اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960729265096554

هاست تلگرام

کد: 13960729265096554

https://goo.gl/P2QfWW

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه استفاده از تلگرام و روبات‌های تلگرام محبوبیت زیادی دارد؛ به طوری که تمامی نیازهای مجازی کاربران اینترنتی از طریق تلگرام و ربات‌های تلگرام قابل تامین است.

هاست تلگرام
هاست تلگرام

امروزه تعداد بات‌های تلگرام به شدت رو به افزایش است. برای RUN کردن و میزبانی از این ربات‌ها نیاز به‌هاست تلگرام است. از این رو نوین‌هاست با ارائه‌‌ی هاست تلگرام با کیفیت، اقدام به تأمین نیاز بات‌های تلگرام کرده است.

 

هاست تلگرام

هاست‌های تلگرام نوین هاست، با بهره گیری از‌ هارد اس اس دی روی سرور با کیفیت هستند. این هاست‌ها تمامی‌ نیاز‌های شما برای روبات تلگرام را جوابگو خواهند بود. پشتیبانی شبانه روزی این سرویس‌ها یکی از مزیت‌های ویژه‌ی نوین‌ هاست نسبت به بقیه رقبا است. ‌هاست ربات تلگرام در دو نوع سرور ایران و آلمان ارائه می‌شود. امکان افزودن بات‌های تلگرام به گروه‌ها و محول کردن برخی فعالیت‌های گروه به روبات مورد نظر و یا انجام برخی کارهای تبلیغاتی توسط این ربات‌ها باعث شده است که توجه ویژه‌ای به این ربات‌ها شود.

 

توضیحات مربوط به ‌هاست تلگرام

شما عزیزان می‌توانید برای مدیریت روبات تلگرامی‌ خود و تأمین بستر شبانه روزی این ربات بدون نیاز به روشن بودن لپ تاب و کامپیوتر خود از‌ هاست‌های ربات تلگرامی‌ استفاده کنید.‌ هاست روبات‌های تلگرام در واقع فضایی است که به اینترنت متصل است و همواره فعال است. شما می‌توانید اسکریپت مورد نظر خود را روی این‌ هاست نصب کنید تا ربات شما بنا بر تنظیمات مورد نظر شما به صورت آنلاین و دائمی‌ مشغول فعالیت باشد.

شما می‌توانید با توجه به حجم استفاده از ربات، منابع مناسبی برای آن تهیه کنید. پلن سوم برای انجام کار‌های سبک بات‌های تلگرامی‌ این است که ربات شما در شروع به مشکل نخورد. درصورت کمبود منابع می‌توانید آن را ارتقا بدهید.

 

امکانات‌ هاست تلگرام نوین‌هاست:

• نوع‌ هارد سرور‌ هاست‌های تلگرام اس اس دی است.

• منابع تخصیص داده شده به هر پلن‌ هاست به صورت اختصاصی است.

• در صورتی که لینک فول بکاپ داشته باشید، انتقال بکاپ رایگان است.

• تمامی‌ پلن‌ها دارای بکاپ روزانه، هفتگی و ماهانه هستند.

• مزیت سرویس‌های پربازدید‌ هاست پربازدید روبات تلگرام نسبت به سرویس‌های معمولی، توانایی مصرف بیشتر از مقادیر سرور (CPU , RAM) است .

• تمامی‌ پنل‌ها شامل پشتیبانی فنی 24 ساعته هستند.

• در تمامی‌ پنل‌ها کنترل پنل cpanel x3 است.

• در تمامی‌ پلن‌ها تعداد ایمیل نامحدود است .

• در تمامی‌ پلن‌ها بانک اطلاعاتی نامحدود است .

• در تمامی‌ پلن‌ها، زیر دامنه نامحدوداست .

• در تمامی‌ پلن‌ها تعداد کاربر FTP نامحدود است.

 

شما می‌توانید با خیال راحت این سرویس را سفارش داده و به صورت آنی آن را دریافت کنید و به راحتی می‌توانید روبات‌های خودتان را میزبانی کنید و به کسب و کار خودتان رونق ببخشید. سیستم عامل‌ هاست روبات تلگرام لینوکسی است.

 

هم اکنون‌ هاست تلگرام را سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاست

نوین هاست ارایه دهنده خدمات سرور مجازی ، هاست ، سرور اختصاصی ، دامنه و طراحی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]