اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960730265116554

ویژگی های سرور مجازی

کد: 13960730265116554

https://goo.gl/6Jvxt6

، تهران , (اخبار رسمی): در این پست می‌خواهیم تفاوت سرور مجازی و سرور اختصاصی و موقعیت‌های جغرافیایی مختلف آنها را با هم مقایسه کنیم و مزایا و معایب هر کدام را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های سرور مجازی
ویژگی های سرور مجازی

ویژگی‌های سرور مجازی

 

سرور مجازی‌ مختص کسانی است که خواهان کاهش پینگ هستند. این افراد می‌خواهند پینگ تایم خود را نسبت به سرور مقصد کاهش دهند و برای این کار ما به این دسته از افراد سرور کاهش پینگ دیتاسنتر تبیان را پیشنهاد می‌کنیم. به علت روت بسیار خوب فیزیک نظری که دیتاسنتر تبیان دارد و همچنین کیفیت بسیار بالا این دسته از افراد باید سرور از تبیان تهیه کنند. در نظر داشته باشید برای کاهش پینگ باید از سیستم عامل میکروتیک استفاده کنید.

 

کاربرد دیگر سرور مجازی مختص کسانی است که سرور خود را برای سیستم عامل ویندوز تهیه‌ می‌کنند و برای پرداخت‌های ارزی و مرور کردن صفحات وب از آن استفاده می‌کنند.  سیستم عامل ویندوز سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز خانگی تفاوت‌های زیادی دارد. سیستم عامل‌های سرور سبک‌تر هستند و گرافیک پایین‌تری نسبت به سیستم عامل ویندوز‌های خانگی دارند؛ از این رو برای سرور به شما ویندوز سرور را پیشنهاد می‌کنیم. چهار ورژن از این سیستم عامل منتشر شده است و آخرین ورژن مربوط به سال 2016 است و در ضمن بسته به استفاده‌ی شما و کار شما با سرور می‌توان موقعیت مکانی را  تغییر داد و یا سرور را از ایران تهیه کرد. دقت کنید که اگر حساب شما در  کشور آلمان است،  سرور آلمان را انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که آی پی نباید تغییر کند.

 

کاربردهای دیگر

یکی دیگر از کاربردهای سرور مجازی  آپ کردن سایت (یا به زبان ساده) بالا آوردن سایت است که بسته به کنترل پنل مورد نظر سیستم عامل تغییر می‌کند. البته بعضی از کنترل پنل‌ها مانند پلسک هم در ویندوز و هم در لینوکس نصب می‌شوند. ما در این مثال کنترل پنل سی پنل را به شما توضیح می‌دهیم که در بر روی سیستم عامل لینوکس نصب می‌شود و بستر مناسب و کنترل پنل بسیار خوبی برای میزبانی سایت است. برای این کار به شما پیشنهاد می‌کنیم سروری با حداقل کانفیگ 3 گیگ رم تهیه کنید که در آینده برای شما مشکلی پیش نیاید و سایت به راحتی پردازش های خود را انجام دهد.

 

در مقاله‌های بعدی سایر ویژگی‌ها و کارایی‌های سرور مجازی را توضیح خواهیم داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاست

نوین هاست ارایه دهنده خدمات سرور مجازی ، هاست ، سرور اختصاصی ، دامنه و طراحی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]