کد: 13960717263467707

6 داستان از موفق ترین افرادی که با شکست جنگیدند

کد: 13960717263467707

https://goo.gl/92J8cT

، تهران , (اخبار رسمی): پرکارترین و موفق‌ترین کارآفرینان زمان ما به شکست به عنوان عامل‌هایی می‌نگرند که می‌توانند به فرد در رسیدن به هدفش کمک ‌کنند، از این رو شکست را با آغوش باز می‌پذیرند.

6 داستان از موفق ترین افراد که با شکست جنگیدند
6 داستان از موفق ترین افرادی که با شکست جنگیدند

توماس ادیسون در مورد مدت زمانی که طول کشید تا لامپ را اختراع کند، گفت: "من 10 هزاربار شکست نخوردم، من با موفقیت 10 هزار روش را یافتم که کار نمی‌کردند". اگر فقط چند باری است که شکست را تجربه کرده‌اید، هنوز راه‌های زیادی برای ادیسون شدن در پیش دارید.

 

می‌توان هر شکستی را به یک داستان موفقیت تبدیل کرد، داستانی  که پیامد نهایی کسب و کار ما را شکل می‌دهد. شکست‌ به ندرت موجب خوشحالی افراد می‌شود و بیشتر در آن‌ها اضطراب و سرخوردگی ایجاد می‌کند و در نهایت به پایان رویاهای‌شان ختم می‌شود. اما این امکان وجود دارد که هر شکستی را به یک داستان موفقیت تبدیل کرد؛ داستانی که پیامد نهایی کسب و کار شما را شکل می‌دهد.

 

شکست، جایگزین موفقیت نیست، این چیزی است که باید اجتناب کرد، اما این نیز تنها یک روند موقت در یک دوره‌ی بزرگ‌تر و قابل توجه است. هر کس در یک نقطه یا دیگر در معرض شکست قرار می‌گیرد. آنچه واقعا اهمیت دارد این است که چگونه به آن واکنش نشان می‌دهید و چه درسی از آن شکست می‌گیرید.

 

داستان‌های این شش کارآفرین را بخوانید. داستان‌های آنها با موفقیت‌های بزرگی پایان می‌یابند، اما همه‌ی آنها ریشه در شکست دارند. آنها نمونه‌ای کامل از این هستند که چرا شکست هرگز نباید مانع پیروزی شما شود.

 

 

آریانا‌ هافینگتون توسط 36 ناشر رد شد

دشوار است باور کنیم که یکی از نام‌های قابل تشخیص در نشریات آنلاین، توسط سه تن از ناشران مهم رد شد. دومین کتاب هنفینگتون، که او سعی داشت تا مدتها قبل از ایجاد امپراطوری هوفینگتون که در حال حاضر در همه جا شناخته شده است، منتشر شود، 36 بار برای انتشار رد شد.

حتی‌ هافینگتون پست هم موفق نشد. در حقیقت، وقتی آن را راه اندازی کرد، ده‌ها مورد نظر منفی درباره‌ی کیفیت و پتانسیل آن وجود داشت. بدیهی است،‌ هافینگتون این شکست‌های ابتدایی  را پشت سر گذاشت و نام او به عنوان یکی از موفق‌ترین رسانه‌ها در وب شناخته شد.

 

 

بیل گیتس اولین شرکت خود را فرو ریخت

بیل گیتس در حال حاضر یکی از ثروتمندترین افراد جهان است؛ اما او برای رسیدن به این ثروت، مسیر مستقیمی را طی نکرده است. گیتس با شرکتی به نام Traf-O-Data وارد صحنه کارآفرینی شد که هدف آن پردازش و تجزیه و تحلیل داده‌ها از نوارهای ترافیکی بود. (فکر می‌کنم همانند یک نسخه‌ی اولیه‌ی داده‌های بزرگ)

او سعی کرد این ایده را در کنار شریک تجاری خود، پل آلن، عملی کند، اما این محصول کار نمی‌کرد. این یک فاجعه کامل بود. با این حال، این شکست، گیتس را از جستجوی فرصت‌های جدید محروم نکرد و چند سال بعد اولین محصول مایکروسافت خود را ایجاد کرد و مسیر جدیدی را برای موفقیت به وجود آورد.

 

 

جورج استینبرنر یک تیم را خراب کرد

قبل از اینکه Steinbrenner  برای مالکیت نیویورک یانکیس اسم و رسم دار شود، در سال 1960 یک تیم بسکتبال کوچک  به نام Cleveland Pipers داشت. او در سال 1962 ورشکست شد.

این مرحله از شکست به نظر می‌رسید Steinbrenner پس از آن که او را در طول Yankees در 1970s، به عنوان تیم با تعدادی از شکست و زیان در طول 1980s و 1990s تلاش کرد. با این حال، علیرغم ترس عمومی‌و انتقاد از تصمیمات بحث انگیز استینبرنر، سرانجام او تیم را به یک بازنگری شگفت انگیز هدایت کرد، با شش سریال سری جهانی بین سال‌های 1996 و 2003 و یک رکورد به عنوان یکی از تیم‌های سودآور در لیگ بیس بال!

 

والت دیزنی گفته بود که او خلاقیت نداشت

یکی از خلاق‌ترین خلاقان قرن بیست و یکم از دفتر روزنامه اخراج شد؛ زیرا او گفته بود که او خلاقیت نداشته است. او قبل از  دیزنی، اولین شرکت انیمیشن سازی خود را که به نام Laugh-O-Gram Films را  تاسیس کرد. او برای این شرکت مبلغ 15000 دلار افزایش سرمایه ایجاد کرد؛ اما در نهایت مجبور به بستن Laugh-O-Gram شد. والت دیزنی پس از بستن این شرکت، ناامیدانه خود را به  هالیوود رساند و باز هم شکست خورد؛ ولی سرانجام اولین فیلم‌های کلاسیک او، محبوبیت زیادی پیدا کردند.

 

 

5. استیو جابز از شرکت خود اخراج شده بود

استیو جابز به دلیل نوآوری‌های بی حد و حصر خود، کارآفرین چشمگیر است. جابز موفقیت خود را در 20 سالگی، هنگامی‌ که اپل به یک امپراتوری عظیم تبدیل شد به دست آورد، اما هنگامی‌که او 30 ساله بود، هیئت مدیره اپل تصمیم گرفت تا او را اخراج کند.

او کسب و کار جدید NeXT   را ایجاد کرد که در نهایت توسط اپل خریداری شد. پس از بازگشت به اپل، جابز با احیای مجدد تصویر شرکت، نام تجاری اپل را به اوج رسانید.

 

6. گیاه فلور گیاهی سوء تغذیه قبل از شروع همه چیز

همه شکلات هیرشی را می‌شناسد؛ اما وقتی که میلتون هرشی شروع به فعالیت کرد، هیچ کس او را نمی‌شناخت. هرشی پس از اخراج از دوره‌ی کارآموزی چاپ، روی سه نوع آبنبات مختلف کار کرد و هر سه‌ی آنها را دور ریخت.

در آخرین تلاش، هرشی لارنس، کاراته کارامل را ساخت و نتیجه‌ی مطلوبی گرفت. او در نهایت شرکت Hershey را تاسیس کرد و یکی از شناخته شده‌ترین نام‌های این صنعت شد.

 

 

در حال حاضر، بعضی از شکست‌ها ممکن است رسیدن به آخر جاده باشد؛ اما به یاد داشته باشید امروزه تعداد زیادی از مردان و زنان موفق در جهان موفق هستند که تصمیم گرفتند که از نابودی و شکست دوری کنند و از شکست برای موفقیت استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تحقیقاتی کرامت

گروه تحقیقاتی کرامت با هدف تحقیق جهت تجربه زندگی زیباتر در تمام جنبه‌های مادی و معنوی، هدف گزاری،علم ثروت،موفقیت،قرآن،قانون جذب،قانون عشق و روابط،اعتماد به نفس و فن بیان، توسط استاد احمدرضا کرامت محقق و نویسنده در سال 1379 تأسیس گردید.استاد کرامت رسالت خویش را ترویج باور به وجود یگانه نیروی خیر حاکم بر جهان هستی می‌داند، ایشان معتقد است که تعالیم مطرح شده در کارگاه‌ها باعث رشد و تقویت این باور در مخاطبان، که با استفاده از ایمان به خدای یکتا، توکل به او و درک قوانین حاکم بر جهان هستی می‌توان حاکم بر سرنوشت خود شده و عنان زندگی را در دست گیرد.استاد  کرامت مدرس علم ثروت و موفقیت،دوره های زیادی آماده کرده، که با کمک این دوره ها،می توانید پایه و اساس و فونداسیون زندگی تان از اول بصورت اساسی بچینید.

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی