اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264455632

یک ملاقات معطر، بزودی!

کد: 13960724264455632

https://goo.gl/T1xRpP

، تهران , (اخبار رسمی): افتتاحیه فروشگاه عطر فوق لوکس لوکس بایر (مازاری)

یک ملاقات معطر، بزودی!
یک ملاقات معطر، بزودی!

به گزارش لوکس بایر :

محیطی آرام و لوکس برای انتخاب رایحه‌ای مسحور کننده و تجربه لحظاتی بیاد ماندنی برای گفتن و شنیدن از عطر و خلق خاطراتی عطر آگین، گروهی از کارشناسان و مشاوران حرفه ای که مطابق با ذائقه و سلیقه شما عطرهایی ارزنده به شما معرفی خواهند کرد، امکان تست و تهیه‌ی سمپل بسیاری از برندهای نیش و لاکچری جهان عطر، تجربه چالش‌های بویایی حیرت انگیز با عطرهای مفهومگرا و کمیاب، سفارش عطرهای نیش و هنری نایاب و بسیاری از اتفاقات خوشایند و ویژه که شما عزیزان شیفته عطر و ادکلن را شگفت زده خواهد کرد و... 

تمام مواردی که اشاره‌‌ای کوتاه به آن‌ها شد؛ تنها بخشی از اتفاقات ویژه‌ای است که با افتتاح یک فروشگاه حرفه‌ای و مدرن عطر و ادکلن در آینده‌ای نزدیک، شاهد آن خواهیم بود. گروهی متشکل از کارشناسان فنی و طراحان حرفه ای، شبانه روز در تلاش هستند تا شرایطی را فراهم سازند که با شما خوبان دوستدار روایح، ملاقاتی معطر در محیطی رؤیایی را تجربه نماییم. در روزهای آتی، جزییات بیشتری از فعالیت‌های این فروشگاه را از طریق لوکس بایر و شبکه‌های اجتماعی آن، در اختیار شما همراهان همیشگی قرار خواهیم داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس