اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960730265147793

فروشگاه شیائومی ایران کجاست؟

فروشگاه شیائومی در ایران

کد: 13960730265147793

https://goo.gl/DcBJqQ

، تهران , (اخبار رسمی): شیائومی نامی نو در عرصه‌ی لوازم الکترونیکی مصرفی است. این شرکت از زمان انتشار نخستین گوشی هوشمند خود در ماه اوت 2011، سهم بازار خود را در سرزمین اصلی چین به دست آورد و سپس با توسعه‌ی لوازم الکترونیکی مصرفی از جمله اکوسیستم اینترنت اشیاء (IoT) دامنه‌ی محصولات خود را گسترش داد.

فروشگاه شیائومی در ایران
شیائومی شاپ (فروشگاه شیائومی ایران) یک فروشگاه اینترنتی است.

شیائومی شاپ (فروشگاه شیائومی ایران) یک فروشگاه اینترنتی است که با هدف عرضه مستقیم محصولات شیائومی به دست مصرف کنندگان راه اندازی شده است.

شیائومی‌شاپ (فروشگاه شیائومی‌ ایران) یک فروشگاه اینترنتی است که با هدف عرضه‌ی مستقیم محصولات شیائومی‌ به دست مصرف‌کنندگان راه‌اندازی شده است. این کمپانی چینی با استفاده از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه و نیز کیفیت بالا و طراحی‌های خاص توانسته است با وجود نوظهوری، جایگاه ویژه‌ای در بازار و نیز در میان دوست‌داران و طرفداران تکنولوژی از آن خود کند. شعار شیائومی‌ ساخت تکنولوژی باکیفیت برای همه است. 
اکوسیستم شیائومی‌ یک شبکه‌ی بزرگ از دستگاه‌های هوشمند است که تکنولوژی و آینده را برای زندگی شما به ارمغان می‌آورد. این شرکت جدیدترین فن آوری‌های تولید را به کار گرفته، با همکاری فعال‌ترین طراحان صنعتی تلاش می‌کند تا ابزارهای با دوام و مدرنی که زندگی را ساده‌تر می‌کنند، در دسترس همگان قرار دهد. تعهد و اعتماد به نوآوری، همراه با حمایت طرفداران Mi، نیروهای محرک تولید محصولات منحصر به فرد این کمپانی هستند.
همان طور که اشاره شد، شیائومی‌ سعی دارد به توسعه‌ی تکنولوژی در جهان و بهبود فن آوری‌های موجود کمک کند. این شرکت یکی از فعال‌ترین سرمایه‌گذاران در شروع استارتاپ‌های محلی است که نه تنها از لحاظ مالی، بلکه از جهت موقعیت بازار نیز آنها را یاری می‌کند. در طی 3 سال، شیائومی‌به بیش از 70 استارتاپ کمک کرده است. در آغاز سال 2017، داغ‌ترین آنها 1 میلیارد دلار ارزیابی شده و بین المللی شده است.
در نتیجه حمایت از این استارتاپ‌ها، دامنه‌ی تولید محصولات شیائومی‌ بسیار گسترده است. با اینکه این کمپانی در سال‌های اولیه با تولید موبایل و تلویزیون در سطح جهانی بسیار خوشنام شد؛ ولی در سال‌های اخیر با گجت‌های هوشمند کاربردی الکترونیکی و همچنین رویکرد وسایل هوشمند در سبک زندگی طیف گسترده‌تری از مردم را جذب خود کرده است. شیائومی‌در هر زمینه‌ای برای شما کالای مناسب و خلاقانه دارد: اسپیکر شیائومی، پاوربانک شیائومی، روتر شیائومی، لپ تاپ شیائومی‌… و خانه‌ی هوشمند شیائومی! 
دستبند سلامتی شیائومی‌ مثالی از این کالاهاست که با توجه به استقبال بی‌نظیری که از آن انجام شد، افتخار آمار بیشترین فروش دیوایس‌های پوشیدنی را نصیب این شرکت کرد.
تنوع کالاهای شیائومی‌ را نمی‌توان در این مقاله گنجاند؛ از پوشاک گرفته، گجت‌های هوشمند پوشیدنی، تا لوازم جانبی موبایل. از اسباب‌بازی‌های هوشمندانه کودک گرفته تا دستگاه‌های طبی دماسنج و فشارسنج.

 

همکاران شیائومی
 تمامی‌ این محصولات با نام شیائومی‌ عرضه نمی‌شوند، بلکه مجموعه‌ای از چندین برند معتبر در این راستا با شیائومی‌ همکاری دارند. محصولات این برندها تحت پلتفرم شیائومی‌ به فروش می‌رسد.
از جمله این برندها می‌توان به میجیا تولید کننده‌ی سنسورها و لوازم جانبی منزل، Viomi تولید کننده‌ی دستگاه‌های تصفیه آب هوشمند، MiniJ سازنده‌ی لوازم خانگی الکترونیکی، Soocare تولید کننده‌ی تجهیزات هوشمند دندانپزشکی، iHealth سازنده‌ی دستگاه‌های اندازه گیری فشارخون هوشمند، AmazFit تولید کننده‌ی دستبند سلامتی هوشمند، Yeelight سازنده‌ی ‌لامپ‌های هوشمند، ۱MORE شریک تجاری تایید شده‌ی شیائومی که سیستم‌های صوتی با کیفیت بالا را توسعه می‌دهد، ZMi  تامین کننده‌ی پاوربانک، باتری و شارژر شیائومی، RoidMi تولید کننده‌ی فن آوری‌های هوشمند ماشین، Purely سازنده‌ی ماسک‌های ضدعفونی فوق العاده مدرن با فیلتر فعال و فن، (TS (Turok Steinhardtتولید کننده‌ی عینک آفتابی با حفاظت موثر در برابر اشعه ماوراء بنفش، KACO تولید کننده‌ی خودکار، روان نویس و نیز سایر لوازم اداری، RunMi که چمدان‌های هوشمند، کفش‌های دو، لباس‌ها و لوازم جانبی را تحت نام تجاری “۹۰ points” تولید می‌کند، Roborock سازنده‌ی جارو برقی هوشمند رباتی، Aqara شرکتی که در ایجاد و توسعه سیستم‌های خانه هوشمند و همچنین کنترل از راه دور خانه فعالیت می‌کند، Ninebot سازنده اسکوتر و اسکوتر تک چرخه برای سواری در شهر و … اشاره کرد.

 

شیائومی در ایران
با توجه به استقبال ایرانی‌ها از این برند و نیز در جهت ایجاد رفاه و تامین آسان نیازهای مشتریان عزیز، فروشگاه اینترنتی شیائومی‌ ایران (شیائومی‌شاپ) با هدف عرضه‌ی مستقیم محصولات شیائومی‌ به دست مصرف‌کنندگان راه اندازی شده است. تهیه‌ی این کالاها و ارسال آن‌ها برای مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن وظیفه ماست. تخصص ما صرفا تامین و عرضه‌ی اینترنتی کالاهای متنوع شیائومی‌ و یا برندهای همکار این کمپانی که در مجموعه پلتفرم شیائومی‌عرضه می‌شود، است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]