجه دو جریان است که هیچ کاری انجام نمی‌دهند. جریان‌های شما همیشه باید متصل شوند.

 

 

۴. پس انداز کنید

نتیجه نهایی برنامه‌ی مالی باید منجر به سرمایه‌گذاری سیستماتیک شما شود. بنابراین، عادت به پس‌انداز را نهادینه کنید. برای خود یک صندوق پس‌انداز اضطراری ایجاد کنید بنابراین در مواقع ضروری مجبور نیستید تا به سرمایه‌گذاری یا پس‌انداز خود ناخنک بزنید.

 

۵. از مشاوره افراد حرفه‌ای و کارشناس غافل نشوید

یک برنامه‌ریز مالی خوب، می‌تواند به شما کمک کند تا در بورس بهتر سرمایه‌گذاری کنید و ضمن انتخاب سهام پربازده، سهام زیان‌ده را دور بریزید. البته استفاده از یک مشاور خبره مستلزم این نیست که کلا کنترل همه چیز را از دست بدهید اما تنها باید رابطه خوبی را با فردی که در موارد پیچیده خبره است، برقرار کنید.

یافتن یک مشاور خبره و قابل اعتماد می‌تواند سود شما را چند برابر کند، اما اگر نمی‌توانید از پس هزینه‌های مشاور مالی برآیید، باید بدانید بسیاری از آنها حاضرند برای یکبار روند سرمایه‌گذاری بورسی شما را بررسی کرده و به شما پیشنهادات مناسبی ارائه کنند. نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد، 71 درصد از افرادی دارای سرمایه چند 10 میلیاردی، مشاور مالی دارند.

 

 

۶. به ثروتمند شدن خود ایمان بیاورید

اگر باور دارید که می‌توانید میلیونر شوید، پس قدرت تحقق آن رویا را نیز به‌دست خواهید آورد. به هر حال، اگر شما این آرزو را برای خود محال می‌دانید و دیگران را مستحق ثروتمند شدن می‌بینید، هرگز پولدار نخواهید شد. همچنین، همیشه افراد ثروتمند را موفق بپندارید. افرادی که از پول متنفر هستند احتمالا پولدار نمی‌شوند.

بهترین راه برای انجام این کار شناخت مداوم خود و ماهیت پول و ثروت است. شما می‌توانید برای نیل به هدف خود کتاب‌هایی را بخوانید که توسط افراد میلیونر نوشته شده‌اند. با دریافت آموزش تمام عیار و الهام گرفتن همیشگی از دیگران، شما قادر به کسب ثروتی خواهید بود که در پی آن بوده‌اید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تحقیقاتی کرامت

گروه تحقیقاتی کرامت با هدف تحقیق جهت تجربه زندگی زیباتر در تمام جنبه‌های مادی و معنوی، هدف گزاری،علم ثروت،موفقیت،قرآن،قانون جذب،قانون عشق و روابط،اعتماد به نفس و فن بیان، توسط استاد احمدرضا کرامت محقق و نویسنده در سال 1379 تأسیس گردید.استاد کرامت رسالت خویش را ترویج باور به وجود یگانه نیروی خیر حاکم بر جهان هستی می‌داند، ایشان معتقد است که تعالیم مطرح شده در کارگاه‌ها باعث رشد و تقویت این باور در مخاطبان، که با استفاده از ایمان به خدای یکتا، توکل به او و درک قوانین حاکم بر جهان هستی می‌توان حاکم بر سرنوشت خود شده و عنان زندگی را در دست گیرد.استاد  کرامت مدرس علم ثروت و موفقیت،دوره های زیادی آماده کرده، که با کمک این دوره ها،می توانید پایه و اساس و فونداسیون زندگی تان از اول بصورت اساسی بچینید.